تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804086266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نوعي: بازيكنان بي انگيزه شده اند/ ساموئل حقش را مي خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: قلعه نوعي: بازيكنان بي انگيزه شده اند/ ساموئل حقش را مي خواهد
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: دنبال فرجي براي حل مشكلات مالي هستيم.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، امير قلعه‌نويي بعد از برتري يك بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسي در نشست خبري با تسليت درگذشت برادر داود سيدعباسي اظهارداشت: بازي خوبي بود و يك مقدار استقلال‌گونه بازي كرديم. در واقع تيم ما امروز كمي شبيه به استقلال واقعي بازي كرد. از نظر گردش و مالكيت توپ بد نبوديم و اميدواري ما به شرايط تيم افزايش پيدا كرد.
وي افزود: فجر در اين بازي به دنبال استفاده از لايه‌هاي دفاعي بود كه اين موضوع كاملا طبيعي است اما تيم ما هم در مالكيت، سرعت دادن به توپ و ايجاد موقعيت نسبت به ديدارهاي بسيار بهتر عمل كرد.
سرمربي استقلال تصريح كرد: به بازيكنان تيم خود خسته‌نباشيد مي‌گويم كه با وجود آنكه مشكلات خودمان را داريم اما تلاش كردند و خدا را شاكرم كه با اين 3 امتياز به جدول بازگشتيم. هر دو تيم امروز فوتبال خوبي بازي كردند. تيم فجر علاوه بر دفاع به دنبال ضدحمله بود و 2،3 موقعيت خوب هم ايجاد كردند اما خوشبختانه به هدفمان كه ماندن در جدول بود دست پيدا كرديم تا با فاصله ما با رقبا زياد نشود.
قلعه‌نويي درباره اينكه تنها 5 بازيكن روي نيمكت ذخيره‌هاي استقلال بود و اينكه اين تيم نياز به جذب نفرات جديد دارد، تاكيد كرد: دو بازيكن سه كارته داشتيم و كبه نيز مصدوم است. ساموئل هم 2 روز است كه نيامده و خواهان پرداخت مطالبات و حق و حقوقش است. البته اين خواسته او طبيعي است چرا كه بازيكن خارجي زحمت مي‌كشد و بايد حق و حقوق او را بدهيم.
وي ادامه داد: بازيكنان ما بعد از بازي با كاسپين عنوان مي‌كردند كه انگيزه ندارند و در بازي‌ها چه برنده شوند و چه ببازند از نظر مالي براي آنها فرقي ندارد. البته اين بحث اشتباه است اما در مجموع بايد مشكلات برطرف شود. من هم به بازيكنان گفتم به آن هواداري فكر كنيد كه با 5 هزار تومان بليت تهيه مي‌كند و به ورزشگاه مي‌آيد و حتي شايد در برگشت دچار مشكل شود و بازيكنان ما مشكل آنها را هم در نظر بگيرند و به خاطر آنها بازي كنند.
سرمربي استقلال تصريح كرد: فتح‌الله‌زاده و هيئت مديره باشگاه به دنبال آن هستند تا مشكلات برطرف شود. ما هم به دنبال فرجي هستيم تا ببينيم مشكلات حل مي‌شود يا نه. واقعيت اين است كه بازيكنان ما با همه وجود تلاش مي‌كنند.
وي خاطرنشان كرد: صددرصد بايد يك هافبك بازيساز را جذب كنيم. به قول يك دوست مي‌گفت اين شرايط كار يكي نيست و بايد 2 بازيكن بگيريم اما من معتقدم اگر همان يك بازيكن را هم بتوانيم با اين شرايط مالي جذب كنيم بايد كلاه خود را بالا بيندازيم.
قلعه‌نويي در خصوص وضعيت استقلال براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا عنوان كرد: ستادي براي شركت در ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا تشكيل مي‌شود. اكنون هم كه قرعه‌كشي انجام شده و ما حريفان خود را شناخته‌ايم آقاي فتح‌الله‌زاده اين ستاد را تشكيل خواهد داد. آقاي نوري‌فر اعلام كرده كه قرار است اين ستاد اين هفته تشكيل شود و بايد ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد.
وي در پاسخ به اين سوال كه از بازيكن برزيلي مدنظر آبي پوشان خبري نشد، گفت: اگر پول در باشگاه استقلال باشد خيلي خبرها مي‌شود.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن