تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار بوشهر خبر داداختصاص 10 ميليارد ريال براي خريد سامانه هدايت فرود هواپيما در بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار بوشهر خبر داداختصاص 10 ميليارد ريال براي خريد سامانه هدايت فرود هواپيما در بوشهر
استاندار بوشهر از اختصاص 10 ميليارد ريال براي خريد سامانه هدايت فرود هواپيما در بوشهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، مصطفي سالاري امشب در ديدار جمعي از مسئولان استان بوشهر با اشاره به ظرفيت‌هاي تجاري و اقتصادي استان بوشهر، اظهار داشت: به منظور استفاده بهينه از اين ظرفيت‌ها بايد زيرساخت‌هاي حمل و نقل استان بهسازي شود.

وي با بيان اينكه استان بوشهر از ديرباز محلي براي ترانزيت كالاها بوده است، تصريح كرد: ما بايد در شرايط كنوني زمينه را براي توسعه فعاليت‌هاي تجاري با بهره‌گيري از زيرساخت‌هاي حمل و نقل فراهم كنيم.

استاندار بوشهر از اختصاص 10 ميليارد ريال براي خريد سامانه هدايت فرود هواپيما در بوشهر خبر داد و گفت: اين سامانه نقش مهمي در كاهش لغو پروازها از فرودگاه بوشهر خواهد داشت ضمن اينكه ضريب ايمني پروازها نير افزايش مي‌يابد.

وي تصريح كرد: جذب سرمايه‌گذاران نقش مهمي در پيشرفت طرح‌هاي زيرساختي به‌ويژه در بخش حمل و نقل زميني و ريلي خواهد داشت لذا بنده از سرمايه‌گذاران در اين حوزه دعوت مي‌كنم به اين عرصه وارد شوند.

استاندار بوشهر بر واگذاري طرح‌هاي جاده‌اي و ريلي به سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي تاكيد كرد و گفت: طرح‌هايي كه توجيه اقتصادي دارد با جذب سرمايه‌گذاران، به بخش خصوصي واگذار شود.

وي تسريع در اجراي طرح، تامين اعتبارات لازم و ايجاد اشتغال را از ويژگي‌هاي مشاركت سرمايه‌گذاران دراجراي طرح‌هاي راهسازي عنوان كرد.

سالاري ادامه داد: لازم است اين طرح‌ در دستور كار قرار گيرد و امسال با سرعت، عمليات اجرايي آن دنبال شود تا در آينده شاهد بهره‌مندي مردم استان بوشهر از خط ريلي راه‌آهن باشيم.

انتهاي پيام/66006/غ20

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن