تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بردخون:دفاع از ولايت سفارش هميشگي شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بردخون:دفاع از ولايت سفارش هميشگي شهداست
امام جمعه بردخون گفت: دفاع از ولايت سفارش هميشگي شهيدان است و همه بايد از ولايت و نظام دفاع كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سيد حسين ركني حسيني شامگاه سه‌شنبه در آغاز يادواره شهداي دانش آموز بردخون، اظهار داشت: هدف از يادواره شهدا اين است كه نام و ياد آنان فراموش نشود و درس ايثار، اخلاص، فداكاري و زيربار ذلت نرفتن را از شهدا بگيريم.

وي افزود: شهداي ما درس شهادت را از سالار شهيدان گرفته‌اند كه هرگز زير بار ذلت نرفتند و همه دارايي خود را در راه اسلام فدا كردند و امام حسين(ع) حتي فرزند 6 ماهه‌اش را در اين راه نثار كرد پس ماندگاري و بقاي اسلام مديون خون امام حسين(ع) و فرزندان و ياران آن حضرت است.

ركني حسيني با بيان اينكه نبايد سفارش‌هاي شهدا را از ياد ببريم، اضافه كرد: دفاع از ولايت سفارش هميشگي شهيدان است و همه بايد از ولايت و نظام دفاع كنيم و سفارش ديگر آنان كه حفظ ارزش‌هاي اسلامي از جمله حجاب و عفاف است را به كار ببنديم زيرا اطمينان داريم با حفظ ارزش‌ها و حجاب نيز مي‌توان مراتب و مدارج علمي را پيمود و حجاب مانع پيشرفت نيست.

وي با اشاره به اينكه براي دين تبليغات لازم صورت نگرفته، گفت: مردم منطقه ما نسبت به مباني دين پايبند هستند اما بايد بدانيم كه براي شهدا و ارزش‌ها سرمايه گذاري نكرده‌ايم كه مي‌توان با ادامه اين يادواره‌ها دانش‌آموزان را با فرهنگ شهادت و ايثار آشنا كنيم.

رئيس اداره آموزش و پرورش بردخون نيز گفت: فرهنگ ايثار و شهادت موجب پيروزي انقلاب اسلامي شد و اين انقلاب و نظام به پشتوانه خون و ايثار شهيدان توانست شكل بگيرد و تداوم پيدا كند كه ملت ايران هرگز اين خون‌ها و ايثار شهيدان را از ياد نمي‌برد.

بهرام حسيني‌پناه افزود: شهداي دانش آموز منطقه 6 نفر هستند كه يادواره‌هاي آنان از امروز در مدرسه نرجس بردخون آغاز شده و در سه مدرسه منطقه توسط دانش آموزان و فرهنگيان مدارس و هم كلاسي‌هاي آنان اجرا مي‌شود.

وي اضافه كرد: اگر امروز استكبار از ملت و كشور ما وحشت دارد به دليل خون شهدا و ايثار و رشادت آن جان بركفان و ايثارگران است كه اگر شهيدان به ميدان رزم نمي‌رفتند دشمنان حاضر نبودند خاك ما را رها كنند و بايد بدانيم كه شهدا سند افتخار كشور اسلامي ما هستند و هيچگاه نبايد آن را از ياد ببريم.

در ادامه پس از اجراي مرثيه خواني توسط يكي از مداحان اهلبيت و قرائت مقاله و شعر توسط دانش آموزان ،يكي از هم كلاسي‌هاي شهيده فاطمه قايدي به ذكر خاطرات و بيان زندگي نامه آن شهيد پرداخت.

به گزارش فارس؛ شهيده فاطمه قايدي در سال1351 در شهر بردخون متولد شد و در تاريخ 24دي 1365 درحين آموزش نظامي در مدرسه راهنمايي نرجس به خيل شهدا پيوست.

انتهاي پيام/66006/ذ30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن