تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803076137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور قلعه‌نويي به استقلال بزرگي مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حضور قلعه‌نويي به استقلال بزرگي مي‌دهد
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: استقلال هميشه استقلال است و حضور قلعه‌نويي به اين تيم بزرگي مي‌دهد.

عبدالله ويسي در مورد شرايط استقلال خوزستان براي بازي با همنام تهراني خود اظهار داشت: قبل از اينکه بخواهم در مورد اين بازي صحبت کنم بايد از خبرنگاران تهراني معذرت خواهي کنم چون نتوانستم خودم را به تهران برسانم من هميشه يک روز قبل از مسابقه در شهر مورد نظر حضور پيدا مي‌کنم تا بتوانم در نشست خبري حضور پيدا کنم اما به دليل شرايط جوي دو بار پروازم لغو شد و امروز هم ساعت 6 بعد از ظهر به تهران مي‌آييم.

به نقل از فارس، وي افزود: خوشبختانه براي بازي با استقلال بازيکن مصدوم و محروم نداريم و به خودي خود دبه دليل بازي در ورزشگاه آزادي و ديدار با استقلال بچه‌ها انگيزه کافي دارند و نيازي نيست که ما کار انگيزشي انجام دهم و مطمئن هستم که بازي خوبي را شاهد خواهيم بود.

سرمربي استقلال خوزستان در اين خصوص که استقلال هم در چند روز اخير کم حاشيه نداشته، گفت: استقلال هميشه استقلال است خيلي مواقع شايد بد بازي کرده ولي بازي را برده است. حضور قلعه‌نويي بالاي سر اين تيم باعث مي‌شود که در بدترين حالت هم نتيجه را به نفع خود بازگرداند و به اين تيم بزرگي مي‌دهد. البته ما هم در مقابل تيم‌هاي بزرگ بهتر بازي کرده‌ايم ما در مقابل پرسپوليس همين طور بوديم ضمن اينکه بازي در ورزشگاه آزادي لذت ديگري دارد و به بهتر بازي کردن کمک مي‌کند.

ويسي در خصوص اينکه فکر مي‌کند بتواند فردا استقلال را شکست دهد، گفت: هيچ چيز دور از انتظار نيست و ما براي سه امتياز مي‌آييم البته اگر يک امتياز هم بگيريم براي ما عالي است. چون ما وضعيت بدي در جدول نداريم. چند امتياز ديگر که بگيريم وضعيت‌مان در ليگ تثبيت مي‌شود.

ويسي در مورد شرايط استقلال خوزستان تصريح کرد: ما از جمله تيم‌هايي هستيم که درنيم فصل دوم خوشبختانه مصدومي نداديم و اين همان چيزي است که از قبل پيش‌بيني کرده بوديم.

ويسي در ادامه اين گفت‌وگو در مورد بحث اين روزهاي فوتبال که مربوط به قليان کشيدن بازيکنان فوتبال است، و عده‌اي با بيان اينکه قليان کشيدن جرم نيست، در حال طرفداري از اين بازيکنان هستند، گفت: صد در صد کشيدن قليان براي يک ورزشکار خوب نيست چون ورزشکار الگوي جامعه است. اگر بگوييم قليان کشيدن جرم نيست بازيکن «پرروتر» مي‌شود و به اين کارش ادامه مي‌دهد.من اصلا کاري به اشخاص ندارم اما خود يک ورزشکار بايد اينقدر باهوش باشد و خودش تحليل کند که چه کساني قليان مي‌کشند و آنها به عنوان يک ورزشکار چطور رفتار کنند. به هيچ وجه نبايد از اين عمل طرفداري شود.

وي ادامه داد: حتي اگر در خارج از کشور هم بازيکنان اروپايي چنين کاري انجام دهند و با آنها برخورد نشود به ما مربوط نمي‌شود چون فرهنگ ما چيز ديگري است. البته اين را هم بگويم همانطور که عمل قليان کشيدن را تائيد نمي‌کنم بي‌آبرويي افراد را هم تائيد نمي‌کنم. اين درست نيست که بخواهيم با آبرو و آينده يک بازيکن بازي کنيم. نوع مطرح کردن چنين مسئله‌اي بايد با فرهنگ ما سازگار باشد.

وي در خصوص اينکه آيا در تيم خودش چنين بازيکناني هستند يا خير، گفت: من زندگي شخصي بازيکنان خودم را که نمي‌توانم رصد کنم اما اگر بازيکنان تيم من در لباس تيم و در مجامع عمومي چنين کاري انجام داده باشند و يا بدهند هر چقدر هم که پول خرج آنها کرده باشيم آنها را به تيم راه نمي‌دهم. اگر فردا بچه من همين بازيکنان را در قهوه‌خانه‌ها ببيند آيا چنين کاري را ياد نمي‌گيرد؟ به نظر من اگر ما در اين ماجرا ذينفع نباشيم از کسي حمايت نمي‌کنيم.

جمعه 1392/10/20 11:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن