تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملوان را برديم و از استرس سقوط فرار كرديممنوچهري: مشكلات در راه‌آهن وجود دارد/ مديران تازه يك سري چيزها ياد مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ملوان را برديم و از استرس سقوط فرار كرديممنوچهري: مشكلات در راه‌آهن وجود دارد/ مديران تازه يك سري چيزها ياد مي‌گيرند
مهاجم تيم فوتبال راه‌آهن سورينت گفت: مشكلات در تيم ما وجود دارد و مديران در صدد برطرف كردن آنها هستند.


امين منوچهري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص پيروزي يك بر صفر راه‌آهن مقابل ملوان اظهار داشت: يكي از سخت‌ترين بازي‌هاي خود را مقابل ملوان برگزار كرديم. در خانه حريفي بازي مي‌كرديم كه قدرت بالايي داشتند، همچنين زمين و آب و هوا به گونه‌اي بود كه بيشتر به سود آنها بود اما با همدلي‌ كه بين بازيكنان به وجود آمده بود توانستيم به برتري برسيم.

وي ادامه داد: فرصت اشتباه نداشتيم و بايد در اين ديدار به برتري مي‌رسيديم البته ملواني‌ها هم مسلط بودند. خدا را شكر توانستيم سه امتياز باارزش مقابل ملوان كسب كنيم و اين پيروزي در ادامه مشخص خواهد شد كه براي ما اهميت زيادي داشته است.

مهاجم تيم فوتبال راه‌آهن در مورد صعود اين تيم به رده دوازدهم تصريح كرد: فاصله بين تيم‌ها در پايين جدول اندك است. با يكي دو برد مي‌توانيم تك‌رقمي شويم و نگاهي به رده‌هاي بالاتر داشته باشيم. از استرس سقوط فرار كرديم و اميدوارم كه اين روند در ادامه تداوم داشته باشد.

منوچهري در مورد گل سه امتيازي‌ كه مقابل ملوان به ثمر رساند گفت: گل خوبي به ثمر رساندم و اين گل را دوست داشتم. مهمتر از آن اين بود كه توانستيم با اين گل سه امتياز بازي را از آن خود كنيم. اميدوارم در ادامه فصل اين روند ادامه داشته باشد من هم كه در نيم‌فصل قصد جدايي داشتم اميدوار به موفقيت تيم بودم اميدوارم ثمره صبر خود را بگيريم و بتوانيم موفق باشيم.

وي در مورد اينكه آيا باشگاه راه‌آهن با مشكلات مالي و مسائل ديگر روبروست خاطرنشان كرد: باشگاه خوبي داريم اما در هر صورت هر كس احتياج به زمان دارد تا با به دست آوردن تجربه بتواند شرايط بهتري را فراهم كند. خود من تجربه دوران ابتدايي حضورم در فوتبال را نداشتم. مديران باشگاه آمده‌اند و بايد قبول كنيم كه دارند تازه يك سري چيز‌ها ياد مي‌گيرند و تجربه كسب مي‌كنند.

مهاجم راه‌آهن سورينت افزود: مديران باهوشي داريم و دوست دارند ياد بگيرند و پيشرفت كنند. به هر حال مشكلاتي وجود دارد و اين مسائل هم درون‌خانوادگي است و با صحبت كردن سعي مي‌كنيم كه اين مسائل را برطرف كنيم تا با قدرت به كار خود ادامه دهيم.

منوچهري در مورد اينكه آيا باشگاه با مشكلات مالي روبروست يا خير گفت: همه باشگاه‌ها با مسائل مالي روبرو هستند. از اين موضوع ناراحتم كه هر روز روزنامه‌ها مي‌نويسند تيم متمول راه‌آهن در قعر جدول قرار دارد. من نمي‌گويم از ساير تيم‌ها كمتر گرفته‌ايم اما بيشتر از آنها نگرفته‌ايم. در هر صورت مشكلاتي وجود دارد كه سعي مي‌كنند اين مسائل برطرف شود.

وي در مورد ديدار مقابل نفت خاطرنشان كرد: اميدوارم بازي قشنگي برگزار شود و مطمئن باشيد به راحتي مقابل اين تيم امتياز نمي‌دهيم. من خودم 5 ماه در اين تيم كار كرده‌ام و اسكلت نفت را مي‌شناسم. اميدورم سه امتياز را از آن خود كنيم. دوستان خوبي از مديريت تا بازيكنان در اين تيم دارم و انگيزه خاصي براي موفقيت هم از لحاظ شخصي و هم از لحاظ تيمي كه در ادامه مسيرمان باشد دارم.

انتهاي پيام/خ

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن