تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انحصاري بودن اي ام تي در بازار ايران تاييد شد اينفوواچ سياست هاي جديدي را در ايران پيش خواهد گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:آفتانا: انحصاري بودن اي ام تي در بازار ايران تاييد شد اينفوواچ سياست هاي جديدي را در ايران پيش خواهد گرفت
شركت اينفوواچ اعلام كرد كه به منظور تفاهم بيشتر بين نمايندگان خود در ايران، تغييراتي را در سياست هاي توزيع خود اعمال خواهد كرد.


شركت اينفوواچ اعلام كرد كه به منظور تفاهم بيشتر بين نمايندگان خود در ايران، تغييراتي را در سياست هاي توزيع خود اعمال خواهد كرد.

به گزارش افتانا (پايگاه خبري امنيت فناوري اطلاعات)، به دنبال بروز برخي سوء تفاهم ها در خصوص فعاليت هاي دو نماينده شركت اينفوواچ در ايران و درج اخبار و برگزاري نشست مطبوعاتي كه اخبار متناقضي را منتشر نمود، رسانه ها درصدد روشن نمودن موضوع برآمدند.

درهمين راستا، طي تماسي با شركت اي ام تي كه مدعي نمايندگي انحصاري راهكارهاي اينفوواچ در ايران است، كم و كيف اين ماجرا سئوال شد. شهرام آذرور،مدير فروش منطقه اي اي ام تي در پاسخ به سئوالات خبرنگاران و شفاف شدن موضوع، ايميل هايي از خانم ناتاليا كسپرسكي، مديرعامل شركت اينفوواچ را ارائه نمودند كه در آن ها به صراحت به نقش ها و وظايف و حتي شرايط قراردادي شركت هاي داراي نمايندگي در ايران اشاره شده بود. به نحوي كه شركت اي ام تي به عنوان تنها نماينده توزيع محصولات اينفوواچ در ايران و شركت هاي ديگر به عنوان ارائه كنندگان راهكارهاي اينفوواچ براي پروژه هاي مختلف كه خود مستقيما با اينفوواچ در ارتباط خواهند بود، معرفي شده بودند.

به اين ترتيب مشخص گرديد كه شركت اي ام تي به عنوان توزيع كننده و تشكيل دهنده كانال توزيع و ساير شركت ها به عنوان نمايندگان مستقل و مستقيم ولي بدون امكان ارائه خدمات نمايندگي و توزيع به ساير شركت ها در ايران به فعاليت خواهند پرداخت.

آذرور همچنين باتوجه به اينكه ايميل خانم كسپرسكي خطاب به شركت اي ام تي بوده و رونوشت آن به مسئولان اينفوواچ در دبي و مسكو ارسال گرديده، گفت: به نظر مي آيد كه نماينده شركت اينفوواچ كه در نمايشگاه الكامپ حضور يافته بود، به طور دقيق از آخرين تحولات كانال توزيع مطلع نبوده است. ضمن آنكه ايشان در گفته هاي خود نيز عنوان ننمود كه اينفوواچ نماينده انحصاري در ايران ندارد، بلكه اشاره نمود كه نمايندگان مختلف هركدام انحصارا مي توانند راهكارهاي خاصي را به مشتريان ارائه كنند. و درواقع به نحوي از دادن پاسخ مستقيم دراين زمينه خودداري نموده بود.

به اين ترتيب به نظر مي آيد كه سوءتفاهمي كه درمورد نقش شركت هاي مختلف در ارائه راهكارهاي اينفوواچ پيش آمده، مرتفع گرديده است.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن