تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803095396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهراب مرادي سرانجام سكوتش را شكستمحروميتم كم نشود، مقصر فدراسيون است/ ظلم است اگر پانزوان سرمربي تيم ملي نشود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سهراب مرادي سرانجام سكوتش را شكستمحروميتم كم نشود، مقصر فدراسيون است/ ظلم است اگر پانزوان سرمربي تيم ملي نشود
وزنه‌بردار ۸۵ كيلويي تيم ملي گفت: محروميت من ۹ ماه تا يكسال است و بايد محروميت من كم شود و اگر اين امر صورت نگيرد، مقصر اصلي فدراسيون است كه اين موضوع را پيگيري نكرده است.


سهراب مرادي كه پس از رقابت‌هاي وزنه‌‌برداري قهرماني آسيا به دليل ارتكاب به دوپينگ به محروميت دو ساله محكوم شده است، در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص آخرين شرايطش گفت: فعلا محروم هستم و محروميتم هم 9 ماه تا يكسال است و به خاطر پيگيري‌هايي كه نشد اين محروميت به 2 سال ارتقا پيدا كرد.

وي ادامه داد: ماده ممنوعه‌اي كه در نمونه من پيدا شده است، 9 ماه تا يكسال است و دكتر پوركاظمي هم اين موضوع را در صحبت‌هايي كه با وي داشتم، تأييد كرده است. البته رضازاده هم دو سه هفته پيش به من اعلام كرد كه نامه‌اي را براي پيگيري اين موضوع فرستاده‌ايم تا همان محروميت 9 ماهه را به خاطر دوپينگم متحمل شوم.

مرادي گفت: به نظرم فدراسيون ايران اين موضوع را دير پيگيري كرد كه محروميتم همچنان 2 سال پابرجا مانده است، با اين حال اميدوارم جواب نامه‌هايي كه رضازاده از آن صحبت مي‌كند به زودي پاسخ داده شود تا نهايتا محكوميت من هم تا پايان امسال به اتمام برسد.

وي گفت: خودم كه نمي‌توانم به وادا بروم و احقاق حق كنم و اين فدراسيون است كه بايد به دنبال كارهايم باشد. من حتي از فدراسيون درخواست كردم تا خودم براي خودم وكيل بگيرم كه گفتند نيازي نيست و خودمان پيگيري مي‌كنيم و اميدوارم هر طور شده اين موضوع درست شود.

وزنه‌بردار دسته 85 كيلويي تيم ملي در مورد اينكه برخي مي‌گويند كادرفني در خصوص دوپينگي بودنش مقصر است، گفت: يعني كوروش باقري به من دارو داده است؟ اين حرف‌ها بچه‌بازي است. من دوپينگ كردم و مقصر خودم هستم و آن را به گردن هم مي‌كردم و جريمه‌ و تاوانم اين است كه بايد يك سال دور از ورزش باشك و بزرگ‌ترين تنبيه من هم همين است.

وي در خصوص ماده ممنوعه متادون كه در نمونه‌اش پيدا شده است گفت: اول فكر كردم اين ماده متان است و وقتي در فدراسيون جهاني ديدم كه علت محروميتم متادون درج شده، واقعا تعجب كردم.

مرادي يادآور شد: هر ماده‌اي كه باشد، محروميتش 9 ماه تا يكسال است و بايد محروميت من كم شود و اگر اين امر صورت نگيرد، مقصر اصلي فدراسيون است كه اين موضوع را پيگيري نكرده است. پوركاظمي هم گفت محروميتم نهايتا يك سال است و اگر پيگيري نشده باشد، بايد دو سال را تحمل كني.

وزنه‌بردار المپيكي‌ كشورمان گفت: وضعيتم بسيار خوب است و تمريناتم را براي بازگشت به وزنه‌برداري پس از دوران محروميتم آغاز كرده است.

وي در مورد خداحافظي كوروش باقري از تيم ملي وزنه‌برداري و احتمال حضور شاهين نصيري‌نيا گفت: دوست دارم بدانم مربي تيم ملي بر چه اساس و معياري است؟ آيا واقعا عملكرد و كارنامه‌اش هم مهم است؟ تمام قهرمانان امروز وزنه‌برداري و همين وزنه‌برداراي المپيكي استعدادهايي بودند كه هادي پانزوان آنها را كشف و روي آنها سرمايه‌گذاري كرد. او اين همه زحمت كشيد در نهايت به خاطر يكسري مسائل از تيم ملي دور شد اما اين دليل نمي‌شود كه همه چيز را نديده بگيرند و يكي كه مشخص نيست چرا و به چه دليل آمريكا بوده است را سرمربي تيم ملي كنند.

وي افزود: در نهايت اينكه كاري كه هادي پانزوان براي وزنه‌برداري ايران كرد را هيچكس نكرده است. خيلي نامردي است كسي كه تمام اين وزنه‌برداران را ساخته به خاطر يك موضوع كوچك فراموش شود. اينكه پانزوان را به راحتي كنار گذاشته و يك نفر ديگر را سرمربي كنند.

وزنه‌بردار محروم كشورمان خاطرنشان كرد: به نظرم تيم ملي وزنه‌برداري دوباره با وجود هادي پانزوان مي‌تواند موفقيت‌هايش را تكرار كند و حق اوست كه امروز سرمربي تيم ملي شود، اگر هم بخواهند از روي نام مربي بياوردند، محمد نصيري را بياورند كه چندين مدال المپيك را دارد.

مرادي در خصوص عملكرد باقري گفت: كوروش باقري مربي عالي بود كه خودش از تيم ملي كنار رفت. در واقع گفتند تو را با اين معيارها نمي‌خواهيم و او هم با اينكه نتيجه گرفته بود قبول كرد و از تيم ملي رفت. من هم هيچ مشكلي با او نداشتم. البته او هم چوب آن كسي كه به خاطر وي، من را از اردو بيرون كرد را خورد. در آن برهه هم همه صاحب مدال شدند و من به خاطر كارهاي بچه گانه اي كه صورت گرفت از اين مهم دور ماندم. البته خود باقري هم فهميد چه اشتباهي كرده است.

وي يادآور شد: حسين توكلي هم گزينه خوبي است اما اگر هادي پانزوان سرمربي نشود، خيلي نامردي است و يك ظلم بزرگ است.

انتهاي پيام/خ

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن