تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819358377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كريمي: فدراسيون تكواندو مقصر اصلي اين شكست است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كريمي: فدراسيون تكواندو مقصر اصلي اين شكست است
تيم تكواندوي ايران در مسابقات جايزه بزرگ انگليس سه مدال برنز كسب كرد. سرمربي سابق تيم ملي در مورد اين نتايج ضعيف گفت: فدراسيون و تصميمات عجولانه آنها مقصر اصلي شكست در جايزه بزرگ منچستر است.

مرتضي كريمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: كسب اين نتايج تقريبا طبيعي بود. وقتي در اوج تمرينات، مربي تيم را تغيير مي‌دهند و فرد جديدي را وارد تيم مي‌كنند همه شرايط به هم مي‌ريزد و تيم ملي ضربه مي خورد. همان زمان كه قصد تغييرات را داشتند به مسئولان گفتم عجله نكنيد، اما آنها عجله كردند تا مرا تغيير دهند و به اين هشدار من توجه نكردند.

وي با اشاره به اين كه ملي‌پوشان و كادر فني در كسب اين نتايج تقصيري ندارند، افزود: ملي‌پوشان و كادر فني كاري نمي‌توانستند انجام دهند. فدراسيون مقصر است كه به خاطر خصومت‌هاي شخصي مربيان را تغيير داد و به تيم ضربه زد.

سرمربي سابق تيم ملي تكواندو با تاكيد بر اين كه ملي‌پوشان ايران در مسابقات انگليس خيلي راحت مغلوب حريفان مي‌شدند، گفت: من مبارزات روز آخر را ديدم و نكته مهم اين بود كه ملي‌پوشان ما به راحتي به حريفان خود مي‌باختند و اصلا بازي نمي‌كردند. تكواندوكاران ايراني به خاطر نوع جنگندگي و مبارزه خود معروف هستند، اما در اين رقابت‌ها آمادگي رواني مناسب براي مبارزه را نداشتند و خيلي راحت تسليم حريف مي‌شدند.

وي ادامه داد: توان تكواندوي ما كسب سه مدال برنز نيست و خيلي بيشتر از اين‌ها است. ما در انگليس نتوانستيم نتيجه‌ لازم را بگيريم و اين هنر دوستان فدراسيوني است!

انتهاي پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن