تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819687088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقابي: ابطحي غيابي متهم كرد/ با پول شخصي، تيم را حفظ كردم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: عقابي: ابطحي غيابي متهم كرد/ با پول شخصي، تيم را حفظ كردم
سرمربي اسبق تيم فوتسال شهرداري ساوه گفت: ابطحي در غياب من اتهاماتي را به من وارد كرد كه به دليل غيبتم، حق دفاع برايم وجود نداشت و اين گناه بزرگي است اما من به طور حضوري جواب وي را مي‌دهم.
رضا عقابي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شب گذشته در جلسه‌اي كه به دليل كسب نتايج ضعيف شهرداري ساوه با حضور هيئت مديره و سرمربي اين تيم برگزار شد، اتهاماتي به من نسبت دادند كه هيچ يك را نمي‌پذيرم ابطحي عملكرد ضعيف تيمش را نتيجه ارتباط پنهاني من با بازيكنان دانسته و ادعا مي‌كند به همين دليل قادر نبوده از تمام بازيكنانش استفاده كند اين گفته‌ها از ابطحي كه ادعاي اخلاق‌مداري دارد، بعيد است.

چطور وي به خود اجازه مي‌دهد در جمع كسي را مورد اتهام قرار دهد كه براي دفاع از خود حضور ندارد؟ اتهام وارد كردن بدون علم به حقيقت در جايي كه خود شخص حضور ندارد گناه بزرگي است كه آن را نمي‌بخشم. ابطحي تنها زماني مي‌تواند به من تهمت بزند كه با حضورم قادر به دفاع از خود باشم و پاسخش را روشن بازگو كنم.

*** با هر ذلتي به فوتسال وصل نمي‌شوم

سرمربي اسبق تيم فوتسال شهرداري ساوه افزود: هيچ برنامه‌اي براي حضور در عرصه مربيگري فوتبال و فوتسال به خصوص بر عهده گرفتن هدايت تيم شهرداري ساوه ندارم زيرا محل درآمد‌زايي خانواده‌ام فعاليت در اين حرفه نيست كه بخواهم به هر طريقي و با هر ذلتي به فوتسال وصل باشم.

وي تصريح كرد: به مدت 10 سال از ليگ نوجوانان كشور تا ليگ برتر مربيگري تيم ساوه را برعهده داشتم، به استثناي 2 سال اخير هيچ حق و حقوقي دريافت نكردم و سال‌هاي مفيد عمرم را صرف فوتسال كردم تا جوانان اين شهر به جايگاهي در خور لياقت خود برسند اما حالا توسط شخصي تازه وارد و زمانيكه امكان دفاع از خود را ندارم، مورد اتهام قرار مي‌گيرم.
بايد واقع بين باشيم، نتايج ضعيف شهرداري ساوه هيچ ارتباطي به من ندارد زيرا نه تنها با بازيكنان ارتباط حضوري نداريم بلكه به صورت تلفني نيز از احوالشان باخبر نيستيم زيرا به دليل مسائل حاشيه‌اي نمي‌خواهم جواب آنها را بدهم.

*** با تيم منطقه‌اي هم مي‌توان در ليگ برتر ماند

عقابي خاطرنشان كرد: كسب نتايج ضعيف ساوه هيچ ارتباطي به من ندارد و مشكل را بايد در تيم و با آناليز فني جستجو كرد نه بيرون تيم و مسائل حاشيه‌اي. ابطحي هدفش را تنها حفظ تيم در ليگ برتر با بازيكنان جوان عنوان كرد در حالي كه ماندن در ليگ با وجود تيم‌هايي مثل راه ساري كه از بازيكنان متولد 74 تشكيل شده و تيمي مثل پتروشيمي كه از هفته دوم آمده است، هنر نيست چراكه تيم منطقه‌اي هم مي‌تواند در اين ليگ بماند.

سرمربي سابق شهرداري ساوه اشاره كرد: ابطحي بومي سازي نكرده، من بومي‌سازي انجام دادم كه 10 سال زحمت كشيدم و از ليگ نوجوانان بازيكنان را پرورش دادم. بومي‌سازي را كسي انجام داده كه تيم را در نبود اسپانسر رها نكرده، از جيب خود براي تيم خرج كرده و حالا هم همين تيم محل درآمد ابطحي شده است.

*** آرزوي درخشش ساوه را دارم

عقابي ادامه داد: از تمام پيشكسوتان، رؤساي تربيت بدني و هيئت فوتبال كه در رساندن اين تيم به ليگ برتر نقش داشتند تشكر مي‌كنم به عنوان كوچكترين عضور آرزوي درخشش تيم و كسب نتايج ايده‌آل در ليگ برتر را دارم.

*** اگر قصد حاشيه‌سازي داشتم به سالن مي‌آمدم

وي در مورد حاشيه‌سازي براي تيم تاكيد كرد: اگر قصد حاشيه‌سازي داشتم يك بار با طرفداران به سالن مي‌آمدم زيرا سالن در صورت ديدن من با نتايج فعلي دچار حاشيه مي‌شود. در 9 ماه گذشته‌ نيز پاي خود را به محل مسابقات و تمرينات نگذاشتم اما كساني كه دم از اخلاق‌مداري مي‌زنند نبايد بدون حق دفاع، كسي را متهم كنند.

عقابي خاطرنشان كرد: من از ابتدا هم با آمدن ابطحي مخالف بودم و آوردن وي را كار اشتباهي مي‌دانستم اما حالا هم اعتقاد دارم تعويض وي كار اشتباهي است چون ابطحي تازه با جو و فرهنگ ساوه آشنا شده است.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن