تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بردخون:نياز امروز جامعه حفظ وحدت در پرتو ولايت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بردخون:نياز امروز جامعه حفظ وحدت در پرتو ولايت است
امام جمعه بردخون گفت: نياز امروز ما حفظ وحدت در پرتو ولايت و رهبري است تا با اتحاد و همراهي همديگر به اهداف و دستاوردهاي انقلاب پايبند باشيم و اختلافات و تفرقه را كنار بگذاريم.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سيد حسين ركني حسيني ظهر امروز در آيين يادواره شهيد دانش آموز احمد انيسه در مدرسه نجات الهي شهر بردخون اظهار داشت: امروز دنيا بر پايه تبليغات مي‌چرخد و كشورها در اين زمينه هزينه زيادي دارند اما چرا در رسانه‌ها به ويژه صدا و سيما بجاي تبليغ كالاها از شهيدان اسوه‌هاي ايمان و شهادت ياد نمي‌شود و كالاهاي فرهنگي و مذهبي جايگاهي در اين تبليغات ندارد.

وي افزود: نياز امروز ما حفظ وحدت در پرتو ولايت و رهبري است تا با اتحاد و همراهي همديگر به اهداف و دستاوردهاي انقلاب پايبند باشيم و اختلافات و تفرقه را كنار بگذاريم و تلاش علمي خود را با معنويت همراه كنيم زيرا دشمنان از پيشرفت‌هاي علمي ما هراسان هستند.

ركني حسيني اضافه كرد: بكوشيم افرادي تربيت كنيم تا در آينده مناصب حساس كشور را به دست بگيرند و آنچنان كه شخصيت‌هاي بزرگواري مانند مدير حوزه‌هاي علميه كشور از اين منطقه برخاسته‌اند شاهد حضور مسئولاني متعهد در رأس دستگاه‌هاي كشور باشيم كه در سايه اطاعت از فرمايشات رهبري و وصيت‌هاي شهيدان دور از انتظار نيست.

رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نيز با تجليل از مقام شامخ شهيدان گفت: مقام شهيد و شهادت بسيار بالا است كه ما قادر به سخن گفتن در اين باره نيستيم اما براساس وظيفه برنامه‌هايي ويژه شهداي دانش‌آموز در مدارس تدارك ديده‌ايم كه تاكنون دو يادواره برگزار شده و يادواره ديگر نيز در مدارس روستاي مغدان برگزار مي‌شود.

بهرام حسيني پناه افزود: با اجراي فرامين رهبري و درك اهداف شهدا، فرهنگ شهادت را در جامعه نهادينه كنيم كه مدارس و مراكز آموزشي بهترين فضا براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است و نظام تعليم و تربيت با همه توان در اين زمينه تلاش مي‌كند.

موزه شهدا در بردخون راه‌اندازي شود

يكي از همرزمان شهيد انيسه نيز گفت: شهيدان ارزشمندترين امانت و دارايي خود را در راه اسلام فدا كردند و پدران و مادران شهدا نيز ثمره جان و بهترين داشته خود براي حفظ دين دادند كه ما بايد افتخار كنيم كه دست پدر شهيد را مي‌بوسيم.

حسين شهري با انتقاد از اينكه شهيدان و خانواده‌هاي آنان آنچنان كه شايسته‌اند تكريم نمي‌شوند، تصريح كرد: بايد به رزمندگان و ايثارگران مدال افتخار داد، چرا نبايد به اندازه يك ورزشكار و هنرمند ايثارگران را تكريم نكنيم زيرا اين افراد به ما عزت و شرف و آزادي هديه دادند.

وي خواستار راه‌اندازي موزه شهدا در بردخون شد و از دست اندركاران اين برنامه‌ها كه موجب نهادينه شدن فرهنگ شهادت و شناخت شهيدان عزيز مي‌شوند تقدير كرد.

در ادامه پس از مرثيه خواني توسط علي واعظ يكي از مداحان اهل‌بيت (ع)، وصيت‌نامه شهيد و مقاله اي پيرامون جايگاه شهيدان توسط دانش آموز صادق مهرآوران برادرزاده شهيد قرائت شد.

دانش آموز شهيد احمد انيسه دي ماه سال 65 در عمليات كربلاي 4 به شهادت رسيد و پيكر پاكش پس از 14 سال توسط گروه تفحص كشف و در تاريخ 12/3/79 در شهر بردخون تشييع و در گلزار شهداي اين شهر به خاك سپرده شد.

انتهاي پيام/66006/خ40

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن