تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820141032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ده ها تن از زنان عضو خانواده هاي زندانيان سياسي در ساحل عاج تظاهرات كردند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ده ها تن از زنان عضو خانواده هاي زندانيان سياسي در ساحل عاج تظاهرات كردند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/25
ده ها تن از زنان عضو خانواده هاي زندانيان سياسي كه از آغاز بحران پس از انتخابات 2011-2010 در ساحل عاج زنداني هستند بامداد دوشنبه مقابل كاخ دادگستري ابيجان تظاهرات كردند.
دزيره دواتي Désirée Douati سخنگوي ائتلاف زنان عضو خانواده هاي زندانيان گفت : «‌ دو سال و نيم است كه نزديكان ما بي قفه در زندان هستند. هيچ يك از آنها هرگز با قاضي تحقيق ديدار نداشته اند. همچنان بازداشت هاي غيرقانوني وجود دارد. »
به گزارش خبرگزاري فرانسه از ابيجان، تظاهر كنندگان پارچه نوشته هايي را حمل مي كردند كه برروي آن نوشته شده بود «‌ 780 نفر خارج از روال قضايي بازداشت شده اند. 500 نفر نيز هرروز شكنجه مي شوند. »
دواتي در پاسخ به خبرنگاران درباره اتهامات مربوط به شكنجه گفت برخي از افراد پيش از آمدن به زندان مورد «‌ بدرفتاري جسمي» قرار گرفته اند.
سخنگوي اين ائتلاف نزديك به مخالفان طرفدار لوران باگبو، رئيس جمهور سابق ساحل عاج همچنين « بي عدالتي كه برساحل عاج حاكم است » محكوم كرد.
آلفونس دواتي،‌ پدر دزيره از وزراي زمان باگبو بود. وي پس از يك سال حبس،‌ ماه اوت آزاد شد.
به گفته اين سخنگو،‌ نيروهاي امنيتي براي متفرق كردن معترضان از گاز اشك آور استفاده كردند. شاهدان نيز اين موضوع را تأييد كردند.
173/105

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن