تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803482384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا پايان امسالتعداد ايستگاه‌هاي مطالعه خوزستان به 54 مكان ارتقا مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا پايان امسالتعداد ايستگاه‌هاي مطالعه خوزستان به 54 مكان ارتقا مي‌يابد
مدير كل كتابخانه‌هاي عمومي خوزستان گفت: تعداد ايستگاه‌هاي مطالعه خوزستان تا پايان امسال به 54 مكان ارتقا مي‌يابد.


لفته منصوري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: دين اسلام به مطالعه تقريباً همان نگاهي را دارد كه به عبادت دارد و حتي گاهي بيشتر به اين مقوله پرداخته است.

وي اضافه كرد: از منظر اسلام يك ساعت تعقل برابر است با هفتاد ساعت عبادت و اين روايت خود كافي است تا نشان دهد كه چقدر دين مبين اسلام، به بالندگي فكر و عقلي جامعه توجه دارد.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي خوزستان تصريح كرد: در اين دوران و با وجود هجمه‌هاي زياد فرهنگي توسط غرب و دشمنان ايران و اسلام، آگاهي و دانستن است كه ما را نجات خواهد داد و مطمئنا كتاب جزو مهمترين ابزار جنگ نرم حساب مي‌شود و جوانان ما وقتي به سلاح كتاب و دانستن مجهز بشوند، كمتر تحت تاثير تبليغات بي‌شمار دنياي مادي دشمن قرار مي‌گيرند.

وي با بيان ارزشمندي نفس عمل و طرح «ايستگاه مطالعه» و تأكيد بر اهميت هدف گذاري در اين طرح گفت: اين طرح بسيار ارزشمندي است كه در سال‌هاي اخير آغاز شده و خوشبختانه در حال فرهنگ سازي اين طرح هستيم و يكي از موارد مهم در ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخواني در دسترس قرار دادن منابع اطلاعاتي بوده كه ايستگاه‌‎هاي مطالعه اين امر را آسان مي‌كند.

منصوري ادامه داد: ما در راستاي فرهنگ سازي اين ايستگاه‌ها از ابزارهاي تبليغاتي مختلف و متنوعي استفاده كرديم و دستگاه‌هاي اجرايي استان از قبيل استانداري خوزستان، شهرداري اهواز، صدا و سيماي مركز خوزستان، فرودگاه‌هاي استان، راه آهن اهواز و ...همكاري‌هاي خوبي را در زمينه استقرار ايستگاه‌ها و تبليغات محيطي گسترده انجام داده‌اند.

وي تأكيد كرد: در سطح استان خوزستان تاكنون 26 ايستگاه مطالعه در محل‌هاي پرتردد و پرجمعيت استان راه اندازي شده كه با استقبال خوب مردم استان روبرو شده است و درصد امانت كتاب‌هاي اين ايستگاه‌ها بسيار بالاست به طوريكه روزانه بايد اين ايستگاه‌ها مورد بازديد قرار گرفته و قفسه‌هاي خالي پر شوند.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي خوزستان با اشاره به ورود 495 هزار جلد كتاب به استان در قالب طرح ايستگاه مطالعه خاطرنشان كرد: اين تعداد كتاب علاوه بر كتاب‌هايي است كه در قالب منابع كتابخانه‌هاي عمومي وارد كتابخانه‌هاي عمومي استان شده است و اين جهشي در منابع موجود كتاب در استان و همچنين دسترسي مردم به كتاب است.

وي، اجراي طرح ايستگاه مطالعه را يكي از خدمات نوين كتابخانه‌هاي عمومي دانست و متذكر شد: هدف ما در دسترس بودن كتاب براي عموم مردم است به شكلي كه حتي افرادي كه توانايي و زمان لازم براي مراجعه به كتابخانه‌هاي عمومي را ندارند بتوانند در اماكن عمومي كه مقداري از زمان خود را بايد صرف كنند به راحتي به كتاب دسترسي داشته باشند و زمان خود را با مطالعه بگذرانند.

منصوري با اشاره به ساختار و ساز و كار ايستگاه‌هاي مطالعه، عنوان كرد: در محل استقرار اين ايستگاه‌ها هيچگونه نظارتي بر امانت رفتن كتاب‌ها نيست و عموم مردم به راحتي مي‌توانند اقدام به برداشتن كتاب از ايستگاه‌ها كنند و پس از مطالعه آن را به ايستگاه‌هاي مطالعه، كتابخانه‌هاي عمومي نزديك به محل زندگي و كار خود بازگردانده و يا با پرداخت هزينه كتاب اقدام به خريداري آن كنند.

وي در پايان اضافه كرد: خوشبختانه تا پايان سال تعداد اين ايستگاه‌ها به 54 ايستگاه در سطح استان با تعداد منابعي حداقل 2 برابر منابع موجود خواهد رسيد.

انتهاي پايان/72001/ذ40

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن