تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

refresh

واکنش ماجدی به احتمال جدایی ساموئل و قلعه نویی از استقلال

واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعه جدایی امیر قلعه‌نویی در پایان فصل گفت که او هیچ صحبتی درباره این موضوع نکرده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، میرشاد ماجدی در مورد وضعیت جی لوید ساموئل اظهار داشت: «ساموئل در حال حاضر در تمرینات شرکت نمی‌کند و باشگاه باید تکلیف این بازیکن را مشخص کند. باشگاه تصمیم دارد با مدیربرنامه‌های این بازیکن صحبت کند تا درباره مشکلاتش تصمیم‌گیری شود.»   ماجدی درباره اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی از شرایط موجود در استقلال خسته شده و به فکر جدایی از این تیم در فصل آینده است، گفت: «قلعه‌نویی درباره این موضوع صحبتی نکرده است. در واقع برنامه‌ریزی‌های لیگ به گونه‌ای است که فرصت حرف زدن نداریم! روز گذشته به فکر بازی با صبا بودیم و از امروز باید به فکر بازی روز سه‌شنبه مقابل داماش گیلان باشیم.»   وی درباره پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل صبا خاطرنشان کرد: «روند خوبی مقابل صبا داشتیم و از ابتدا نبض بازی در اختیار ما بود. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موفق به گلزنی شدیم و گلی هم که دریافت کردیم جزو اشتباهات بازی به حساب می‌آید. اشتباه نوری کاملا سهوی بود و در جریان بازی پیش می‌آید.»   سرپرست استقلال با اشاره به نتایج سایر مدعیان لیگ افزود: «در حالی که ما یک روز پس از بازی رقیبان‌مان به میدان رفتیم خوشحالم نتایج سایر تیم‌ها روی مسائل روحی و روانی بازیکنان تاثیر نگذاشت. از طرفی هم خوشحالیم که برای نخستین بار تیم صبا را در قم شکست دادیم. همچنین باید از بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم و نجاتی سرپرست تیم صبا تشکر کنم که نهایت همکاری را با ما انجام دادند و استقلال با آرامش به تهران بازگشت.»   وی درباره اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی که گفته بود "4 هفته وقفه در مسابقات لیگ برای کمک به استقلال و حضور موفق این تیم در لیگ قهرمانان آسیا انجام شد"، گفت: «اگر استقلال به آسیا می‌رود یعنی تیمی از ایران به آسیا رفته است. وقتی 6،7 بازیکن استقلال ملی‌پوش هستند و قرار باشد کنار تیم ما حضور نداشته باشند، به نظر شما باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم یا نه؟»   ماجدی تصریح کرد: «برای هواداران استقلال تفاوتی نمی‌کند که چه کسی بازی می‌کند و برای آنها نتایج تیم‌شان مهم است. اگر قرار باشد ملی‌پوشان پس از 20 فروردین در اختیار تیم ملی باشند، بهتر است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنیم.»   وی ادامه داد: «باید به استقلال هم ملی نگاه کنیم. استقلال بعد از 20 فروردین 2 بازی در لیگ قهرمانان خواهد داشت که در سرنوشت صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها تاثیرگذار است. می‌توان برای این 2 بازی یک هفته تا 10 روز ملی‌پوشان در اختیار استقلال باشند.» تسنیم 109

۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۱:۱۸

پربازدیدترینها
طراحی وب>

صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید