تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با كسب 2 پيروزي متواليتجهيزات رزمي سامكوه قم صدرنشين ليگ نوجوانان كاراته كشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با كسب 2 پيروزي متواليتجهيزات رزمي سامكوه قم صدرنشين ليگ نوجوانان كاراته كشور شد
تيم كاراته تجهيزات رزمي سامكوه قم با كسب برتري مقابل حريفان در جدول رده‌بندي گروه نخست ليگ نوجوانان كاراته كشور صدرنشين شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، كاراته‌كاهاي تيم تجهيزات رزمي سامكوه قم دور دوم از مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ كاراته نوجوانان باشگاه‌هاي كشور را با 2 پيروزي ارزشمند و قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندي اين مسابقات آغاز كردند.

تيم تجهيزات رزمي سامكوه قم بعد از اينكه با كسب نتايج خوب از مرحله مقدماتي پيكارهاي فصل جاري ليگ كاراته نوجوانان باشگاه‌هاي كشور صعود كرد، در آغاز مرحله دوم اين مسابقات نيز پرقدرت ظاهر شد تا خود را به عنوان يكي از مدعيان قهرماني اين رقابت‌ها معرفي كند.

در واقع از بين تيم‌هاي قمي حاضر در مسابقات امسال كه مجوز صعود به دومين مرحله رقابت‌هاي ليگ كاراته رده سني نوجوانان باشگاه‌هاي كشور را به دست آوردند، تيم كاراته نوجوانان تجهيزات رزمي سامكوه قم در هفته نخست دور دوم عملكرد خوبي داشت و با غلبه بر حريفان خود صدرنشين گروه دوم مرحله دوم اين رقابت‌ها شد.

كاراته‌كاهاي آينده‌دار عضو تيم نوجوانان تجهيزات رزمي سامكوه قم در گروه چهارم مرحله مقدماتي پيكارهاي فصل جاري ليگ كاراته نوجوانان باشگاه‌هاي قم با تيم‌هايي نظير هيئت كاراته اسلامشهر، باشگاه برادران مقدم تهران، شهرداري ساوه، هيئت كاراته قزوين (الف) و هيئت كاراته البرز هم‌گروه بودند و مجوز صعود به مرحله دوم را به دست آوردند.

اين تيم در هفته آغازين بازي‌هاي مرحله دوم گروهي فصل جاري ليگ رده سني نوجوانان كاراته قهرماني باشگاه‌هاي كشور عملكرد بسيار خوبي داشت و توانست در 2 ديدار حساس برابر نمايندگان قم و اصفهان به برتري رسيده و بدين ترتيب شروع پرقدرتي داشته باشد.

كاراته‌كاهاي باشگاه تجهيزات رزمي سامكوه قم در نخستين ديدار خود در هفته اول بازي‌هاي گروه نخست مرحله دوم برابر تيم شوتوكان WSKF اصفهان به ميدان رفته و با كسب برتري قاطع 28 بر صفر از اين ديدار حساس و مهم خارج شدند تا يك پيروزي با ارزش كسب كنند.

چهره‌هاي آينده‌دار تيم تجهيزات رزمي سامكوه قم در دومين ديدار هفته اول دور دوم برابر همشهري خود تيم شهيد بيطرفان قم به ميدان رفتند و در اين ديدار با كسب برتري 21 بر 5 جايي براي حرف و حديث باقي نگذاشتند و با قاطعيت در صدر ايستادند.

با پايان ديدارهاي دور اول و دوم از نخستين هفته مسابقات مرحله دوم ليگ كاراته نوجوانان باشگاه‌هاي كشور ملقب به ليگ جوانه، تيم تجهيزات رزمي سامكوه قم با 6 امتياز صدرنشين است در حالي كه تيم شهرداري اراك نيز هم امتياز با اين تيم در مكان دوم قرار دارد و تيم‌هاي شهيد مقدسي، شهيد بيطرفان و شوتوكان WSKF اصفهان سوم تا پنجم هستند.

انتهاي پيام/78002/م30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن