تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804810596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت يك هفته اي به اسپانسر داده ايم/ باشگاه استقلال قول همكاري داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهلت يك هفته اي به اسپانسر داده ايم/ باشگاه استقلال قول همكاري داد
رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينكه اسپانسر تيم ملي از فدراسيون مهلت مي خواهد اما ما نمي توانيم اين كار را انجام دهيم گفت: در صورتيكه اين شركت به تعهداتش عمل نكند سراغ حامي مالي ديگري خواهيم رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علي كفاشيان پس از پايان نشست امروز دوشنبه اعضاي هيات اجرايي كميته ملي المپيك در رابطه با نشست خبري روز گذشته كارلوس كي‌روش و ديگر موارد مرتبط با تيم ملي فوتبال و آماده سازي اين تيم براي حضور در جام جهاني به پرسش هاي مطرح شده از سوي نمايندگان رسانه ها پاسخ داد.

برنامه هاي كي‌روش منطقي بود

رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اين كه دو روز پيش نشستي را با كارلوس كي‌روش داشت اظهار داشت: برنامه هاي مورد نظر او را بررسي كردم و در مورد همه موارد تفاهم كرديم او هم راضي شد. در هر صورت برنامه هاي كي‌روش را از نظر بازي هاي تداركاتي و. چگونگي آماده سازي تيم ملي منطقي ديدم و آنها را اجرا مي كنيم.

فتح الله زاده قول همكاري داد

وي در مورد حضور بازيكناني كه بايد در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشند مانند بازيكنان تيم استقلال يادآور شد: در همين زمينه با فتح الله صحبت كردم او هم قول داده كه همكاري هاي لازم را با ما داشته باشد. به هر حال در اين مقطع صلاح اين است كه از تيم ملي حمايت كنيم. رسانه ها هم بايد اين كار را انجام بدهند. فكر مي كنم در كل مشكلي براي جام جهاني وجود نداشته باشد.

نگراني كي‌روش بابت مصدوميت بازيكنان

رئيس فدراسيون فوتبال با يادآوري اين كه كي‌روش در نشست خبري خود اعلام كرده بود كه براي تيم ملي دو برنامه نرمال و ويژه در نظر گرفته، خاطرنشان كرد: از برنامه ويژه سرمربي تيم ملي حمايت مي كنيم. چاره اي نداريم جز اينكه مسابقات ليگ را تا 20 فروردين ادامه دهيم و به همين دليل سازمان ليگ بايد به صورت فشرده براي مسابقات برنامه ريزي كند. البته طبق برنامه زمان مسابقات را براي هر 5 روز يكبار برنامه ريزي مي كنيم چون امكان انجام بازي ها به صورت شش روز يكبار وجود ندارد به هر حال بايد بازيكنان را به موقع تحويل كي‌روش دهيم اما نگراني او اين است كه بازيكنان هنگامي كه در اختيار او قرار مي گيرند مصدوم نباشند.

جام حذفي را هم در نظر گرفته ايم

كفاشيان با تاكيد دوباره بر اينكه بهترين زمان براي آغاز اردوهاي تيم ملي همان 20 فروردين ماه است صحبت هاي خود را ادامه داد و با تاكيد بر اين كه در برنامه ريزي هاي انجام شده مسابقات جام حذفي را هم در نظر گرفته ايم، يادآور شد: درست است كه اسم اين مسابقات جام حذفي است اما نمي توان آن را حذف كرد. اگر جام حذفي نبود بازي ها را 6-7 روز يكبار برگزار مي كردم تا بازيكنان هم صدمه نخورند اما به هر حال بايد برگزاري اين مسابقات را هم در نظر بگيريم. در هر صورت 20 فروردين ماه بازيكنان را در اختيار كي‌روش قرار مي دهيم تا اردو را آغاز كند.

يك ديدار با آفريقاي جنوبي خواهم داشت

وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود با خبرنگاران به برنامه هاي كي‌روش براي انجام ديدارهاي تداركاتي اشاره كرد و گفت: قرار است اردويي در آفريقاي جنوبي داشته باشيم و طبق برنامه در همين اردو با تيم ملي اين كشور ديدار خواهيم داشت چون تيم خوبي دارند ضمن اين كه انجام بازي ديگر در هنگام اين اردو هم امكان پذير است.

انجام ديدارهاي تداركاتي با تيم هايي به سبك بوسني

كفاشيان با بيان اينكه ديدارهاي تداركاتي مورد نظر مربوط به سال آينده است اما پيش از آن و در اسفندماه ديداري با گينه نو خواهيم داشت، تاكيد كرد: در تهران هم براي تيم ملي يك مرحله اردو خواهيم داشت و قصد داريم به هنگام اين اردو از آفريقاي جنوبي دعوت كنيم تا ديداري هم با اين تيم در تهران داشته باشيم ضمن اينكه در اروپا و برزيل هم تيم هاي خوب زيادي هستند كه براي انجام ديدار تداركاتي قابل دسترسي و آماده هستند در كل مشكلي براي بازي با آنها نداريم ضمن اينكه كي‌روش بيشتر به دنبال ديدار به تيم هايي است كه سبك بازي آنها مانند بوسني باشد.

كي‌روش مي خواهد گام اول را محكم بردارد

وي تاكيد كرد: كي‌روش ابتدا در نظر داشت ديدارهاي تداركاتي تيم ملي را مقابل تيم هاي باشگاهي برگزار كند اما بعداً منصرف شد چون ديار اول ما در جام جهاني مقابل نيجريه است و او مي خواهد گام اول را محكم بردارد. در كل كي‌روش هم مربي تيم است و هم برنامه ريزي مي كند و اين خيلي خوب است.

پرداخت بدهي هاي نكونام تا هفته آينده

رئيس فدراسيون فوتبال با يادآوري اينكه جواد نكونام نيز در نشستي كه با فتح الله زاده داشت حاضر بود به پيگيري هاي انجام شده براي پرداخت بدهي هاي اين بازيكن اشاره كرد و گفت: مدت ها است كه نكونام حق الزحمه خود را نگرفته است اما قرار شد تا هفته آينده بدهي هاي اين بازيكن پرداخت شود در اين مورد هم مشكلي نيست.

اسپانسر ما وقت مي خواهد اما ما نمي توانيم

وي با تاكيد بر اينكه اسپانسر تيم ملي از همكاري با فدراسيون فوتبال و اين تيم منصرف نشده يادآور شد: سررسيد قسط دوم اسپانسر تيم ملي فرا رسيده اما آنها براي پرداخت آن وقتي بيشتري از ما خواستند در حالي كه توانايي مالي ما در اين حد نيست كه به اين شركت مهلت دهيم.

شايد اسپانسر ديگري بگيريم

كفاشيان افزود: به هر حال اسپانسر ما خواستار وقت بيشتري براي پرداخت پول مورد نظر شده اما اگر نتواند به تعهدات خود عمل كند به دنبال اسپانسر ديگري خواهيم بود در اين مورد هم شركت هاي ديگري را در نظر داريم اما بايد منتظر بمانيم تا ببينيم تكليف چه مي شود.

از ثبت ليگ امارات به نام خليج "ع-ر-ب-ي" بي اطلاعم!

وي در مورد واكنش فدراسيون فوتبال نسبت به ثبت ليگ امارات به نام "ع-ر-ب-ي" اظهار بي اطلاعي كرد و گفت: مگر اين اتفاق افتاده است! كي انجام شده كه من از آن بي خبرم! خبرها را به من بدهيد تا مطلع شوم. البته چيزهايي شنيدم و به بچه ها گفتم پيگيري كنند. اگر مستندات آن به دستمان برسد حتماً به طور جدي موضوع را پيگيري مي كنيم و اگر به نتيجه نرسيديم از مقامات بالاتر كمك مي گيريم.

ارسال پيراهن هاي تيم ملي براي فيفا

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: پيراهن هايي كه قرار است تيم ملي از آن براي حضور در جام جهاني استفاده كند را براي فيفا ارسال كرده ايم اما هنوز جوابي نگرفته ايم. قرار است فيفا اواخر دي ماه جلسه بگذارد و طي آن از پيراهن 32 كشور حاضر در جام جهاني رونمايي كند.

برند ما تك است

وي در پايان صحبت هاي خود به يك نكته اشاره كرد و گفت: از مجموع كشورهاي حاضر در جام جهاني 10 كشور با آرم "نايك"، 89 كشور با آرم "آديداس" و 8 كشور هم با آرم "پوما" در مسابقات شركت مي كند. در اين ميان 6 كشور هم برندهاي ديگر دارند و به نوعي تك هستند مانند ايران. البته ما هم بدمان نمي آمد كه در اين رويداد بزرگ از مارك هاي معروف استفاده كنيم اما به نتيجه نرسيديم. "نايك به هيچ عنوان با ما همكاري نمي كند چون يك كشور آمريكايي است. با ساير برندها هم مذاكره داشتيم اما به نتيجه نرسيديم.

كد خبر: 2196441

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۰۹:۴۶

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن