تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819223925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري استان زنجان:شهر «نيك پي» از آب شرب مناسبي برخوردار نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري استان زنجان:شهر «نيك پي» از آب شرب مناسبي برخوردار نيست
مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري استان زنجان گفت: شهر «نيك پي» از آب شرب مناسبي برخوردار نيست.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، مسلم پور نصرت امشب در كارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي استان به وضعيت آب شرب شهر نيك پي شهرستان زنجان اشاره كرد و اظهار داشت: اين شهر از آب شرب مناسبي برخوردار نيست.

وي با اشاره به اينكه نيك پي در مدت دو سال گذشته به شهر تبديل شده است، تصريح كرد: جمعيتي كمتر از 500 نفر در اين شهر زندگي مي‌كنند.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري استان زنجان با بيان اينكه قبل از تبديل اين بخش به شهر آب اين منطقه از شبكه آب آلوده بهره برداري مي‌شد، گفت: شهر نيك پي داراي دو بخش است كه يك بخش آن شامل بافت سنتي است.

اين مسئول ادامه داد: بافت سنتي اين شهر از بستر رودخانه‌اي كه داراي آلودگي است استفاده مي‌كنند.

پور نصرت با اشاره به اينكه شبكه قبلي روستا داراي فرسودگي بوده و بايد تعويض شود، اظهار داشت: به علت اينكه تاسيسات لازم در زمان مناسب و به نحو احسن در اختيار شركت آب و فاضلاب قرار نگرفته اين مشكل برطرف نشده است.

وي خاطرنشان كرد: در صورت تامين امكانات شركت آب و فاضلاب استان در كوتاه مدت شبكه آب روستا را از قنات حذف كرده و حلقه چاه ايجاد مي‌كند.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري استان زنجان با بيان اينكه براي اجراي برنامه‌هاي پيش بيني شده شركت به تامين اعتبار نياز دارد، متذكر شد: آب اين منطقه براي مدت زمان طولاني مصرف مردم كفايت نمي‌كند.

اين مسئول در ادامه به وضعيت نامناسب آب شرب شهر سهرورد اشاره كرد و بيان داشت: اين شهر جمعيتي بيشتر از شهر نيك پي دارد و مردم نياز به آب شرب سالم دارند.

پورنصرت در پايان متذكر شد: اميد است با همكاري مسئولان مشكل آب شرب اين شهر نيز به زودي حل شود تا مردم از آب سالم برخوردار باشند.

انتهاي پيام/73008/ذ30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن