تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وصيت نامه : قدرت‌هاي جهان با تحريم اقتصادي سعي در متوقف‌ كردن حركت انقلاب دارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: وصيت نامه : قدرت‌هاي جهان با تحريم اقتصادي سعي در متوقف‌ كردن حركت انقلاب دارند
در وصيت نامه شهيد اسماعيلي آمده است: ما فعلا انقلاب كرديم 40 الي 50 سال فرصت لازم است تا به آن حكومت اسلامي به معناي واقعي برسيم و در طي اين سال‌ها قدرت‌هاي شرق و غرب نيز سعي دارند با توسل به تحريم اقتصادي مانع از ادامه دادن حركت انقلاب اسلامي شوند.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، سايت بلاغ نوشت: در وصيت نامه شهيد محمدرضا اسماعيلي نكاتي قابل تامل بيان شده است كه خواندن آن خالي از لطف نيست:

بسم الله الرحمن الرحيم

ان الله اشتري من المومنين انفقهم و اموالهم بان لهم اجند

خداوند از مومنين جانها و مالهايشان را مي خرد و در مقابل بهشت مي دهد/ قرآن كريم

وقتي مرگ حق است و كل نفس ذائقه الموت و تمام نفوس خواهند مرد و بهترين نوع مردن شهادت در راه خدا مي باشد نه مردني كه بر انسان تحميل مي شود.

با عرض سلام به پدر و مادر عزيزم و اميدوارم حالتان خوب باشد و از شما تشكر مي كنم كه مرا چنان پرورش داده ايد كه لياقت كشته شدن در راه مكتب و مملكتم را بدست آورم و باعث شديد كه اين موهبت الهي نصيبم شود من هنوز به آن حد نرسيدم كه براي شما توصيه اي داشته باشم ولي همين قدر مي گويم كه به اين انقلاب و امام مومن و معتقد باشيد اگر امروز مي بينيد مشكلاتي در پياده كردن مسائل اسلام وجود دارد علت آنست كه زمينه كار بجا مانده از طاغوت است.

ما فعلا انقلاب كرديم 40 الي 50 سال فرصت لازم است تا به آن حكومت اسلامي به معناي واقعي برسيم و در طي اين سالها قدرتهاي شرق و غرب نيز سعي دارند با توسل به تحريم اقتصادي مانع از ادامه دادن حركت انقلاب اسلامي شوند ولي ما راه خود را انتخاب كرديم و هرگز باز نمي ايستيم.

مادرم كسي مرا مجبور به شركت در جبهه نكرده بلكه خودم اين راه را انتخاب كردم و شما نگران من نباشيد.

وصيت من مسلمان بودن و مسلمان ماندن است وصيت من رودبايستي نداشتن در مقابل ضد اسلام و ضد انقلاب و ضد امام و امت است وصيت من اجراي احكام اسلام و اهميت به نماز است آري برادران و خواهران آنهايي كه مي مانند وظيفه شان بيشتر از انهايي است كه مي ميروند آنهاييكه مي مانند بايد پيام خون شهدا را به تمام جهان برسانند و رسالتي كه شهيدان از آنها مي خواهند بايد انجام دهند.

از شما مي خواهم كه هدف و نيت تان را براي خدا خالص كنيد براي اسلام پيكار كنيد دل به خالق متعال ببنديد كه رمز موفقيت هر انساني و هر جامعه است.

از برادرانم مي خواهم كه اسلحه خونينم را بعد از من برداريد و تا پيروزي نهايي نبرد كنيد تا آنجا كه مبارزه كنيد كه ديگر كفر روي زمين باقي نماند ديگر عرضي ندارم و اين را به شما پدر و مادر عزيزم مي گويم كه گردان ما وظيفه سنگيني را به من ايفا نمود بعنوان مسئوليت دسته اي را قبول كردم و روز و شب در زير آتش مستقيم دشمن در خط مقدم انجام وظيفه مي كنم اين نامه وصيت نامه ام خواهد بود بعد از شهادتم براي مومنين قرائت كنيد.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار/ جنگ جنگ تا پيروزي / والسلام

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن