تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با پايان ديدارهاي مرحله مقدماتي:3 نماينده قم در جمع مدعيان قهرماني ليگ كاراته نوجوانان كشور باقي ماندند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با پايان ديدارهاي مرحله مقدماتي:3 نماينده قم در جمع مدعيان قهرماني ليگ كاراته نوجوانان كشور باقي ماندند
سه نماينده قم با موفقيت در كسب مجوز صعود به جمع تيم هاي راه يافته به مرحله دوم رقابت هاي ليگ كاراته جوانه باشگاه هاي كشور جزو مدعيان قهرماني اين فصل به شمار مي روند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، در سالي كه فدراسيون كاراته بنا به دلايل نامشخص به كاراته كاهاي توانمند و مستعد قمي نامهرباني مي‌كند و بدون دليل مشخصي نام آنها را از رده‌هاي سني مختلف تيم‌هاي ملي كاراته حذف كرده است، استعدادهاي كاراته قم در ليگ‌هاي كشور در حال درخشيدن هستند.

سال 1392 در واقع يكي از معدود سال‌هايي است كه فدراسيون كاراته بي دليل و مشخصا به سبب بهانه‌هاي شخصي، از كاراته قم و توانمندي و قابليت‌هاي بالاي آن روي برگردانده و هيچ يك از استعدادهاي اين استان را در تيم‌هاي ملي به كار نمي‌گيرد.

البته اين اتفاق به ضرر فدراسيون كاراته شده است چرا كه كاراته كاهاي قمي بي دليل پشت درب‌هاي بسته تيم ملي ماندند و در عضو عملكرد ضعيف كاراته كاهاي اعزامي به رقابت‌هاي قهرماني جهان در كشور اسپانيا موجي از انتقاد را متوجه مسئولان فدراسيون كاراته كرده و حالا آنها بايد پاسخگوي منطقي اين انتقادها باشند.

البته بي تفاوتي فدراسيون كاراته به توانمندي كاراته قم با استفاده نكردن از چهره‌هاي مدال آور اين رشته در تركيب تيم اعزامي به رقابت‌هاي قهرماني آسيا در كشور امارات نيز ادامه دارد و آنها بايد اميدوار باشند كه تيم ملي در امارات عملكرد خوبي داشته باشد و الا فدراسيون كاراته بار ديگر با انتقادهاي زيادي مواجه مي‌شود.

با وجود اين اتفاقات موفقيت سه نماينده كاراته قم در راهيابي به مرحله دوم فصل جاري پيكارهاي ليگ كاراته رده سني نوجوانان باشگاه‌هاي كشور بار ديگر نشان داد كه قم از چه ظرفيت بالايي در اين رشته برخوردار است و مي‌تواند به موفقيت‌هاي بزرگي دست يابد.

سه نماينده قم در حالي به جمع تيم‌هاي صعود كننده به مرحله بعد مسابقات فصل جاري ليگ جوانه كاراته باشگاه‌هاي كشور ملحق شدند كه هفته پاياني از ديدارهاي دور برگشت ليگ كاراته جوانه باشگاه‌هاي كوشر در سالن شهيد كبكانيان تهران برگزار شد و چهره تيم‌هاي صعود كننده به مرحله بعد در حالي مشخص شد كه بين آنها سه نماينده قم نيز حضور دارند.

اين در حالي است كه بر اساس برنامه ريزي سازمان ليگ فدراسيون كاراته كشورمان، پس از برگزاري مسابقات هفته آخر از دور برگشت ليگ كاراته جوانه‌ها كه در گروه‌هاي دوم، سوم، چهارم و ششم، در نهايت تيم كاراته نوجوانان شهيد بيطرفان قم از گروه دوم جواز صعود را به دست آورد.

در حالي كه تيم شهيد احمدلو قم نتوانست از اين مرحله مجوز صعود را كسب كند، تيم تجهيزات رزمي سامكوه قم در گروه چهارم به مقام نايب قهرماني دست يافت و راهي مرحله دوم شد و سرانجام تيم كاراته نوجوانان صنايع شهاب گاز سوز قم از گروه ششم به مرحله دوم راه يافت.

انتهاي پيام/78002/غ

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن