تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس هيئت اسكواش مازندران خبر دادمعارفه روساي هيئت اسكواش آمل و نكا در آينده‌اي نزديك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت اسكواش مازندران خبر دادمعارفه روساي هيئت اسكواش آمل و نكا در آينده‌اي نزديك
رئيس هيئت اسكواش مازندران گفت: روساي هيئت‌ اسكواش شهرستان‌هاي آمل و نكا به ‌زودي معرفي مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از ساري به نقل از روابط عمومي هيئت اسكواش مازندران، در نشست ماهانه اين هيات ورزشي در خانه اسكواش مازندران، مهناز محمدي به عنوان نايب رئيس بانوان، ميراطربي به عنوان دبير و سليمان عراز محمدي به عنوان سرمربي تيم اسكواش استان معرفي شدند.

رئيس هيئت اسكواش مازندران در اين نشست با اشاره به تغييرات در چارت تشكيلاتي به منظور بازسازي و نوسازي فعاليت‌هاي هيئت ضروري است،گفت: همكاري سابق هيئت همچنان مي‌توانند در مسئوليت‌هاي ديگري به ورزش استان خدمت كنند.

سيد اسماعيل احمدي با اشاره به اينكه در چند ماه اخير فعاليت‌هاي هيئت دچار ركود شده بود، افزود: حضور نيروهاي با انگيزه و با برنامه مي‌تواند در رشد و شكوفايي اين ورزش تاثير بسزايي داشته باشد.

وي از مسئولان جديد هيئت خواست تا با اجراي برنامه‌ها،گزارش فعاليت‌ها به صورت مستمر به اداره كل و فدراسيون اعلام كنند.

رئيس هيئت اسكواش مازندران با بيان اينكه تيم بانوان اسكواش مازندران با نام فرآورده‌هاي لبني لاله در سال‌هاي اخير در همه مسابقات ملي و منطقه‌اي حضور داشته است، تصريح كرد: نايب رئيس بانوان با ساماندهي بانوان ورزشكاران بايد نسبت به تشكيل چارت بانوان در هيئت‌هاي شهرستان‌ها نيز اقدام كند و ارتباط تنگاتنكي با معاون امور بانوان اداره كل ورزش و بانوان استان داشته باشد.

وي ادامه داد: نظارت و رسيدگي به هيئت‌هاي شهرستان و برگزاري منظم تقويم ورزشي از وظايف مهم دبير هيئت است كه اميدواريم از اين پس شاهد بهبود وضعيت ورزش اسكواش در شهرستان‌ها باشيم.

به گفته رئيس هيئت اسكواش مازندران،با رايزني صورت گرفته با روساي اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها آمل و نكا،به ‌زودي براي اين دو شهرستان نيز رئيس هيئت معرفي مي‌شود.

احمدي از تغيير نام تيم اسكواش آقايان مازندران از شهرداري ساري به «رستوران‌هاي زنجيره‌اي حاج حسن» در مسابقات ليگ برتر كشور خبر داد و گفت: در دور رفت اين مسابقات با نام شهرداري ساري شركت كرديم ولي به دليل عدم حمايت، نام تيم و حمايت مالي را حاج حسن صفري از خيران نيك‌انديش استان بر عهده گرفتند.

وي وضعيت نام مطلوب تيم آقايان و بانوان در جدول رده‌بندي مسابقات را از مشكلات هيئت استان نام برد و اظهار داشت: در نخستين مسابقات دور برگشت موفق شديم با حضور مربي جديد، امتيازات خوبي كسب كنيم و كمي از سقوط به رده پايين‌تر در بخش آقايان فاصله گرفتيم.

رئيس هيئت اسكواش مازندران اظهار اميدواري كرد: با تمرينات فشرده و روحيه جديدي كه به تيم آقايان تزريق شده وضعيت در رده‌بندي بهبود يابد.

انتهاي پيام/2296/ح

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن