تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820534983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت از هنرپیشه آمریکایی پس از تصادف


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



سرقت از هنرپیشه آمریکایی پس از تصادف
پلیس بیان کرده دوربین‌های امنیتی مستقر در محل حادثه از صحنه سرقت جوانان فیلم گرفته است.




  دو جوان آمریکایی به خاطر سرقت قطعه‌ای از پورشه تصادفی هنرپیشه مشهور پل واکر به چهار سال زندان محکوم شدند.
جام نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس نوشت: جیسون ویتی 18 ساله و آنتونی جانو 25 ساله هر دو دوشنبه گذشته متهم شدند قطعه‌ای از خودروی پورشه قرمز رنگ پل واکر را پس از تصادف و مرگ وی دزدیده‌اند.
پل واکر بازیگر فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز تلویزیون آمریکا 30 نوامبر گذشته در پی حادثه دلخراش تصادف جان سپرد.   وی در خودرو پورشه قرمز رنگ خود با برخورد با تیر چراغ برق در لس‌آنجلس در دم کشته شد.
دادستان پرونده سرقت ادعا کرده است دو جوان در حال سرقت قطعه‌ای از پورشه وی دستگیر شده‌اند.   هر دو دزد با اتهام سرقت در اموال شخصی روبه‌رو هستند.
پلیس بیان کرده دوربین‌های امنیتی مستقر در محل حادثه از صحنه سرقت جوانان فیلم گرفته است.
در فیلم دیده می‌شود جوانان در پشت چراغ قرمز توقف کرده و یکی از مردان از ماشین پایین پریده و قطعه‌ای از خودرو را برداشته و با خود برده است.
جیسون ویتی یکی از متهمان پس از دستگیری، علت سرقت را داشتن یادبودی از هنرپیشه تاثیرگذار زندگی‌اش عنوان کرده است که این قطعه می‌توانسته همواره یاد او را در ذهنش زنده کند و هرگز قصد فروش آن یا به دست آوردن پول را از این سرقت نداشته است.   او ازخانواده هنرپیشه مشهورش عذرخواهی کرده و علت سرقت را علاقه شدیدش به پل واکر بیان کرده است.پلیس می‌گوید هر دو جوان با مجازات چهار سال و شش ماه زندان روبه‌رو هستند.   




۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۰۷:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن