تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط رفع تعليق عضويت سوريه دراتحاديه عرب


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: شرط رفع تعليق عضويت سوريه دراتحاديه عرب
اتحاديه عرب اعلام كرد كه تشكيل دولت انتقالي با حضور معارضان بعد از ژنو۲ در سوريه، شرطي اساسي براي رفع تعليق عضويت اين كشور در اتحاديه خواهد بود.
فارس: اتحاديه عرب اعلام كرد كه تشكيل دولت انتقالي با حضور معارضان بعد از ژنو۲ در سوريه، شرطي اساسي براي رفع تعليق عضويت اين كشور در اتحاديه خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري «پانوراما الشرق الاوسط»، اتحاديه عرب اعلام كرد كه كه در صورت تشكيل دولت انتقالي با حضور معارضان بعد از ژنو2 در سوريه، شرطي اساسي براي رفع تعليق عضويت اين كشور در اتحاديه خواهد بود.

يكي از ديپلمات‌هاي عربي در اين اتحاديه كه نخواست نامش فاش شود تأكيد كرد بعد از تشكيل دولت انتقالي در سوريه بعد از برگزاري نشست ژنو2 و درخواست رسمي سوريه امكان بازگشت سوريه به اين اتحاديه وجود دارد.

اين در حالي است كه سوريه خود يكي از كشورهاي اصلي موسس اتحاديه عرب است، در 22 مارس سال 1945 در كنار مصر، عراق، اردن، لبنان و عربستان اقدام به تأسيس اتحاديه عرب براي هماهنگي امور سياسي، اقتصادي و فرهنگي كردند كه در حال حاضر 22 عضو دارد.

بعد از آغاز ناآرامي‌ها و اعتراض‌ها در سوريه، اتحاديه عرب تحت فشار عربستان و قطر عضويت سوريه را در سال 2011 به حالت تعليق در آورده و كرسي سوريه را به معارضان خارج نشين اين كشور تحويل داده بود.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن