تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820294439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار اروميه اعلام كردبرف‌روبي 5 هزار متر از خيابان‌هاي اصلي اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار اروميه اعلام كردبرف‌روبي 5 هزار متر از خيابان‌هاي اصلي اروميه
شهردار اروميه گفت: بيش از 5 هزار متر خيابان‌ اصلي اروميه در روزهاي گذشته برف‌روبي و بازگشايي شدند.
به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه محمد حضرت‌پور ظهر امروز در سومين نشست خبري خود با اصحاب رسانه كه در سالن جلسات شهرداري اروميه برگزار شد، به ارائه بخشي از عملكرد شهرداري در روزهاي اخير و اقدامات انجام شده در راستاي بازگشايي مسيرها و خيابان‌هاي شهر پرداخت.

وي به اقدامات و همكاري‌هاي صورت گرفته توسط سازمان خدمات موتوري، پسماند و اتوبوسراني اروميه براي بازگشايي مسيرها و ارائه خدمات به آنها در روزهاي برفي گذشته اشاره كرد و افزود: به حمد الي شاهد بارش سنگين و كم‌سابقه برف در اروميه و شهرستان‌هاي همجوار بوده‌ايم و مي‌توان گفت شهرداري اروميه در روزهاي گذشته با ترافيك بار كاري وسيع روبرو بوده است.

حضرت‌پور تصريح كرد: با توجه به پيش‌بيني‌هاي اداره كل هواشناسي از روزهاي قبل از آغاز بارش شهرداري اروميه طي برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده آمادگي خود را براي تسهيل عبور و مرور و بازگشايي خيابان‌ها و به ويژه نقاط پرتردد و حادثه‌خيز شهر در روزهاي برفي داشته است.

وي افزود: از نخستين ساعت بارش برف در اروميه، با نمك‌پاشي و برف‌روبي معابر اصلي و تقاطعات غير هم‌سطح در تلاش بوده‌ايم تا شاهد انسداد هيچ يك از خيابان‌هاي اصلي شهر در روزهاي بارندگي نباشيم كه با زحمات كاركنان و كليه پرسنل شهرداري اين اتفاق نيز محقق شد.

حضرت‌پور با اشاره به اينكه عمليات برف‌روبي در بسياري از معابر پرتردد زير 16 متر نيز صورت گرفته است، گفت: در 24 ساعت نخست بارندگي، براي ارايه خدمات اورژانسي و فوري به مردم، خيابان‌هاي اصلي را در كمترين زمان ممكن با همكاري دستگاه‌هاي مرتبط بازگشايي كرديم.

شهرداري اروميه با اشاره به وجود 240 خيابان بالاي 24 مترمربعي در اروميه، گفت: در طول 24 ساعت از آغاز بارش برف در اروميه بيش از 5 هزار متر از معابر اصلي و خيابان‌هاي شهر برف‌روبي و بازگشايي شدند.

وي با اعلام اينكه در طول 72 ساعت گذشته، 50 دستگاه كاميون به طور 24 ساعته به جمع‌آوري برف‌ها از سطح معابر و خيابان‌هاي شهر بكار گرفته شده‌اند، افزود: بيش از 20 دستگاه گريدر برف‌روب، 15 دستگاه لودر و 12 دستگاه دبل اسكرو نيز براي اين منظور بكار گرفته شد.

حضرت‌پور با اشاره به مثبت ارزيابي كردن عملكرد واحدهاي تابعه در روزهاي گذشته براي خدمات‌رساني بهتر به مردم به ويژه در زمينه وسايط حمل و نقل عمومي، از عملكرد اتوبوسراني در طي روزهاي گذشته ابراز خرسندي كرد و گفت: البته عملكرد تاكسيراني در اين روزها قابل رضايت نبوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به حجم عمليات به علت بارش سنگين برف، اقدامات صورت گرفته در برخي مناطق به كندي پيش رفته است و شهرداري در تلاش است تا براي تأمين رفاه و آسايش مردم تمام اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهاي پيام/61006/صا30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن