تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803961338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موشك‌هاي سپاه در سراسر ايران مخفي و آماده شليك است


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: موشك‌هاي سپاه در سراسر ايران مخفي و آماده شليك است


فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه يكي از اقدامات بازدارنگي ما، توان موشكي است، از نصب بمب و موشك‌هاي كاملا هدايت‌شونده بر روي پهپادهاي سپاه خبر داد و گفت:اطلاعات دشمنان از محل نگهداري موشك‌هاي ما واقعي نيست، آنها شايد محل‌هاي اوليه نگهداري موشك‌ها را مي‌دانند ولي محل‌هاي نگهداري موشك‌ها مخفي بوده و روش‌هاي شليك اين موشك‌ها در سراسر كشور گسترده شده است.
سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه كنگره شهداي جهاد علمي كه در مركز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقتدار ايران در زمينه هاي مختلف، گفت: امروز موضوع موشكي و توان هسته اي صلح آميز ملت ايران، در راستاي اقتدار ملت ايران است.
وي توان نظامي ايران را مرتبط با مذاكرات هسته اي دانست و افزود: بدون ترديد مي توان گفت كه امروز يكي از مؤلفه هاي بازدارنده در برابر دشمن توان مختلف دفاعي ما به ويژه توان موشكي است كه شهيد طهراني مقدم جان خود را در اين زمينه فدا كرد تا توان موشكي ما به گونه اي تأمين شود كه بازدارنده باشد.
فرمانده كل سپاه با بيان اينكه ممكن است از همه كساني كه در كشور هستند به دليل عدم آگاهي برداشتهاي مختلفي از توان نظامي ايران داشته باشند، تصريح كرد: امروز توان ما در ابعاد موشكي بسيار بالاست و روش هايي كه موشك هايمان را نگه داري و شليك مي كنيم شبيه روش هاي ناهمطرازي است كه حزب الله در جنگ ۳۳ روزه به كار برد و ما نيز با همين روش هاي نامتقارن توانمندي هاي استراتژيك خود را نگه داري مي كنيم.
سرلشكر جعفري با بيان اينكه اطلاعات دشمنان از محل نگهداري موشك هاي ما واقعي نيست، تصريح كرد: آنها شايد محل هاي اوليه نگهداري موشك ها را مي دانند ولي محل هاي نگهداري موشك ها مخفي بوده و روش هاي شليك اين موشك ها در سراسر كشور گسترده شده است.
وي تأكيد كرد: دشمن با هزاران بمب نيز نمي تواند مانع از شليك موشك هاي ما شود.
فرمانده كل سپاه اظهار داشت: آنچه باعث شده دشمنان ما سر ميز مذاكره بنشينند، توانمندي دفاعي ملت ايران است كه اميدواريم از آن پاسداري شود.
فرمانده كل سپاه در پاسخ به سوال ديگري در مورد توانمندي نيروهاي مسلح ايران در زمينه تكنولوژي پهپاد، گفت: آخرين دستاورد ما در اين زمينه پهپادي است كه توان پرواز تا ۳۰ ساعت را دارد و موتورهايي با سرعت مي توانند بُرد آن را بالا ببرند.
وي افزود: اخيرا نيز توانمندي نصب بمب و موشك هدايت شونده و نقطه زن را به دست آورديم و در واقع اين در رديف تكنولوژي برتر در اين زمينه است.
سرلشكر جعفري در پايان با اشاره به پهپاد RQ۱۷۰ به غنيمت گرفته شده از آمريكا اشاره كرد: مهندسي معكوس RQ۱۷۰ مراحل آخر تحقيقات خود را طي مي كند و اميدواريم بتوانيم در آينده اي نزديك آن را عملياتي كنيم.
فرمانده كل سپاه پاسداران همچنين در سخنان خود اظهار كرد؛ به دولتمردان به خصوص تيم مذاكره كننده و رئيس جمهور محترم كه مسئوليت خطير را برعهده گرفته اند، مي گوييم كه بايد از خون شهيدان پاسداري كنيد.
سردار محمدعلي جعفري با بيان اينكه با توجه به نزديكي به وقت اذان زياد صحبت نمي كنم و فقط آمده‌ام تا از دست اندركاران برگزاري اين كنگره بزرگ و خانواده معظم شهيدان تشكر و قدرداني كنم، گفت: عزت، اقتدار و عظمت امروز ايران اسلامي مديون خون شهيدان عزيزمان در عرصه هاي مختلف (در عرصه دفاع، امنيت و جهاد علمي) است.
فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه ياد همه شهيدان گرانقدر انقلاب اسلامي و دفاع مقدس علي الخصوص شهداي بزرگ جهاد علمي و اين ۵ شهيد بزرگوار را گرامي مي داريم، اظهار داشت: اين ۵ شهيد بزرگوار اسوه و الگوي هر نيروي انقلابي، علمي و اساتيد ما هستند. از اين رو بايد روحيه جهادي، صبر و استقامت را دنبال كنيم و بدانيم اين عزت و اقتدار امروز انقلاب اسلامي حاصل ۲ مولفه اساسي است. اولين مولفه جهاد در راه خدا و ديگري صبر و استقامت و پايداري در راه حق است.
وي با بيان اين مطلب كه بايد به دولتمردان به خصوص به تيم مذاكره كننده دولت و رئيس محترم دولت كه اين مسئوليت خطير را برعهده گرفته اند، توصيه كنيم تا از خون شهيدان پاسداري كنند، افزود: درست است كه بنا به اراده مقام معظم رهبري در قالب نرمش قهرمانانه امروز مجوز مذاكره و صحبت در موضوع هسته‌اي داده شده، اما بايد حواسمان به حاصل خون شهيدان عزيزمان باشد.
سردار جعفري ادامه داد: بعضي از حركت ها و نرمش هايي كه انجام مي شود ممكن است در تعارض با حركت هاي قبلي و ايستادگي و پايداري باشد. از اين رو نكته بسيار ظريف و مهم در اين رابطه توجه به اصول و خطوط قرمز تعيين شده است. اميدواريم در ادامه اين مذاكرات و آنچه كه بايد همه ما نگران آن باشيم و دغدغه آن را هم داشته باشيم، همين ايستادگي و پايداري در خط مقاومت و حفظ اصول، ارزش ها و راه شهيدان است.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن