تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804866966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ شبهات به 11 زبان زنده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پاسخ شبهات به 11 زبان زنده
مدير اداره امور پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه(حجتيه) از پاسخگويي 25 كارشناس خبره غير ايراني به شبهات و انتشار آن به 11 زبان زنده دنيا خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سيف‌الله مدبر حوزه با اشاره به فعاليت‌هاي پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه (حجتيه)، گفت: اداره امور پژوهشي اين مركز، متشكل از سه واحد شبهه شناسي، انجمن‌هاي علمي- پژوهشي و همايش‌ها و نشست‌هاي علمي مي‌باشد و توانسته 848 دانش پژوه سطح چهار، پنج و دكتري را در عرصه‌هاي پژوهشي ساماندهي كند.

فعاليت 14 انجمن علمي - پژوهشي

وي، با اشاره به تشكيل 14 انجمن علمي- پژوهشي در اين مجتمع، افزود: انجمن فقه قضايي در سال گذشته به عنوان انجمن علمي برتر المصطفي (ص) معرفي شد، همچنين چهار انجمن فقه تربيتي، كلام اسلامي، تاريخ اسلام و علوم قرآن نيز موفق شدند جزء ده انجمن برتر المصطفي (ص) باشند.

مدير اداره امور پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه، با اشاره به فلسفه ايجاد انجمن‌هاي علمي، ابراز داشت: شناسايي، جذب و ساماندهي نخبگان و پژوهشگران، فراهم سازي شرايط مناسب براي شكوفايي استعدادهاي پژوهشي طلاب و بهره مندي از توان علمي- پژوهشي آنها در راستاي اهداف جامعةالمصطفي (ص) از جمله اهداف تأسيس اين انجمن‌ها مي‌باشد.

برگزاري 24 نشست علمي در سال جاري

حجت الاسلام والمسلمين مدبر با بيان اين‌كه امسال 24 نشست علمي در مجتمع آموزش عالي فقه برگزار شده، ادامه داد: برخي از اين نشست‌هاي به شكل تخصصي و برخي نيز به عنوان پيش نشست همايش بين المللي "امت اسلامي، مباني و مؤلفه ها" برگزار گرديد كه اميدواريم اين تعداد تا پايان سال، به 45 نشست افزايش يابد.

وي با اشاره به اين‌كه محتواي نشست‌هاي علمي به صورت موضوعي در كتابي با عنوان "ارمغان پژوهش" به انتشار خواهد رسيد، گفت: پس از برگزاري هر نشست، محتواي آن به شكل جزوه در اختيار پژوهشگران قرار مي‌گيرد.

مدير امور پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه، برگزاري مسابقات علمي بين انجمن‌ها را يكي ديگر از برنامه‌ها اعلام كرد و يادآور شد: اين مسابقات، با توجه به تخصص انجمن ها، به شكل كتبي و مجازي برگزار مي‌شود.

انتشار 11 مجله پژوهشي

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اين‌كه 11 مجله پژوهشي و براي نخستين بار يازده گاهنامه ديجيتالي پژوهشي در سال جاري منتشر شده، خاطرنشان كرد: براي ارتقاي توانمندي‌هاي پژوهشي طلاب، دوره كاروزي و كارگاهي و هم‌چنين دوره آموزش كوتاه مدت مقاله نويسي و روش ترجمه برگزار شده است.

وي، برگزاري اردوهاي علمي- پژوهشي را از ابزارهاي پژوهش محور نمودن فعاليت‌هاي طلاب برشمرد و افزود: براي تحقق اين هدف، امسال، اردوي پژوهشي براي اعضاي دو انجمن علمي- پژوهشي برگزار شد

مدير امور پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه، همچنين به برگزاري همايش بين المللي "امت اسلامي، مباني و مؤلفه ها" در روزهاي پاياني امسال اشاره كرد و گفت: از ابتداي امسال تلاش بسياري براي برگزاري اين همايش صورت گرفته و اميدواريم كه به شكل شايسته‌اي برگزار شود.

فعاليت 848 پژوهشگر غيرايراني

حجت الاسلام مدبر، مشاركت علمي در برگزاري همايش‌ها و جشنواره‌هاي داخلي و خارجي جامعة المصطفي (ص) را كارهاي ارزنده انجمن‌هاي پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه ذكر كرد و ادامه داد: 848 پژوهشگر اين مركز در بسياري از برنامه‌هاي علمي، حائز رتبه شده اند.

مدير امور پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه در ادامه به فعاليت واحد پاسخگويي به شبهات اين مجتمع، اشاره كرد و گفت: 25 كارشناس خبره علمي- پژوهشي از انجمن‌هاي چهارده گانه، به رصد، بررسي و پاسخگويي به شبهات اهتمام دارند.

انتشار"پرتو پژوهش" به 11 زبان زنده دنيا

وي با بيان اين‌كه تاكنون دو كتاب پاسخ به شبهات منتشر شده و سومين كتاب نيز در حال انتشار است، افزود: پس از انتشارچندين بروشور در زمينه پاسخ به شبهات، مجموعه‌اي در قالب دو جلد كتاب با عنوان "پرتو پژوهش" منتشر و 11 زبان آلماني، اردو، تركي استانبولي، تركي آذري، عربي، پشتو، انگليسي، فولاني، تاجيكي، اندونزيايي و سندي ترجمه شد.

حجت‌الاسلام مدبر همچنين همكاري پژوهشي با نشريات پژوهشي، توليد نرم افزار پژوهشي بر اساس رشته تخصصي و نيازهاي كشور مربوطه، راه اندازي سايت‌هاي اينترنتي و برگزاري كرسي‌هاي آزادانديشي و نظريه پردازي را از ديگر فعاليت‌هاي انجمن‌هاي علمي – پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه ذكر كرد.

نمايشگاه توانمندي‌هاي پژوهشي

وي در پايان با اشاره به افتتاح نمايشگاه توانمندي‌هاي پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه، گفت: در اين نمايشگاه كه از 25 آذر افتتاح و تا 28 همين ماه ادامه خواهد داشت، فعاليت‌هاي پژوهشي معاونت پژوهش و طلاب اين مركز در قالب 14 انجمن به نمايش در مي‌آيد./س

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن