تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819080894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروجردي در گفت‌وگو با فارس:بازگرداندن هيئت مذاكره‌كننده ايران از وين اقدامي بحق و انقلابي بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بروجردي در گفت‌وگو با فارس:بازگرداندن هيئت مذاكره‌كننده ايران از وين اقدامي بحق و انقلابي بود
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تأكيد كرد بازگرداندن هيئت مذاكره‌كننده هسته‌اي از مذاكرات كارشناسي بين ايران و ۱+۵ از وين، اقدامي بحق و انقلابي بود و نشان داد ايران در عزم خود براي حفظ حقوق هسته‌اي جدي است.


علاءالدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس با اشاره به اقدام آمريكا در افزودن 19 فرد و شركت به ليست تحريم‌هاي ضدايراني پس از توافق ژنو، اين اقدام آمريكا را نقض آشكار توافقنامه ژنو دانست و تأكيد كرد: بازگرداندن هيئت مذاكره‌كننده هسته‌اي ايران از مذاكرات كارشناسي بين ايران و 1+5 از وين اتريش، اقدام به حق و انقلابي بود كه روز گذشته توسط وزارت امور خارجه صورت گرفت.

وي افزود: نقض آشكار توافقنامه ژنو توسط آمريكا و تخلف اين كشور، مي‌تواند مبنايي براي اقدامات بعدي جمهوري اسلامي ايران باشد.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه يادآور شد: فراخواني هيئت مذاكره‌كننده ايران از وين، اولين پيامي است كه ايران به آمريكايي‌ها داد مبني بر اينكه جمهوري اسلامي در عزم خود مبني بر حفظ حقوق هسته‌اي و اجراي توافق ژنو جدي است و اگر قرار باشد آمريكايي‌ها به توافقنامه عمل نكنند، اين يك تخطي آشكار محسوب مي‌شود.

بروجردي در پايان تصريح كرد: اقدام آمريكا در اعمال تحريم‌هاي جديد عليه ايران يك بار ديگر نشان مي‌دهد كه اين جمله مقام معظم رهبري مبني بر اينكه «آمريكا قابل اعتماد نيست»، چقدر ديدگاه و بينش عميقي است؛ با توجه به فراخواني هيئت مذاكره‌كننده ايران از وين، بايد منتظر باشيم تا ببينيم دولت و شورايعالي امنيت ملي چه تصميمي خواهند گرفت.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن