تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804066024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل مس رفسنجان:مس رفسنجان يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل مس رفسنجان:مس رفسنجان يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر است
مديرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان گفت: در دور برگشت مسابقات ليگ برتر به دنبال قرار گرفتن در جمع مدعيان صعود هستيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، نتايج تيم فوتبال صنعت مس رفسنجان در هفته‌هاي ابتدايي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور موجب شد تا ‌بار ديگر هواداران و علاقه‌مندان به اين تيم شهرستاني ياد و خاطرات روزهايي طلايي اين باشگاه در رقابت‌هاي چند سال قبل ليگ دسته اول را در ذهنشان مرور كنند و در حسرت تكرار دوباره آن روزها باشند.

اما به يك‌باره روند نتايج اين تيم تغيير مي‌كند تا تيمي كه از ابتداي فصل و تا پيش از آغاز مسابقات به عنوان يكي از گزينه‌هاي مدعي اين گروه مطرح شده بود از خواب غفلت بيدار شده و سير صعودي به خود گيرد.

علي زينلي مدير‌عامل باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پيرامون مسائل تيم فوتبال مس رفسنجان سخن گفت‌.

فارس: آقاي زينلي از آخرين وضعيت تيم فوتبال مس رفسنجان‌ صحبت كنيد.

خداوند را شاكريم تيمي كه تا هفته‌هاي مياني دور رفت مسابقات در رده‌هاي پايين جدول حضور داشت، توانست با بيداري و تلاش بازيكنان و اعضاي كادر فني نتايجي در خور شان نام مس رفسنجان كسب‌ و در نيم فصل اول رقابت‌ها جايگاه چهارمي جدول را از آن خود كند.

تيم از نظر روحي و رواني در شرايط ايده‌آلي قرار دارد و بازيكنان با استراحت و پشت سر گذاشتن تعطيلات بار ديگر در تمرينات آماده‌سازي تيم حضور يافته‌اند.

قصد داريم از روز پنجشنبه 29 آذر ماه جاري به مدت پنج روز اردوي آماده‌سازي خود را در شهر سرچشمه برپا كنيم تا علاوه بر حضور همه بازيكنان و اعضاي تيم در كنار يكديگر‌، ‌تمرينات منظمي را در اين شهر داشته باشم.

فارس: با توجه به وضعيت تيم در جدول، برنامه شما براي دور برگشت مسابقات چيست.

‌تمام هدف ما از همان نخستين روز شكل‌گيري اين تيم موفقيت فوتبال شهرستان رفسنجان و استان بوده است، البته در هفته‌هاي ابتدايي ‌دور رفت شروع خوبي نداشتيم و اين موضوع موجب تحت فشار قرار گرفتن ما تا چند هفته از مسابقات شده بود.

شخصا به اين تيم‌، اعضاي كادر فني و بازيكنانش اعتقاد داشتم و مي‌دانستيم برخي عوامل‌ مانند عدم هماهنگي بازيكنان در تعدادي از پست‌ها و همچنين مسائل فني و اشتباهات داوري عرصه را براي موفقيت ما تنگ كرده است.

اما هيچ‌گاه اميد و اعتمادي كه نسبت به تيمم داشتم را از دست ندادم و با توجه به نتايجي كه در چند هفته پاياني رقابت‌ها كسب كرديم، توانستيم شرايطي را ايجاد كنيم كه در دور برگشت مسابقات در كورس رقابت با تيم‌هاي بالاي جدولي به دنبال قرار گرفتن در جمع مدعيان صعود از اين گروه از مسابقات باشيم.

فارس: پس از گذشت چند هفته از مسابقات شايعات زيادي مبني بر‌ اولتيماتوم از سوي شما و هيئت مديره باشگاه به بگوويچ مطرح شده بود، اين شايعات درست در زماني ايجاد شد كه وينگوو با مس نتايج خوبي نمي‌گرفت.

من در مصاحبه‌هاي قبلي خود‌ اين مسئله را به طور كامل رد كردم، ما به وينگوو و توانايي فني وي اعتقاد داريم و براي موفقيت در اين مسير بر روي توانايي‌هاي اين مربي حساب جداگانه‌اي را باز كرده‌ايم.

اصل ماجرا هنگامي اتفاق افتاد كه ما در چند هفته نخست مسابقات اصلا نتوانستيم در حد و اندازه‌هاي خود ظاهر شويم، در نقل و انتقالات تلاش زيادي داشتيم تا تيمي را آماده حضور در مسابقات كنيم كه بيش از هرچيز دفاع از حيثيت فوتبال استان كرمان و شهر رفسنجان در اولويت كاري‌اش باشد.

اين مسئله موجب شد تا ما نتوانيم از مواضع قبلي خود كوتاه بياييم و با توجه به روند نتايج تيم‌، ‌وي و دستيارانش را به باشگاه فراخوانديم تا براي حل اين مشكلات تدبيري اتخاذ كنند.

اين شايعات نيز براي همه تيم‌هايي كه ‌در نتيجه‌گيري موفق نيستند در همين مقطع درست مي‌شود، دقيقا هنگامي كه يك تيم نتيجه نمي‌گيرد، خيلي‌ها حاشيه‌سازي مي‌كنند تا به مقاصد خود برسند.

فارس: با اين تفاسير شما چه راه‌كارهايي را براي موفقيت تيم مس در دور برگشت مد‌نظر قرار داده‌ايد‌.

دور برگشت مسابقات ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور هميشه جذاب‌تر از دور رفت اين رقابت‌ها بوده است، اكثر تيم‌ها از يكديگر شناخت بيشتري به دست آورده‌اند.

البته تيم‌هاي بالاي جدولي بيشتر از ساير تيم‌ها به دنبال افزايش امتيازات خود هستند و طبيعي است كه ما هم بنا به شرايط تيم در جدول به دنبال رقابت با حريفان خود در صدر جدول باشيم.

يكي از نكات حائز اهميت براي بازيكنان و كادر فني ما، اختلاف اندك امتياز‌ تيم‌ها است، ما ‌اگر هدفمان قرار گرفتن در جمع مدعيان است بايد از همين هفته‌هاي ابتدايي تنها به فكر برتري برابر رقيبان خود باشيم.

در اين بين نيازمند حمايت همه جانبه هواداران و مسئولان ارشد شركت ملي صنايع مس ايران هستيم‌.

فارس: مهلت نقل و انتقالات ليگ دسته اول فوتبال كشور تا چه تاريخي است‌.

مهلت نقل و انتقالات تا چهارم دي ماه است، ما به دنبال جذب يكي دو بازيكن هستيم و تا‌كنون نيز وينگوو در برخي نقاط زمين با اعلام نياز جذب يكي دو بازيكن از باشگاه درخواست تقويت تيم را داشته است.

اميدوارم بتوانيم با رفع اين خلاء‌ها شرايط را براي تقويت تيم در دور برگشت مسابقات و كسب امتيازات بيشتر فراهم كنيم، البته ‌با حمايت مسئولان و مديران ارشد شركت ملي صنايع مس ايران‌ تا بتوان با اختصاص بودجه‌اي به باشگاه علاوه بر تقويت روحي بازيكنان و اعضاي كادر فني‌ با جذب چند بازيكن به ترميم نقاط ضعف پرداخت.

فارس:‌ ساخت ورزشگاه اختصاصي مس رفسنجان كه از چند سال قبل آغاز شده تا چه ميزان پيشرفت كار حاصل شده است.

كاسه اصلي ورزشگاه شهداي مس رفسنجان بيش از 50 تا 55 درصد پيشرفت داشته است، به نظر من تورم و مشكلات مالي مانع تسريع در عمليات احداث‌ اين ورزشگاه شده است.

فاز دوم يعني احداث زمين چمن مصنوعي‌ حدود يك سال از احداث آن سپري شده ‌است‌ و ما اكنون به دنبال ايجاد پلكان در اطراف اين زمين چمن به تعداد 3 هزار نفر هستيم.

عمليات ساخت رختكن‌هاي اين مجموعه تا 80 درصد پيشرفت داشته است و اكنون تمام بازي‌هاي تيم‌هاي پايه مس رفسنجان در اين زمين چمن مصنوعي برگزار مي‌شود.

سال آينده تيم بزرگسالان نيز مي‌تواند مسابقات خود را در اين زمين برگزار كند‌.

فارس: تيم شما در دور برگشت مسابقات چند ديدار حساس خود را در خانه ميزباني مي‌كند و به طور قطع شما بايد براي كسب امتيازات لازم از اين مسابقات تدابير ويژه‌اي اتخاذ كنيد در واقع مي‌توان شاهراه اصلي صعود به ليگ برتر را در برتري اين چند ديدار حساس خانگي‌ دنبال كرد.

اين مسئله مهمي است، البته مي‌توان از ديدگاه ديگر اين مهم را يك شانس خوب نيز ارزيابي كرد، ما در دور برگشت مسابقات در حالي به مصاف تيم‌هاي پاس همدان، پيكان، ايران جوان بوشهر، نفت مسجد سليمان‌، آلومينيوم هرمزگان مي‌رويم كه برتري در اين مسابقات مي‌توان به تنهايي حكم صعود مس را به بالاي جدول و حضور در جمع تيم‌هاي اول و دوم جدول امضا كند.

البته اين مسئله نيازمند يك خرد جمعي است،‌ مس رفسنجان در دور برگشت مسابقات نبايد تنها گذشته شود، ما نيازمند حمايت همه دستگاه‌هاي استان هستيم تا با روحيه بالا گام به مسابقات گذاريم.

اميدوارم هواداران خونگرم رفسنجاني نيز در دور برگشت مسابقات در كنار تيم ‌حضور داشته باشند تا بتوانيم آنها را خوشحال كنيم.

فارس: نقش رسانه‌ها نيز نبايد ناديده گرفته شود، شما مي‌توانيد با تعامل هر چه بيشتر با جامعه رسانه نقش حمايتي رسانه‌ها را از تيم مس رفسنجان در استان كرمان و حتي در سطح كشور ببينيد.

من منكر نقش تاثير‌گذار رسانه‌ها در افكار عمومي نيستم، رسانه‌ها نقش بزرگي در انتقال اخبار و افكار دارند، يك رسانه نيز در اين بين مي‌تواند دقيقا نقش يار دوازدهم را براي تيم ما و استان كرمان داشته باشد.

از همه اهالي ورزش و به ويژه ورزشي‌نويسان استان كرمان تقاضا مي‌كنم، نگاه حمايتي خود را از مس رفسنجان برنداشته و در دور برگشت رقابت‌ها با توجه به در نظر گرفتن نگاه فرا شهرستاني از نماينده استان كرمان در مسابقات ليگ دسته اول فوتبال كشور حمايت بيشتري كنند.

براي همين منظور ما در سال جاري با ايجاد ساختار مناسبي در روابط عمومي خود و ايجاد يك سايت خبري مناسب تلاش كرديم تا دوره جديدي از ارتباطات با رسانه‌ها را در باشگاه مس رفسنجان آغاز كنيم.

...................................

گفت‌وگو از عباس آقاملايي

...................................

انتهاي پيام/80011/ق40

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن