تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:منتظر تصميم مناسبي در خصوص اجراي طرح شبنم هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:منتظر تصميم مناسبي در خصوص اجراي طرح شبنم هستيم
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: منتظر تصميم مناسبي در خصوص اجراي طرح شبنم هستيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، يدالله وفايي عصر امروز در پنجمين جلسه كميسيون قاچاق كالا و ارز استان در سال جاري اظهار داشت: با توجه به مباحثي كه در سطح كلان كشور در خصوص اجراي «طرح شبنم» (شبكه نظارت مردمي) مطرح است هم بازاريان و هم بازرسان ما با ابهامات و سؤالاتي در اين خصوص مواجه شده‎اند كه منتظر هستيم دستورالعمل جامعي در اين زمينه تهيه شود تا به استناد آن در اين حوزه تعيين تكليف صورت گيرد.

وي با بيان اينكه 39 كارگروه اجراي «طرح شبنم» در سطح استان از ابتداي سال جاري برگزار شده است، افزود: در اين جلسات ريشه‎يابي مشكلات اجراي اين طرح، در جهت رفع آنها و تبادل‎نظر با مجامع صنفي و اتحايه‎هاي استان صورت گرفته است.

استقرار بازرس اقتصادي در ايست بازرسي‎هاي ورودي گلستان

وفايي ادامه داد: طي خط‎مشي ارسالي از دبيرخانه كشوري در حوزه كميته پيشگيري و ساماندهي اقتصادي كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز از ابتداي سال تاكنون شش جلسه تخصصي برگزار شده است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به بيان اقدامات صورت گرفته طي هشت ماهه اول سال در كميته پيشگيري و ساماندهي اقتصادي پرداخت و بيان داشت: استقرار بازرس اقتصادي در ايست بازرسي‎هاي ورودي استان با همكاري نيروي انتظامي، ايجاد غرفه كالاهاي قاچاق مكشوفه در نمايشگاه فروش پاييزه و برگزاري هشت دوره و كارگاه آموزشي براي ارتقاء سطح آگاهي بازرسان و صنوف از جمله اقدامات صورت گرفته در اين حوزه است.

وي ادامه داد: شناسايي تمام انبارها و الزام صاحبان اين انبارها به ثبت نام و اخذ شناسنامه براي ورود و خروج كالا، بازديدهاي ميداني و مستمر از داروخانه‎هاي سطح استان در قالب گشت‎هاي مشترك با دستگاه‎هاي مرتبط، اجراي طرح نظارتي طلا و جواهر براي ارزيابي عرضه قاچاق آن و استقرار بازرس در بازارچه‎هاي هفتگي استان از ديگر اقدامات انجام شده در كميته پيشگيري و ساماندهي اقتصادي، كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان است.

تشكيل پرونده براي 391 متخلف صنفي در گلستان/ 2 ميليارد و 300 ميليون ريال ارزش كشفيات

وي تعداد بازرسي‎هاي صورت گرفته را در سطح استان، 359 مورد از باربري‎ها و انبارها‎، 942 مورد عمده‎فروشي، 9 هزار و 294 مورد مغازه‎ها و ساير عنوان كرد كه جمعا از ابتداي سال تاكنون 10 هزار و 595 مورد بوده است كه طي اين بازرسي‎هاي به عمل آمده 391 مورد تخلف مشاهده و تشكيل پرونده شده است.

وفايي عمده آمار كشفيات را شامل پوشاك، رايانه و ملحقات، لوازم بهداشتي و آرايشي، سيگار، تلفن همراه و لوازم جانبي، كود و سموم شيميايي، محصولات شيلاتي، دارو و مكمل‎هاي غذايي، لامپ‎هاي كم‎مصرف، چاي و ... عنوان كرد و افزود: ارزش ريالي پرونده‎هاي تشكيل شده در اين موارد بيش از 2 ميليارد و 300 ميليون ريال بوده است.

انتهاي پيام/2307/ذ30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن