تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش انقلاب اسلامي، سبك زندگي و منزلت زن در لرستان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همايش "انقلاب اسلامي، سبك زندگي و منزلت زن" در لرستان برگزار مي شود
خرم آباد - خبرگزاري مهر: مدير كل امور بانوان استانداري لرستان از برگزاري همايش انقلاب اسلامي، سبك زندگي و منزلت زن در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح انگيز جهان افروز ظهر دوشنبه در حاشيه كميته فرهنگي ستاد دهه فجر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همايش انقلاب اسلامي، سبك زندگي و منزلت زن، همزمان با دهه فجر سالجاري، 21 بهمن ماه در لرستان برگزار مي شود.

مدير كل امور بانوان استانداري لرستان با بيان اينكه اين همايش به صورت استاني برگزار مي شود افزود: اين همايش با حضور زنان شاغل در دستگاههاي اجرايي استان برگزار مي شود.

جهان افروز همچنين با اشاره به ارائه روز شمار برنامه هاي دفتر امور بانوان استانداري لرستان به همه فرمانداريهاي استان عنوان كرد: اين روز شمار به كارشناسان زن فرمانداريها ارائه و آنها مسئول ستاد بانوان دهه فجر خواهند بود.

وي همچنين ديدار با خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران را يكي ديگر از برنامه هاي در نظر گرفته شده در دهه فجر سالجاري عنوان كرد و گفت: همچنين برپايي نمايشگاه عفاف و حجاب و توانمنديهاي بانوان يكي ديگر از اين برنامه ها خواهد بود.

مدير كل امور بانوان استانداري لرستان تجليل از زنان فرهيخته استان، ديدار بانوان شاغل در دستگاههاي اجرايي با نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و ائمه جمعه در شهرستانها، بازديد از طرح هاي اشتغالزا بانوان و برگزاري راهپيمايي و كوهپيمايي بانوان نيز از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده است.

كد خبر: 2196692

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۴:۱۷

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن