تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803507154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدابير شديد امنيتي براي ورود آيت الله هاشمي به كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تدابير شديد امنيتي براي ورود آيت الله هاشمي به كرمان
سفر آيت الله هاشمي به استان كرمان با واكنش‌هاي جالبي از سوي دوستان وي در كرمان روبه رو شده است.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، به نقل از سايت دانا، سفر آيت الله هاشمي به استان كرمان با واكنش هاي جالبي از سوي دوستان وي در كرمان روبه رو شده است.

يكي از اين واكنش ها تعطيلي دانشگاه آزاد در روزهاي پنج شنبه و جمعه است، البته به خودي خود دانشگاه آزاد كرمان پايان هفته ها تعطيل بوده است اما ساختمان اين دانشگاه پنج شنبه ها و جمعه ها در اختيار واحد علوم و تحقيقات استان كرمان است.

هفته گذشته دانشجويان علوم و تحقيقات واحد كرمان با خبر تعطيلي هفته ي آينده كلاسهايشان در اين بهبوهه ي امتحانات و جلسات پاياني كلاس ها و برگزاري كلاس هاي جبراني و رفع اشكال روبه رو شده اند.

يكي از اساتيد اين دانشگاه در اين رابطه گفت: مثل اينكه هفته ي آينده قرار است درب دانشكده ها را نيز پلمپ كنند و تمامي كلاس ها تعطيل است.

وي افزود: اين تعطيلي به ضرر دانشجويان خواهد بود، زيرا كه جلسات پاياني آنان به تعويق مي افتد و فرصتي براي مطالعه تا امتحانات خود را نخواهند داشت.

اين استاد دانشگاه ادامه داد: لزومي براي تعطيلي دانشگاه وجود ندارد، ايشان مي توانند دربخشي از دانشگاه سخنراني خود را انجام دهند و دانشجويان نيز بر سر كلاس هاي خود به تحصيل مشغول باشند.، نگراني دوستان ايشان را از اين بابت درك نمي كنم.

وي خاطر نشان كرد: امنيتي شدن فضاي دانشگاهها بعد از 4 سال و بعد از حوادث سال 88 براي اولين بار است كه رخ مي دهد و اين اصلا مناسب نيست.

يكي از دانشجويان اين دانشگاه نيز در رابطه با حضور آيت الله هاشمي گفت: اگر ايشان به فكر دانشجويان هستند نبايد اجازه ي تعطيلي كلاس ها را بدهند، آنهم كلاس هاي تحصيلات تكميلي.

وي ادامه داد: از امنيتي شدن فضاي دانشگاهم اصلا راضي نيستم و احساس امنيت نمي كنم.

اين دانشجو گفت: براي چه بايد درب كلاس ها و دانشكده ها پلمپ شود مگر چه اتفاقي خواهد افتاد، اينهمه شخصيت به دانشگاه آزاد آمدند و در تالارهاي مختلف اين دانشگاه سخنراني كردند و رفتند، مگر چه اتفاقي افتاد.

وي گفت:خبر تعطيلي دانشگاه و امنيتي شدن فضاي آن براي حضور هاشمي نه تنها كمكي به دانشگاه و مردم كرمان نخواهد كرد بلكه تنها باعث افزايش اختلافات و متشنج شدن فضاي دانشگاه خواهد شد.

اين دانشجو با انتقاد از عملكرد رياست دانشگاه كرمان در رابطه عمليات ترميمي و زيبا سازي دانشگاه همزمان با حضور هاشمي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرمان گفت: چرا بايد با حضور شخصيت ها شاهد تميزكاري و زيبا سازي فضاي دانشگاه بود ، مگر دانشجويان شخصيت هاي آينده ساز اين كشور نخواهند بود.

وي ادامه داد: اينكه بودجه ي دانشگاه ها خرج كارهاي موقتي و رنگ آميزي هاي سر سري و ترميمات موقتي كنيم و سپس شهريه هاي را افزايش دهيم عين بي انصافي است.

همچنين شنيده شده است براي حضور در سخنراني آيت الله هاشمي رفسنجاني دانشگاهها فراخوان ثبت نام داده اند و ديدار ايشان نيز همانند ديدار رياست جمهوري با دانشجويان گزينشي و موردي خواهد بود.

نكته ي جالب اينجاست كه مردم كرمان در هفته هاي گذشته نيز شاهد چنين تشريفات نابه جايي نيز بودند ، حضور وزير كشور در كرمان براي حضور در مراسم توديع و معارفه ي استاندار جديد نيز با تشريفات و مسائل امنيتي فراواني به همراه بود كه در هشت سال گذشته براي مردم كرمان نا آشنا بود.

حتي در زمان انتخابات و با حضور اكثريت كانديدها در كرمان در آن فضاي سياسي هيچكدام از اين موارد امنيتي اجرا نشده بود.

آنچه كه مسلم است سفر آقاي هاشمي به استان كرمان به شدت با حاشيه هاي فراواني همراه خواهد بود و تنها جاي اميدواري اين است كه اين حاشيه ها تنها در جهت حمايت از دولت و استاندار جديد كرمان كه مورد تائيد شخص وي نيز هست، همراه باشد نه اينكه نطفه ي فتنه اي جديد در اين سفر نهاد شود و باعث شادماني دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن