تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820299115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توطئه مرگبار زن صيغه‌اي براي اخاذي ميليوني


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: توطئه مرگبار زن صيغه‌اي براي اخاذي ميليوني


اين نقشه اما با مرگ مرد ميانسال همراه شد و پليس را در برابر معمايي جنايي قرار داد.25مرداد‌ماه سال‌جاري مردي نزد پليس تهران رفت و خبر از ناپديد شدن برادر ميانسالش به نام رامين داد. وي به مأموران گفت: برادرم چند وقت پيش از يكي از كشورهاي اروپايي به تهران آمد. قرار بود مدتي در تهران بماند و كارهاي مالي‌اش را انجام دهد. براي همين خانه‌اي در شمال پايتخت اجاره كرد و به آنجا رفت.

او ادامه داد: در اين مدت گاهي با او تماس مي‌گرفتم و به خانه‌اش مي‌رفتم تا اينكه شنيدم به‌صورت موقت با زني ازدواج كرده است. من تا چند روز پيش از رامين خبر داشتم اما 2 روز است كه هرچه با موبايلش تماس مي‌گيرم، كسي پاسخگو نيست. حتي به خانه‌اش هم رفتم اما برادرم نبود و احتمال مي‌دهم كه حادثه‌اي برايش رخ داده است.

بعد از اظهارات اين مرد، تيمي از مأموران پليس آگاهي با دستور بازپرس جنايي تهران رسيدگي به اين پرونده را آغاز كردند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه علاوه بر مرد ميانسال، همسر صيغه‌اي او هم به طرز مرموزي ناپديد شده است. كارآگاهان براي حل اين معما، رديابي‌هاي تخصصي خود را ادامه دادند تا اينكه توانستند محل زندگي همسر صيغه‌اي رامين را در يكي از شهرهاي غربي كشور شناسايي كنند. آنها با دريافت نيابت قضايي راهي اين شهر شدند و زن جوان را دستگير كردند. وي پس از انتقال به اداره آگاهي، خود را بي‌گناه دانست و گفت: چند وقت پيش با شوهرم درگير شدم و او مرا از خانه‌اش بيرون كرد. من هم به شهرستان برگشتم و هيچ خبري از او ندارم.

اما در ادامه بازجويي راز ناپديد‌شدن مسافر اروپا را فاش كرد و مدعي شد: چند وقت پيش با رامين آشنا شدم و به‌صورت موقت با يكديگر ازدواج كرديم اما چند روز پيش دچار اختلاف شديم. آن روز درحالي‌كه خواهرم نيز در خانه ما مهمان بود رامين به من ناسزا گفت و مرا به باد كتك گرفت. سپس من و خواهرم را از خانه بيرون كرد اما چون ما جايي براي رفتن نداشتيم مجبور شديم به او التماس كنيم تا اجازه بدهد در خانه‌اش بمانيم. او هم به ما اجازه داد براي چند روز در آنجا بمانيم تا بعد از پيدا كردن خانه‌اي مناسب برويم.

وي ادامه داد: درحالي‌كه از دست او به‌شدت عصباني بودم موضوع را به برادرم گفتم و همان روز با همدستي خواهر و برادرم نقشه كشيديم تا از شوهرم اخاذي كنيم. براي همين دست و پاي او را بستيم و تهديدش كرديم كه يك چك ميليوني امضا كند. او حاضر به نوشتن چك نشد و براي همين تصميم گرفتيم دست و پايش را باز كنيم و بي‌خيال چك شويم. اما همان شب درحالي‌كه همه ما خواب بوديم شوهر صيغه‌اي‌ام از پنجره خود را به بيرون پرتاب و خودكشي كرد. زن جوان ادامه داد: صبح وقتي از خواب بيدار شديم و فهميديم كه شوهرم جان باخته است، تصميم گرفتيم جسدش را از بين ببريم. اين بود كه جسد را به اطراف تهران برديم و با ريختن بنزين به رويش، آن را آتش زديم.

بعد از اعترافات اين زن، همدستان وي نيز دستگير شدند اما ادعا كردند كه قرباني دست به‌خودكشي زده است. با وجود اين، متهمان اين پرونده در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفتند و تحقيقات از آنها براي روشن‌شدن زواياي پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن