تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش قيمت آجيل و خشكبار در مشهد نخواهيم داشت/ نظارت بر قيمت‌ها در شب يلدا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افزايش قيمت آجيل و خشكبار در مشهد نخواهيم داشت/ نظارت بر قيمت‌ها در شب يلدا
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس اتحاديه آجيل و خشكبار مشهد گفت: امسال همزمان با شب يلدا افزايش قيمتي در بخش آجيل و خشكبار مشهد نخواهيم داشت.

عليرضا ارزاني ممقاني در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: از دو ماه گذشته با كمك بازرس‌هاي ويژه، نظارت لازم بر كيفيت و قيمت آجيل در مشهد صورت گرفته و امسال همزمان با شب يلدا هيچ افزايش قيمتي در بخش آجيل و خشكبار نخواهيم داشت.

وي ادامه داد: سال جاري به دليل تقاون شب يلدا با ايام صفر شاهد هجوم تقاضا براي خريد آجيل و خشكبار نخواهيم بود، افزود: با اين وجود بازهم نظارتهاي لازم توسط بازرسان ويژه در اين بخش صورت مي پذيرد.

رئيس اتحاديه آجيل و خشكبار مشهد بيان كرد: قيمت آجيل و خشكبار از چند ماه گذشته تعيين شده بنابراين دليلي بر افزايش آن در شب يلدا وجود ندارد.

وي بر نظارت ويژه بر قيمتها تاكيد كرد و گفت: نظارت و كنترل بر قيمت آجيل و خشكبار در سالهاي گذشته نيز انجام مي گرفت اما امسال به صورت جدي تر اين موضوع دنبال مي شود.

ممقاني يادآور شد: بازرسان ويژه در صورت مشاهده واحدهاي صنفي متخلف ابتدا هشدار و تذكر داده و سپس برخوردهاي مقتضي و لازم را انجام مي دهند.

كد خبر: 2196345

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۰۸:۳۰

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن