تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسير تجربه استقلال شديمكوهنورد: مثل اينكه فجرسپاسي در روستا حضور دارد!/ قهر ياوري با معدنچي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اسير تجربه استقلال شديمكوهنورد: مثل اينكه فجرسپاسي در روستا حضور دارد!/ قهر ياوري با معدنچي
هافبك تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: مسئولان هيچ توجهي به تيم ما ندارند و مثل اينكه ما در روستايي حضور داريم.


سيامك كوهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص شكست فجرسپاسي مقابل استقلال عنوان كرد: ما مستحق باخت نبوديم روي يك غفلت گل خورديم اسير تجربه بازيكنان استقلال شديم. ما بازي منطقي انجام داديم اما در يك صحنه غافلگير شديم و نتوانستيم در ادامه گل خورده را جبران كنيم. استقلال در زمين خودش روز خوبي را سپري نكرد.

وي در مورد اينكه آيا بازيكنان فجرسپاسي خسته بودند تصريح كرد: نمي‌دانم اگر بازيكنان خسته هم بودند از جان مايه گذاشتند. تيم ما دوندگي زيادي داشت. شايد كمي خستگي در پايان بازي مزيد بر علت شد كه نتيجه را از دست داديم. با همه اين اوصاف بازي خوبي به نمايش گذاشتيم اما نتيجه را از آن خود نكرديم.

هافبك فجرسپاسي در مورد اينكه آيا اين تيم مي‌تواند در ليگ برتر باقي بماند، خاطرنشان كرد:خودمان مي‌دانيم شرايط‌مان خوب نيست. اما امتياز تيم‌ها در پايين جدول به يكديگر نزديك است اگر ما روز گذشته مي‌توانستيم مقابل استقلال به برتري برسيم تا رده يازدهم دوازدهم جدول صعود مي‌‌كرديم. ما تمرينات خوبي انجام مي‌دهيم. بايد امتيازهاي بازي‌هاي خانگي را كسب كنيم اگر به اين مهم دست پيدا كنيم اميد داريم كه در ليگ برتر باقي بمانيم.

كوهنورد در مورد اينكه برخي معتقدند داور براي فجرسپاسي پنالتي نگرفته، گفت: داوري قضاوت خوبي داشت نمي‌دانم چرا ناگهان در صحنه‌اي كه خيلي واضح خطا رخ داد پنالتي اعلام نكرد. اشتباه داوري براي همه تيم‌ها رخ مي‌دهد اما اين موضوع براي فجرسپاسي بيشتر از ساير تيم‌هاست. كادر فني و مديران و بازيكنان تيم ما هيچ اعتراضي به داوران نمي‌كنند اما تيم‌هاي ديگر روي نيمكت دائم با داور بحث مي‌كنند و همين باعث مي شود در صحنه‌هايي به سود فجرسپاسي سوت نزند.

هافبك فجرسپاسي در مورد عدم رسيدگي مسئولان اين استان به اين تيم گفت: من سال‌ها در اين تيم بودم و در مقطعي كه از اين تيم جدا شدم جوياي وضعيت اين تيم بودم. در اين سال‌ها آقاي جعفري تنهاست او شبانه‌روز براي اينكه تعهدات باشگاه نسبت به بازيكنان را برآورده كند تلاش مي‌كند. اما هيچ مسئولي دور و بر تيم نيست مثل اينكه تيم ما در روستاست.با تلاش‌هايي كه مديرعامل باشگاه انجام داده 30 درصد قراردادها پرداخت شده اما اگر بازيكنان دست خالي هم باشند هيچ وقت اعتراض نخواهند كرد. مسئولان اگر مي‌خواهند به تيم كمك كنند بايد هم اكنون به داد تيم برسند. نه اينكه در دو سه بازي مانده به پايان فصل بيايند و قول پاداش ميليوني بدهند.

وي در مورد اينكه مشكل مهرزاد معدنچي چيست كه در دو سه بازي به ميدان نمي‌رود، خاطرنشان كرد: معدنچي در بازي باملوان حركت بچه‌گانه‌اي كرد كه باعث ناراحتي محمود ياوري شد. او در دقيقه 15يك كارت زرد گرفت و 10 دقيقه بعد هم يك حركت پچه‌گانه كرد و باخطاي هندي كارت زرد دوم را دريافت كرد و تيم 10 نفره شد. ما آن بازي را با نتيجه سه بر يك واگذار كرديم. محمود ياوري ازاين موضوع ناراحت بود البته دليل بازي نكردن معدنچي ناراحتي ياوري نبود بلكه او از عضله ران پا دچار پارگي شده بود و 4 روز است كه با تيم تمرين مي‌كند.

كوهنورد تصريح كرد: ياوري هر بازيكني كه مصدوم مي‌شود جوياي حال اوست اما زماني كه معدنچي براي سپري كردن دوران نقاهت به تهران سفر كرده بود سرمربي تيم ما از او حال و احوالي نمي‌پرسيد به گونه‌اي با او قهر بود.

انتهاي پيام/ي

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن