تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804224345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار كرمان:تمام توانم را براي توسعه و پيشرفت كرمان مي‌گذارم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار كرمان:تمام توانم را براي توسعه و پيشرفت كرمان مي‌گذارم
استاندار كرمان گفت: براي كار اقتصادي، توسعه و پيشرفت استان كرمان آمدم و تمام توانم را در اين زمينه مي‌گذارم.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، عليرضا رزم‌حسيني امشب در جمع تعدادي از پيشكسوتان و فرماندهان دفاع مقدس اظهار داشت: قبل از اينكه من تصميم بر قبول مسئوليت در كرمان كنم با خيلي از علما و بزرگان ديني ملاقات و با آنان براي پذيرفتن اين مسئوليت مشورت كردم.

وي با اشاره به اينكه مطالبي را صريح و شفاف در جمع شما بيان مي‌كنم، افزود: بايد نهضت سازندگي، توسعه و آباداني استان كرمان را آغاز كنيم.

رزم‌حسيني با اشاره به اينكه بيش از 200 هزار شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده‌ايم، بيان داشت: من در كارهايم اعتقاد و عمل به ارزش‌محوري دارم و در دنيا هم براي قهرمانان خود ارزش‌هاي والايي قائل هستند.

استاندار كرمان با اشاره به اينكه خناسان اختلافات را در جامعه اسلامي ما ايجاد كردند، عنوان كرد: حضور همه ما در جبهه‌هاي جنگ يك توفيق بود و همه ما رزمنده اسلام و انقلاب بوديم و عملكرد بنده و شما آبروي شهيدان و رزمندگان دفاع مقدس است.

وي با اشاره به اينكه دستور اسلام اعتدال و ميانه‌روي است، خاطرنشان كرد: مشي بنده اعتدال، ميانه‌روي و ولايتمداري است.

رزم‌حسيني گفت: من معتقد هستم، رضايت رهبري، رضايت خداوند و رضايت خداوند، خدمت به مردم است و چتر ولايت بر سر 75 ميليون جمعيت ايران گسترش دارد.

وي با اشاره به حقوق شهروندي بيان داشت: ملت ايران همه ولايت‌مدار هستند و همه ما با هم برادر ديني و انساني هستيم و نبايد بگذاريم، خناسان بين شما رزمندگان اختلاف ايجاد كنند و اشتراكات شما آن قدر زياد است كه اختلاف‌ها جايي ندارد.

رزم‌حسيني ابراز داشت: اسلام، ولايت، رهبري، شهدا و ... اشتراكات همه رزمندگان اسلام است و بايد به سمت حل مشكلات مردم برويم و ابتداي انقلاب درگيري با گروهك‌ها و دفاع مقدس را داشتيم و بعد هم بازسازي، اما اكنون بايد به سمت توسعه و آباداني ايران اسلامي با تمام توان حركت كنيم.

استاندار كرمان با اشاره به اينكه اختلاف سليقه در مسائل اجرايي است، افزود: نبايد در بين رزمندگان و دلسوزان نظام و انقلاب هيچ اختلافي وجود داشته باشد.

وي با اشاره به اينكه قاجارها 832 سال بر ايران حكومت كردند و چه جامعه‌اي را تحويل ما دادند، عنوان كرد: اكنون بايد ايران اسلامي را بسازيم و كارنامه خوبي از خود به جاي بگذاريم كه مورد رضايت رهبري، خداوند و نسل آينده باشد.

رزم‌حسيني با اشاره به اينكه بايد وفاق را در جامعه نهادينه و بر آن پافشاري كرد، بيان داشت: خودم را وقف كرمان مي‌كنم و از گذشته براي آينده استفاده و بخش خصوصي را وارد صحنه مي‌كنم.

وي با اشاره به اينكه 85 درصد ناامني‌هاي استان كرمان از فقر و مشكلات اقتصادي است، افزود: هنوز فقر و مشكلات اقتصادي در جنوب استان كرمان تداوم دارد.

رزم‌حسيني گفت: كار فرهنگي ريشه در پرتو كارهاي اقتصادي دارد و اگر زيرساخت‌ها توسعه يابد و قطعا مشكلات فرهنگي هم برطرف مي‌شود.

استاندار كرمان عنوان كرد: مطالبات سياسي بايد در راستاي خدمت‌رساني به مردم باشد و مردم ملاكشان عملكرد مسئولان و مديران در دوران خدمت آنها است.

وي با اشاره به اينكه 3 هزار و 700 طرح نيمه‌تمام در استان كرمان است و از يك تا 80 درصد پيشرفت كرده‌اند، گفت: بدهي‌هاي استان كرمان 500 ميليارد تومان است و گره‌گشايي كارها در استان كرمان توسعه سرمايه‌گذاري در بخش خصوصي است.

رزم‌حسيني تصريح كرد: بايد سرمايه‌گذاري در استان كرمان ايجاد و مانع از خروج سرمايه از استان كرمان شويم و از سرمايه‌گذاراني كه به استان ورود مي‌كنند، حمايت كنيم.

وي با اشاره به اينكه يكي از شهرستان‌هاي جنوبي كرمان 20 ميليارد تومان بودجه طرح‌هاي عمراني دارد، افزود: اما 60 ميليارد تومان مردم يارانه مي‌گيرند و ما بايد به دنبال ايجاد كارآفريني در استان كرمان باشيم.

استاندار كرمان با اشاره به اينكه رزمندگان دفاع مقدس بايد به دنبال نهضت اقتصادي باشند، بيان داشت: بايد با حضور بخش خصوصي مردم را توانمند كنيم و مؤمن بايد متمكن و متدين باشد و بايد شما رزمندگان و پيشكسوتان دفاع مقدس چنين باشيد.

رزم‌حسيني گفت: بايد براي جبران عقب‌ماندگي‌ها شب و روز تلاش كنيم، ميدان خدمت جمهوري اسلامي در جامعه بسيار بالا است.

وي با اشاره به اينكه بايد دوره‌هاي كارآفريني در كرمان برگزار شود، گفت: جوانان بايد كسب و كار ياد بگيرند و دستشان در جيب خودشان باشد و به بودجه دولت متكي نباشند.

رزم‌حسيني با بيان اينكه براي كار اقتصادي، توسعه و پيشرفت استان كرمان آمدم و تمام توانم را در اين زمينه مي‌گذارم، افزود: بايد وفاق استاني و ملي خود را حفظ و براي خدمت به مردم تلاش شبانه‌روزي و وافري داشته باشيم.

وي با اشاره به اينكه 320 روز استان كرمان آفتابي است، عنوان كرد: بايد در زمينه استفاده از انرژي‌هاي خورشيدي در استان كرمان اقدامات مؤثر و كارآفريني انجام شود.

رزم‌حسيني خاطرنشان كرد: كوير فرصت تاريخي براي گردشگري و توسعه استان كرمان است و با وجود بهشت معادن ايران در استان كرمان و 25 درصد باغ‌هاي كشور، نرخ بيكاري در كرمان 14 درصد است.

استاندار كرمان اظهار داشت: تمام وقتم را براي مردم استان كرمان مي‌گذارم، من سياست بلد هستم، اما سياسي‌كار نيستم از اصولگرايان و اصلاح‌طلبان در كارها استفاده مي‌كنم و بايد به سمت كارهاي اقتصادي حركت كنيم.

وي با اشاره به اينكه ابزارهاي حكومتي بايد در استان در راستاي توسعه اقتصادي باشد، عنوان كرد: اما برخي امورات در راستاي توسعه و اقتصاد نيست.

رزم‌حسيني با اشاره به اينكه 85 درصد توليد مس كشور در كرمان است، گفت: اما درآمدهاي مس اين استان در جاهاي ديگر هزينه مي‌شود و من براي نخستين‌بار مديريت طرح‌هاي ويژه استان كرمان را به بخش خصوصي واگذار كردم.

در اين نشست تعدادي از پيشكسوتان و فرماندهان دفاع مقدس استان، لشكر 41 ثارالله و ... ديدگاه‌ها و نظرات خود را در ارتباط با توسعه استان كرمان بيان كردند.

توجه ويژه به توسعه زيرساخت‌ها و حل و فصل مشكلات اقتصادي، توجه به ناهنجاري‌هاي فرهنگي و عنايت ويژه به ارزش‌هاي ديني و انقلابي از جمله مسائلي بود كه اين پيشكسوتان مطرح كردند.

پيشكسوتان در بيانات خود از استاندار كرمان درخواست كردند تا نگذارد، فتنه‌گران از فرصت‌ها در راستاي اهداف خود بهره ‌ببرند.

همچنين پيشكسوتان دفاع مقدس اعتقاد داشتند با توجه به اوضاع اقتصادي و آباداني استان كرمان هر چه كار سازندگي در استان كرمان شود، كم است.

اين رزمندگان مطرح كردند، توانمندي‌هاي زيادي در بخش بهداشت و درمان در استان كرمان وجود دارد، اما استفاده بهينه از اين امكانات نمي‌شود و برخي از مردم در اين زمينه در تنگنا هستند.

مطرح شد كه در گذشته نه‌چندان دور تعدادي از استان‌هاي همجوار براي درمان به استان كرمان سفر مي‌كردند و اكنون مردم كرمان براي درمان به استان‌هاي همجوار مي‌روند.

انتهاي پيام/2446/ذ40

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن