تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804266649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره برق و كامپيوتر در كرمانشاه برگزار مي شود/ جذب نفرات برگزيده در پارك علم و فناوري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جشنواره برق و كامپيوتر در كرمانشاه برگزار مي شود/ جذب نفرات برگزيده در پارك علم و فناوري
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: مدير روابط عمومي پارك علم و فناوري جهاد دانشگاهي كرمانشاه از برگزاري جشنواره برق و كامپيوتر در محل اين پارك، طي روزهاي 27 و 28 آذر ماه جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدي عبدالمالكي ظهر يكشنبه در نشستي خبري در خصوص جشنواره برق و كامپيوتر اظهار داشت: استارت كار از اواخر ارديبهشت ماه زده و فعاليت هاي مرتبط با آن آغاز شد.

وي افزود: در گام اول براي اين جشنواره شش كميته اطلاع رساني، آموزش، نمايشگاه، فن بازار، داوري و پشتيباني مراسم تشكيل شده و هدف عمده برگزاري آن ترويج و ارتقاء فرهنگ كارآفريني و فن آفريني است.

عبدالمالكي با بيان اينكه به دنبال برگزاري نمايشگاهي بدون شعار و در عين حال عملياتي هستيم، خاطرنشان كرد: فراخوان جشنواره از 15 مهر ماه آغاز و تا پايان آبان ماه ادامه داشت.

وي يادآور شد: در اين مدت 123 طرح به جشنواره ارسال شده و كار داوري همچنان روي آثار رسيده ادامه دارد تا سرانجام 9 طرح برتر در حوزه هاي كشاورزي، صنعت و خدمات معرفي و در مراسم اختتاميه از آن ها تجليل شود.

مدير روابط عمومي پارك علم و فناوري كرمانشاه در ادامه برگزاري نمايشگاه و ارائه آموزش هاي تخصصي را از ديگر بخش هاي جشنواره عنوان كرد و گفت: در بخش آموزش از زمان آغاز به كار برپايي در ارديبهشت تاكنون 14 دوره تخصصي با محوريت ارتقاء مهارت هاي علمي و كارآفريني برگزار شده و يا در حال برگزاري است.

عبدالمالكي آشنايي با مهارت هاي نانوفناوري، آشنايي با دوره كسب و كار در حوزه برق و مديرت مصرف انرژي در صنعت با حضور اساتيد مجرب را از جمله بخش هاي آموزشي جشنواره عنوان كرد.

وي همچنين خبر خوشحال كننده اي براي نفرات برگزيده جشنواره برق و كامپيوتر نيز داشت و در اين خصوص گفت:اين افراد جذب مركز پارك و علم فناوري خواهند شد و مي توانند به عنوان نخبگان علمي و صاحبان ايده در اين مركز مشغول به كار شوند.

عبدالمالكي همچنين از رونمايي نرم افزاري از دبيرخانه دائمي فن آفريني استان و فن بازار منطقه اي كه كل منطقه غرب كشور ار پوشش خواهد داد، در حاشيه برگزاري جشنواره خبر داد.

وي در پايان و با بيان اينكه جشنواره صبح روز چهارشنبه 27 آذر در پارك علم و فناوري كرمانشاه افتتاح و بعدازظهر پنجشنبه بيست و هشتم در اتاق بازرگاني كرمانشاه پايان مي يابد، يادآور شد: رئيس جهاد دانشگاهي كشور، رئيس دفتر سياست گذاري وزارت علوم و استاندار كرمانشاه از جمله مهمانان مراسم اختتاميه جشنوراه برق و كامپيوتر خواهند بود.

آثار رسيده به جشنواره در نمايشگاهي به عموم عرضه مي شود

دبير نمايشگاه برق و كامپيوتر نيز در اين جلسه، اظهار داشت: اين نمايشگاه در حاشيه جشنواره برق و كامپيوتر در محل پارك علم و فناوري كرمانشاه داير خواهد شد.

معصومه شاكري يادآور شد: اين نمايشگاه در فضايي به مساحت 2 هزار متر مربع و در 60 غرفه داير خواهد شد و از ساعت 9 صبح تا 19 (7 شب) به صورت يكسره آماده بازديد علاقه مندان است.

وي افزود: اين نمايشگاه به ارائه توانمندي هاي حوزه" آي سي تي" در بخش فن آفريني و در حوزه هاي صنعت، خدمات و كشاورزي پرداخته و آثار رسيده به دبيرخانه جشنواره به همراه طرح هاي برتر به نمايش عموم درخواهد آمد.

وي با بيان اينكه نمايشگاه برق و كامپيوتر تنها نمايشگاه برگزار شده كرمانشاه در هفته پژوهش و فناوري است، از نمايش 50 طرح فن آور براي نخستين بار در اين نمايشگاه خبر داد.

شاكري همچنين از نمايش دستاوردهاي صنعت برق و حوزه مخابرات در نمايشگاه خبر داد و گفت: توزيع فرم نظر سنجي و اهداء جوايزي نفيس به قيد قرعه به آن ها و همچنين خدمات رايگان مشاوره اي از ديگر بخش هاي جنبي نمايشگاه خواهد بود.

وي همچنين از طراحي جايگاهي ويژه براي خبرنگاران رسانه ها بويژه خبرگزاري ها و به منظور ارسال اخبار نمايشگاه روي خروجي رسانه هاي مطبوع خبر داد.

فن بازار منطقه اي راه اندازي مي شود

شهريار فرهنگ دبيرجشنواره برق و كامپيوتر نيز در اين نشست با ابراز اميدواري نسبت به اينكه اين جشنواره در سطح بالايي برگزار شود، اظهار داشت: جشنواره برق و كامپيوتر مهمترين برنامه اجرا شده در استان و در هفته پزوهش و فناوري خواهد بود.

وي همچنين با ابراز اميدواري نسبت به اينكه دبيرخانه دائمي جشنواره فن آفريني در استان ايجاد شود، راه اندازي فن بازار منطقه اي را را يكي از برنامه هاي حاشيه اي جشنواره عنوان كرد كه قرار است به صورت تخصصي موضوعات مربوط به كارآفريني در كرمانشاه را دنبال كند.

فرهنگ همچنين از برگزاري نشست هم انديشي و تخصصي با حضور اساتيد برجسته دانشگاهي نظير پرفسور بيوراني از دانشگاه كردستان و دكتر عيوضي از اساتيد كرمانشاهي در روز چهارشنبه 27 آذر خبر داد و گفت: در اين نشست نقش دانشگاه در خصوص چگونگي ارتباط با صنعت و بحث كارآفريني بررسي خواهد شد.

كد خبر: 2195815

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۱:۵۶

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن