تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف ساخت ورزشگاه در برزيل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: توقف ساخت ورزشگاه در برزيل
ساخت ورزشگاه فوتبال در شهر پرتو الگره برزيل به علت اعتصاب كارگران دچار مشكل شد.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسئولان ورزشگاه بِيرا ريو Beira-Rio در شهر پرتو آلِگره Porto Alegreبرزيل روز يكشنبه، اعتصاب كارگراني را كه سرگرم احداث سقف اين استاديوم بوده اند، تأييد كردند. ديان اوليوِرا، نايب رئيس باشگاه فوتبال « اينترناسيونال دو پورتو آلگره» برزيل كه مالك اين ورزشگاه به شمار مي رود، گفت كارگراني كه سرگرم احداث سقف ورزشگاه بودند، بدون ترديد اعتصاب كرده اند، اما اين اقدام آنها بر آماده شدن ورزشگاه تا زمان تعيين شده از سوي فيفا اثر نخواهد گذاشت.

اوليورا گفت: « در خصوص كارگراني كه اعتصاب كرده اند، اطلاعات ما از عمليات ساخت و ساز نشان مي دهد، اعتصاب ها محدود است و عمليات عمراني با تمام قوا پيش خواهد رفت. تا جايي كه ما اطلاع داريم، روند قرار دادن پوشش بر روي سقف در چند روز اخير كند نشده است و مي دانيم كه پيمانكار قرار است مشكل پيش آمده با كارگران را برطرف كند».

اعصاب اخير كارگران ورزشگاه پرتوالگره در شرايطي صورت مي گيرد كه مقاماتِ «كيوريتيبا» برزيل نيز از اعتصاب كارگران در اين منطقه خبر مي دهند. مرگ يكي از كارگران عمراني بر اثر سقوط از سقف ورزشگاه «اِرينا آمازونيا» برزيل نيز اين كشور را با مشكلات تازه اي براي فراهم كردن مقدمات برگزاري مسابقات جام جهاني روبرو كرده است.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن