تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819488495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واليبال ، ليگ برتر آقايان ، كاله در خانه مغلوب ميزان شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: واليبال ، ليگ برتر آقايان ، كاله در خانه مغلوب ميزان شد
ساري / واحد مركزي خبر / ورزشي

تيم واليبال ميزان مشهد در نخستين بازي هفته نهم مسابقات واليبال ليگ برتر آقايان در سالن رسول اكرم آمل ، كاله مازندران را از پيش رو برداشت تا به پنجمين پيروزي خود در اين رقابت ها دست يابد .
ديدارهاي هفته نهم مسابقات واليبال ليگ برتر آقايان از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز چهارشنبه با ديدار دو تيم كاله و ميزان مشهد آغاز شد .
اين بازي كه يكي از حساس ترين بازي هاي هفته نهم دور رفت ليگ برتر واليبال آقايان محسوب مي شد با پيروزي ( سه بر صفر ) نماينده مشهد به پايان رسيد تا ميزان يكي ديگر از مدعيان قهرماني اين رقابت ها را در برابر خود تسليم كرده باشد .
كاله مازندران قهرمان دوره قبل ليگ برتر واليبال با پذيرش اين شكست سومين تجربه ناكامي خود را در اين دوره از رقابت ها رقم زد .
شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربي تيم ميزان مشهد در سه ست متوالي و با امتيازهاي 25 بر 18، 25 بر22 و 25 بر 18 در مقابل كاله به پيروزي رسيدند تا با 14 امتياز به صورت موقت در رتبه سوم جدول ليگ برتر واليبال قرار گيرند و كاله نيز يك پله نزول را در جدول تجربه كند. البته جايگاه قطعي اين تيم ها بعد از برگزاري پنج بازي باقي مانده هفته نهم ليگ برتر واليبال مشخص خواهد شد.
شاگردان بهروز عطايي سرمربي تيم كاله مازندران در اين ديدار بر اساس حكم كميته تجديد نظر فدراسيون واليبال يار هفتم خود تماشاگران آملي را همراه نداشتند و با پايان اين ديدار دو بازي خانگي اين تيم بدون تماشاگر برگزار شد و محكوميت قطعي كاله به پايان رسيد.
نظارت بر اين بازي را محمد حسين شفقي بر عهده داشت و اصغر حاجي كاظمي و محمد عشق دوست نيز داوران اول و دوم اين ديدار بودند.

كاله مازندران در هفته دهم در بندرعباس ميهمان آلومينيوم المهدي خواهد بود و ميزان نيز در سالن مهران مشهد از شهرداري اروميه پذيرايي خواهد كرد .
0002

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن