تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفير ايران در بغداد در گفت‌وگو با فارس:پيكر ۹ شهيد اقدام تروريستي عراق به زودي به ايران منتقل مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سفير ايران در بغداد در گفت‌وگو با فارس:پيكر ۹ شهيد اقدام تروريستي عراق به زودي به ايران منتقل مي‌شوند
سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد از انتقال پيكر ۹ شهيد اقدام تروريستي اخير در عراق پس از انجام مراحل پزشكي به كشور خبر داد.


«حسن دانايي‌فر» سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، در خصوص اقدام تروريستي اخير در بعقوبه كه بر اثر آن جمعي از تكنسين‌ها و كارگران ايراني احداث خط لوله گاز در عراق مجروح و شهيد شدند، با بيان اينكه بر اثر اين اقدام تروريستي 15 نفر از هموطنان به شهادت رسيده‌اند، گفت كه تاكنون پيكر شش تن از شهداي اين حادثه به ايران منتقل شده‌اند.

وي با ذكر اين نكته كه چهار مجروح اين حادثه نيز به كشور منتقل شده‌اند، عنوان كرد كه پيكر 9 شهيد ديگر اين اقدام تروريستي پس از انجام مراحل پزشكي به كشور منتقل خواهند شد.

لازم به ذكر است حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه كشورمان امروز (دوشنبه) به منظور ديدار و گفت‌وگو با مقامات عراقي و پيگيري اين اقدام تروريستي راهي بغداد شد.

معاون وزير خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پيگيري توافقات دوجانبه و تأكيد بر ضرورت امنيت بيشتر زوار در آستانه اربعين را از جمله مواردي برشمرد كه با مقامات عراقي درباره آنها به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

به گزارش فارس بر اثر حمله تروريستي روز جمعه 15 نفر از كارگران و تكنسين‌هاي ايراني احداث خط لوله گاز در بعقوبه عراق به شهادت رسيدند.

حسن روحاني، رئيس جمهور كشورمان نيز روز يكشنبه در گفت‌وگوي تلفني با نوري المالكي، نخست وزير عراق بر لزوم تامين امنيت و حفاظت ويژه از ايرانيان مقيم و مشغول به كار در شهرهاي عراق و عتبات عاليات تاكيد كرد و خواستار اقدامات لازم در تعقيب، دستگيري و مجازات عاملان اين حمله تروريستي شد.

انتهاي پيام/ص

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن