تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بد آبي‌ها در نيم فصل دوم؛ استقلال ژنرال لرزان و نااميدكننده ‍!


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: آغاز بد آبي‌ها در نيم فصل دوم؛ استقلال ژنرال لرزان و نااميدكننده ‍!
تيم فوتبال استقلال با امير قلعه‌نويي نيم فصل دوم ليگ سيزدهم را چندان اميدوار كننده شروع نكرده است. آغاز بد آبي‌ها در نيم فصل دوم؛ استقلال ژنرال لرزان و نااميدكننده ‍!


تيم فوتبال استقلال با امير قلعه‌نويي نيم فصل دوم ليگ سيزدهم را چندان اميدوار كننده شروع نكرده است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، استقلال در نيم فصل اول مشكلات خاص خودش را داشت چراكه اين تيم بزرگ و پر طرفدار از عدم حضور هافبك بازيساز رنج مي‌برد و هرگز نتوانست خلاء مجتبي جباري را در خط مياني خود برطرف كند، اما مشكلات استقلال به همين جا ختم نشد چراكه تيم امير قلعه‌نويي در خط دفاع هم مشكلات زيادي داشت و اگر رحمتي با تجربه درون دروازه اين تيم نبود شاگردان قلعه‌نويي هرگز نمي‌توانستند در جمع تيم‌هاي بالاي جدول قرار بگيرند. البته در كنار اين مشكلات بايد به خط حمله آبي‌پوشان تهراني هم اشاره كنيم جايي كه فرهاد مجيدي به عنوان كاپيتان و گلزن اول استقلال در سال‌هاي اخير ديگر در اين تيم وجود ندارد و در ميانه راه از فوتبال خداحافظي كرد.

استقلال در نيم فصل دوم تا اين لحظه به بازي مقابل گسترش فولاد تبريز سپاهان اصفهان و فجر سپاسي شيراز انجام داده كه حاصل آن دو مساوي و يك پيروزي خفيف بوده است. استقلال در خانه به تساوي بدون گل مقابل گسترش فولاد تبريز تن داد و در اصفهان هم نتوانست به نتيجه‌اي بهتر از صفر- صفر مقابل سپاهان برسد و تنها پيروزي امير قلعه‌نويي در نيم فصل دوم تا اين لحطه مقابل فجر سپاسي غرق شده و بحران‌زده در ورزشگاه آزادي است كه با نتيجه يك بر صفر اين بازي به سود آبي‌پوشان تهراني به پايان رسيد.

نگاهي به عملكرد استقلال در 3 بازي اخير خود نشان مي‌دهد تيم امير قلعه‌نويي در دو بازي خانگي و يك بازي خارج از خانه در نيم فصل دوم تا اين لحظه فقط يك گل به ثمر رسانده كه اين آمار با توجه به مهاجمان زيادي كه امير در اختيار دارد بسيار ضعيف و نااميد كننده است.

استقلال در نيم فصل دوم چندان زيبا و تماشاگرپسند بازي نكرده و به همين دليل شاهد هستيم در بازي‌هاي خانگي اين تيم هم هواداراني چندان زيادي در ورزشگاه آزادي حاضر نمي‌شوند. عدم ارائه بازي‌هاي جذاب و همچنين ناكامي مهاجمان تيم آبي پوش تهراني در فتح دروازه‌ حريفان باعث شده استقلال هر روز تماشاگران بيشتري را از دست بدهد و ادامه اين روند مي‌تواند جايگاه تيم قلعه‌نويي را نزد هواداران اين باشگاه به شدت متزلزل كند.

قلعه‌نويي به عنوان يك مربي با تجربه مشكلات تيمش را به خوبي مي‌داند اما جاي تعجب و شگفتي است كه چرا در حل اين مشكلات عاجز است و تا اين لحظه نتوانسته استقلال قدرتمندي را كه هواداران اين تيم دوست دارند ببينند روانه ميادين كند.

استقلال يكي از نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا است، تيمي كه توانست در فصل گذشته به جمع 4 تيم برتر قاره‌كهن هم برسد و اگر قرار باشد آبي‌پوشان تهراني با اين شرايط وارد ليگ قهرمانان آسيا شوند قلعه‌نويي و شاگردانش بسيار زودتر از آن كه فكرش را بكنيم با آسيا وداع خواهند كرد. وداعي تلخ كه نمره منفي ديگري در كارنامه قلعه‌نويي ثبت خواهد كرد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن