تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820627174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يزداني: مي‌خواهم به فوتبال کشورم خدمت کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: يزداني: مي‌خواهم به فوتبال کشورم خدمت کنم
بدون شک همه داريوش يزداني را به خاطر دارند. بازيکني که در بوندس ليگا و استقلال و مقطعي هم بازيکن فيکس تيم ملي بود. او که حالا در ينگه دنيا سرمربي يک تيم آمريکايي است اين اميد را دارد تا روزي در سطح اول فوتبال دنيا مربيگري کند.

مصاحبه مفصل سايت گل را داريوش يزداني ملي پوش اسبق ايران بعد از قرعه کشي جام جهاني بخوانيد.

اوضاع و احول؟

به لطف خدا خوب هستم و بعد از نيم فصلي که تقريبا موفق طي کرديم با لس انجلس بلوز با علاقه متقابلي که از طرف من و باشگاه وجود داشت يک سال ديگر نيز با لس انجلس بلوز خواهم بود . پس از اتمام فصل پيش طبق هماهنگي به‌عمل آمده توسط باشگاه بمدت 21 روز به هلند سفر کردم و از نزديک تمرينات و آخرين اتفاقات روز فوتبال اروپا را در باشگاه فاينورد با حضور در تمرينات و مسابقات اين تيم و همچنان کفتگوهاي کوتاه با رونالد کومان سرمربي سرشناس اين در محل تمرينات و همچنين تحقيق و بررسي در زمينه برنامه ريزي باشگاه فاينورد در حوزه آکادمي اين باشگاه تا جايي که امکان داشت به اطلاعاتم اضافه نموده و به آمريکا بازگشتم .

تيم شما در چه رده‌اي قرار دارد؟

تيم ما در ليگ است USL PRO

سال پيش مسئوليت فني تيم يک بازي پس از نيم فصل دوم به بنده سپرده شد و تيم در رده دهم جدول بود و در انتها موفق شديم براي اولين بار به مرحله پلي آف برسيم شايد دليلي باشه براي اينکه موفقيتي نسبي با تيم داشتم

از تيم فصل پيش تعداد 6 بازيکن تا کنون با تيمهاي ديگر قرارداد رسمي امضاء کرده اند که دست ما را باز ميکنه تا در فصل پيش رو شانس رو به جوانهاي ديگه تيم بدهيم .

هدفت از مربيگري در آمريکا؟

همواره علاقمند به پيشرفت و کسب دانش روز فوتبال هستم و اميدوارم که با عملکردي موفق در فصل پيش رو بتوانم مربيگري در ليگ ام ال اس را نيز تجربه کنم

آيا بازيکن ايراني به تيم شما مي آيد؟

براي فصل پيش رو برنامه باشگاه جذب استعدادهاي جوان کاليفرنيا است و باشگاه تمايلي براي جذب بازيکن خارجي و بازيکنان ديگر ايالتها ندارد .

بنابراين هيچ بازيکني از ليگ ايران به تيم اضافه نخواهد شد و تنها اگر توانايي جذب محمد نوري رو داشته باشيم تنها براي نيم فصل دوم اين کار را انجام خواهيم داد.

گروه بندي ايران در جام جهاني؟

فکر نميکنم اينقدر مهم باشه که ايران در چه گروهي در جام جهاني حضور داره تنها مسئله مهم اينه که بايد رفتارهايي که از اين لحظه تا انتهاي جام جهاني خواهيم داشت همه جوره حرفه اي باشند و يادمون نره که جام جهاني عرصه تبادلات فرهنگي نيز هست و اميدوارم که در اين زمينه فقط شعاري عمل نکنيم. اعتقاد دارم در گروه ساده اي در جام جهاني قرار نداريم و بوسني تيمي است که در دو سه سال اخير پيشرفت زيادي داشته و تقابل با آنها کار ساده اي نيست . نيجريه هم که در سطح پايه همواره برنامه ريزي خوبي دارند و در مورد آرژانتين هم نيازي به سخن گفتن نيست

تقابل بيگ زاده و مسي؟

در مورد تقابل بيگ زاده و مسي حرفي ندارم چون از حضور هيچکدام در جام جهاني مطمئن نيستم اما از چنين تقابلي لذت ميبرم و هاشم بيگ زاده را بازيکن با کيفيتي در زمان دفاع ميبينم .

شانس صعود ايران؟

در مورد شانس صعود حرفي ندارم و منتظر عملکرد فدراسيون و نحوه انتخاب نفرات تيم ملي مي‌‌شوم . به نظر من نياز هست که نفرات جوان در جام جهاني شانس حضور و بازي پيدا کنند تا شانس ترانسفر اين جوانان و موفقيت در تمامي حوزه ها و نهايتا ارز آوري را داشته باشيم .

خاطره از تيم ملي؟

زمانهايي که با تيم ملي بودم همه بعنوان لحظاتي شيرين و زيبا و خاطره انگيز در ذهنم نش بسته

تمامي بازيکنان ايران وظايفي دارند که بايد به بهترين نحو احسن را انجام دهند و در حال حاضر نمدونم که چه نفراتي با تيم همراه خواهند بود تا بتوانم از تاثيرگذارترين حرف بزنم .

پيگير ليگ ايرانم هستيد؟

ليگ يک و ليگ برتر ايران رو همواره دنبال ميکنم و در حال حاضر تيم هايي مثل نفت تهران . تراکتور . سايپا و فولاد هم جوانان خوبي دارند و هم فوتبالي خوب را به نمايش مي‌گذارند . دستمزدهاي ليگ برتر ما خيلي بالاست و با اين روند افزايش دستمزد اداره کردن فوتبال کار ساده اي نخواهد بود و براي جذب بازيکن و مربي نگاه نگاه آماري نيست منظور من از آمار آمار موفق در تمامي حوزه هاست

مربيگري در ايران؟

قطعا به مربيگري در فوتبال کشورمان فکر ميکنم و اگر شرايطي براي همکاري فراهم شود قعطا نگاه بنده بسيار مثبت خواهد بود ايران نه تنها زادگاه بلکه خو استگاه بنده نيز مي باشد و اميدوارم که در سريعترين زمان ممکن بتوانم تجربيات خود را به دور از جاه طلبي و خودخواهي در اختيار جوانان کشورم قرار دهم .

مربي و مدير موفق در ايران؟

محمد رضا ساکت .. مجيد جلالي

ماجراي جدايي شما از سايپا ؟

من از سايپا جدا نشده ام و همچنان به اين تيم علاقمند هستم و باور دارم که اين تيم ميتواند هر ساله جزء چهار تيم برتر فوتبال کشورمان باشد و همچنين خاطرات و دوستان خوبي در سايپا و با سايپا دارم و براي اين تيم آرزوي موفقيت ميکنم.

حرف آخر؟

جا دارد از محمد محمدي و مهرشاد مومني دو بازيکن ايراني تيمم تشکر کنم که زحمات زيادي براي تيم کشيدند و عصاي دست من بودند.

من قصد دارم تلاش خودم را بکنم تا بتوانم به ام ال اس برسم و براي کشورم به عنوان يک مربي افتخار به دست بياورم هدفهاي زيادي دارم که به ياري خدا به دنبال آنها هستم و قصدم اين است که به فوتبال کشورم ايران هم خدمت کنم.

شنبه 1392/09/23 15:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن