تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819163539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفيع: دليل انصرافمان مشكل تنفسي سوري بود/ نتوانستيم به جاي او بازيكن كمكي بياوريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: شفيع: دليل انصرافمان مشكل تنفسي سوري بود/ نتوانستيم به جاي او بازيكن كمكي بياوريم
سرمربي تيم تنيس كوئست اروميه در رابطه با انصراف اين تيم در هفته پاياني ليگ گفت: در مكاتبه اي كه با سازمان ليگ تنيس انجام داديم در ابتدا از آوردن بازيكن كمكي به جاي كيارش مخالفت كردند.


رضا شفيع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، در رابطه با انصراف تيم كوئست در هفته پاياني مسابقات ليگ تنيس اظهار داشت: ما به 3 دليل در اين مسابقات نتوانسيم حضور يابيم. يكي اينكه كيارش سوري بازيكن فيكس ما به دليل مشكل تنفسي قادر به ادامه بازي نبود و حتي پزشك اجازه بازي به او نمي داد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا او سابقه مشكل تنفسي از قبل داشته يا ناگهاني بروزگرده است؟، اذعان داشت: در بازي با انوشاه شاهقلي هم در اوسط بازي حالت تهوع گرفت، كيارش در مراحل اوليه خوب بازي كرد و خودش مي گفت بازيهاي سنگيني داشته است اما دليل مشكل تنفسي اش را نفهميديم.
سرمربي تيم كوئست اروميه درباره دليل استفاده نكردن اين تيم از بازيكن خارجي گفت: محدود بودن اعتبارات اسپانسر باعث شد ما نتوانيم بازيكن خارجي بگيريم. از طرف ديگر تيم كوئست 2 بازيكن بومي براي كمكي داشت اما بدليل اينكه محصل بودند در مسابقات نتوانستند شركت كنند. در مكاتبه اي كه با سازمان ليگ تنيس انجام داديم در ابتدا از آوردن بازيكن كمكي به جاي كيارش مخالفت كردند و در نهايت روز قبل از مسابقات به ما اطلاع دادند كه ديگر دير شده بود.
شفيع در رابطه با دليل ديگر حضور پيدا نكردن در مسابقات كيش بيان كرد: بارش سنگين برف در اروميه پرواز ها را با مشكل مواجه كرده بود و بسياري از پرواز ها كنسل شده بود و ما نتوانستيم در مسابقات حاضر شويم.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن