تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي: بايد قوانين ورزش را به‌روز كرد/ دوپينگ به حيثيت كشور آسيب مي‌رساند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گودرزي: بايد قوانين ورزش را به‌روز كرد/ دوپينگ به حيثيت كشور آسيب مي‌رساند
وزير ورزش و جوانان گفت: يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي ما تشكيل سازمان نظام ورزش است كه در صورت اجرا باعث حاكم شدن عدالت و قانون در حوزه ورزش خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزي در ادامه سفر خود به شهرستان هاي شهريار، ملارد و شهر قدس در سالن اجتماعات فرمانداري شهريار با جامعه ورزش و جوانان اين شهرستان ديدار كرد.

وي در اين نشست عمده نگاه وزارت ورزش و جوانان به كارهاي پيش رو را نرم افزاري عنوان كرد و گفت: در بخش سخت افزاري اجراي برنامه ها منوط به تخصيص اعتبار است.

گودرزي نبود قانوني مطابق با استاندارهاي جاري ورزش را مهم ترين دليل وجود مشكلات اين حوزه بيان كرد و افزود: قانوني كه در حال حاضر در دست داريم سال 1350 تدوين شده است كه در صدديم آن را به روز رساني كرده و پس از تصويب، قوانين آن را در سطح كشور نهادينه كنيم.

وزير ورزش و جوانان در ادامه از تشكيل سازمان نظام ورزشي كشور خبر داد و گفت: يكي ديگر از مهم ترين برنامه هاي ما تشكيل اين سازمان است كه در صورت اجرا باعث حاكم شدن عدالت و قانون در حوزه ورزش خواهد شد.

وي پالايش بزه را يكي ديگر از اقدامات بسيار مهم پيش روي وزارت ورزش و جوانان بيان كرد و افزود: يكي از مشكلاتي كه ورزش كشور را درگير كرده مسئله دوپينگ است كه باعث آسيب رساندن به حيثيت يك كشور خواهد شد.

گودرزي در ادامه صحبت هاي خود توسعه ورزش همگاني را مورد توجه قرار داد و به عبارت «ورزش همگاني به مثابه دشت و دامنه و ورزش قهرماني چون قله » از بيانات رهبر معظم انقلاب اشاره و تصريح كرد: اين جمله بايد نصب العين قرار گيرد و به واسطه آن بتوانيم مردم را به ورزش همگاني ترغيب كنيم.

وي خاطر نشان كرد: ساخت ورزشگاه هاي چند هزار نفري يا استاديوم هاي تخصصي گامي به سمت ورزش حرفه اي است در حالي كه از اين به بعد رويكرد ساخت فضاهاي ورزشي بايد ايجاد اماكن ورزشي كم هزينه با قابليت استفاده حداكثري باشد.

وزير ورزش و جوانان در ادامه به ايجاد مراكز استعداديابي در سطح كشور خبر داد و گفت: اين اقدام در استان ها و شهرستان هاي كم برخوردار با هدف شناسايي پتانسيل هاي ورزشي صورت خواهد گرفت.

در اين نشست وزير ورزش و جوانان قول داد تا در اسرع وقت بودجه اي براي هيئت هاي ورزشي شهرستان شهريار كه نقش عمده اي در پرورش قهرمانان ملي دارد اختصاص يابد و هم چنين از ايجاد پايگاه استعداديابي در اين شهرستان خبر داد.

گودرزي در اين سفر با امام جمعه شهر انديشه، فرماندار شهريار، مسئول تربيت بدني شهريار، گروسي نماينده مردم ملارد و شهرقدس و شهريار در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از قهرمانان ملي ديدار و گفت و گو كرد.

انتهاي پيام/م

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن