تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با پيروزي مقابل تيم برناي شيرازتيم فوتسال كشاورز به صدر جدول نزديك شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با پيروزي مقابل تيم برناي شيرازتيم فوتسال كشاورز به صدر جدول نزديك شد
تيم فوتسال كشاورز قزوين با پيروزي مقابل تيم برناي شيراز به صدر جدول نزديك‌تر شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، در چارچوب هفته نهم مسابقات ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور تيم فوتسال كشاورز قزوين در شيراز مقابل برناي اين شهر به ميدان رفت كه در پايان موفق شد با نتيجه يك بر صفر اين تيم را شكست دهد.

در اين ديدار بازيكنان تيم فوتسال كشاورز قزوين بازي خوبي را به نمايش گذاشتند و در پايان موفق شدند با تك گل اميد طالبي سه امتياز ارزشمند اين ديدار را نصيب خود كنند.

تيم فوتسال كشاورز قزوين با اين پيروزي خيز بلندي را براي رسيدن به صدر جدول برداشت تا با اين پيروزي جمع امتيازهاي خود را به عدد 13 برساند.

بازيكنان اين تيم با برتري مقابل برناي شيراز چهارمين پيروزي اين فصل خود را كسب كردند تا براي ادامه مسابقات اين فصل اميدوارتر باشند.

بازيكنان تيم فوتسال كشاورز قزوين تا اين لحظه از برگزاري مسابقات ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور عملكرد خوبي را از خود به نمايش گذاشته‌اند.

سرمربي تيم فوتسال كشاورز قزوين در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوين با اشاره به برتري شاگردانش مقابل تيم برناي شيراز اظهار داشت: با وجود اينكه بازي سخت و دشواري مقابل نماينده شيراز داشتيم اما شاگردانم موفق شدند با شايستگي سه امتياز ارزشمند اين ديدار را كسب كنند.

محمود عبداللهي با اشاره به اينكه بازيكنان تيم فوتسال كشاورز بايد قدر موقعيت‌هاي خود را در طول بازي به خوبي بدانند، افزود: يقيناً اگر هدف ما اين است كه در پايان ليگ بتوانيم جواز حضور در مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور را به دست آوريم، بايد از امتيازهاي خود به بهترين شكل ممكن بهره‌مند شويم.

وي با بيان اينكه تيمش هفته گذشته مقابل تيم عليصدر همدان هم مي‌توانست به برتري دست يابد، بيان كرد: متأسفانه در اين بازي شاگردانم با وجود برتري نتوانستند از موقعيت‌هاي به دست آمده استفاده لازم را ببرند و در پايان اين بازي را واگذار كردند.

سرمربي تيم فوتسال كشاورز قزوين اظهار اميدواري كرد كه با حمايت مسئولان و حمايت تماشاگران خونگرم قزويني تيم فوتسال كشاورز بتواند سال آينده در ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور حضور داشته باشد.

انتهاي پيام/77004/غ20

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن