تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820251934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادي 10 زنداني جرائم غيرعمد در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: آزادي 10 زنداني جرائم غيرعمد در آذربايجان غربي
اروميه ـ خبرنگار اطلاعات: 10 نفر از زندانيان كشاورز داراي جرائم غيرعمد به مناسبت هشتادمين سالگرد تاسيس بانك كشاورزي در همايشي با حضور نمايندگان مجلس، مسئولان قضايي و زندان‌هاي استان آذربايجان غربي و خيرين از زندان آزاد شدند.

در اين مراسم مهندس دائم اميد مديرشعب بانك كشاورزي آذربايجان غربي، رسيدگي به مشكلات قشر آسيب‌ديده جامعه، به ويژه زندانيان داراي جرائم غيرعمد را از وظايف همه ارگان‌ها و نهادها دانست.

وي افزود: در همين راستا بخشي از درآمدهاي بانك كشاورزي براي اشتغالزايي و توسعه مشاغل خانگي براي اين قشر اختصاص يافته است.

شافع، معاون قضايي رئيس كل دادگستري آذربايجان غربي نيز در اين مراسم با اشاره به جايگاه منحصر به فرد سيستم قضايي جمهوري اسلامي در جهان، گفت: شيوه قضاوت در اسلام مبنايي براي تمام جهان است و مي‌بينيم كه در بسياري از كشورهاي جهان به نوعي از سيستم قضايي اسلامي، كه بر مبناي شرع اسلام و عدالت استوار بوده پيروي مي‌كنند و از اين بابت ما در نظام قضايي ايران مديون هيچ قانون شرقي و غربي نيستيم.او همچنين به ظرفيت زندان‌ها اشاره كرد و گفت: متاسفانه كثرت جمعيت كيفري در زندان‌ها بالا است و برخي زندان‌هاي ما گنجايش ازدحام جمعيت كيفري را ندارند و نظير اقدام‌هاي بانك كشاورزي علاوه بر بهره‌مندي از اجر معنوي متوليان امر، مي‌تواند به كاهش جمعيت كيفري در زندان‌ها و رفع مشكلات بسياري از خانواده مددجويان كمك بسزايي كند.

عابد فتاحي يكي از نمايندگان مردم اروميه در مجلس نيز با تمجيد اقدام خيرخواهانه بانك كشاورزي، زندانباني را يكي از مشاغل سخت و طاق‌فرسا در جامعه توصيف كرد و گفت: كاركنان سازمان زندان‌ها كه در داخل زندان مشغول به خدمت هستند، از شريف‌ترين افراد جامعه هستند كه اين افراد كار خدمات‌رساني به قشرهاي آسيب ديده جامعه را برعهده دارند و لازم است همه مسئولان در قبال كمك به اين قشر تلاشگر و زحمتكش و همچنين مددجوياني كه ناخواسته مرتكب جرمي شده و خانواده آنان دچار مشكلات عديده شده‌اند بيش از پيش احساس مسئوليت كنند.

يحيي سلطاني مديرعامل ستاد ديه آذربايجان غربي هم با قدرداني از حسن همكاري مديريت بانك كشاورزي استان گفت: بانك كشاورزي در يك اقدام خداپسندانه اعتباري بالغ بر 710 ميليون ريال به ميمنت هشتادمين سالگرد تاسيس اين بانك به آزادي زندانيان داراي جرائم غيرعمد اختصاص داده است.

وي همچنين در گزارشي اعلام كرد: امسال 356 پرونده مددجويان داراي جرائم غيرعمد از سوي زندان‌هاي استان به ستاد ديه معرفي شد، كه 172 نفر از اين عده آزاد شدند و اين آزادي شامل: 35 پرونده مربوط به مهريه و نفقه، 96 پرونده مالي و چك بلامحل و 41 پرونده نيز مربوط به پرداخت ديه است.



يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن