تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز بخشي از پول بازيكنان را پرداخت كرديمداوودي: هيئت مديره جديد ملوان ۷ نفره است/ درودگر ديگر عضو هيئت مديره نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز بخشي از پول بازيكنان را پرداخت كرديمداوودي: هيئت مديره جديد ملوان ۷ نفره است/ درودگر ديگر عضو هيئت مديره نيست
فرماندار انزلي گفت: هيئت‌مديره جديد باشگاه ملوان ۷ نفره است و مالك ۷۰ درصد سهام و اين هيئت‌مديره در مورد مديرعامل آينده باشگاه تصميم مي‌گيرد.


سعادتمند داوودي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: انتقال 70 درصد از سهام باشگاه ملوان به سيروس محجوب امروز به طور قانوني و رسمي برگزار شد و من بديعي‌فر و درود‌گر به عنوان اعضاي هيئت‌مديره واگذاري سهام را امضا كرديم و آذرگون و حكيمي فردا با حضور در انزلي اين واگذاري را امضا مي‌كنند البته ما با نمابر موافقت كتبي آنها را گرفته بوديم و اين انتقال كاملا قانوني است.

وي در مورد اعضاي جديد هيئت مديره باشگاه ملوان گفت: بعد از جدايي حسين هدايتي هيئت‌مديره باشگاه ملوان 5 نفره بود و اكنون كه سيروس محجوب آمده است اين هيئت‌مديره 7 نفره شده است دو نفر از اعضاي نيروي دريايي، دو نفر از مسئولان محلي و تهراني مقدم شهسواري و غمخوار اعضاي 7 نفره هيئت مديره باشگاه را تشكيل مي‌دهند. صادق درود‌گر نيز ديگر عضو هيئت مديره باشگاه ملوان نيست و ايشان مديرعامل هستند.

وي در مورد وضعيت مديرعاملي باشگاه ملوان گفت: ما منكر زحمات درودگر براي باشگاه ملوان نيستيم اگر ايشان با مالك 70 درصد سهام و اعضاي جديد هيئت‌مديره موافقت كند همچنان مديرعامل مي‌ماند در غير اين صورت هيئت‌مديره جديد و مالك 70 درصدي باشگاه وضعيت مديرعامل را مشخص مي‌كند.

فرماندار انزلي در مورد مشكلات مالي باشگاه ملوان گفت: اميدوارم كه ديگر اين مشكلات به حداقل برسد و همين امروز هم مبلغي به حساب باشگاه واريز شده تا بخشي از مطالبات بازيكنان و كادر فني پرداخت شود و سعي مي‌كنيم ميزان پرداختي به بازيكنان به 40 درصد از مبلغ قراردادشان برسد. درودگر براي تامين منابع مالي در مضيقه قرار داشت و به همين دليل هم ما تصميم گرفتيم با انتقال سهام مشكلات باشگاه ملوان را به حداقل برسانيم.

داوودي در مورد اظهارات دنيا‌مالي مبني بر اينكه واگذاري سهام تا زماني كه مجمع باشگاه به آن راي ندهد قانوني نيست گفت: ما موافقت تمامي اعضاي هيئت مديره را براي اين انتقال گرفته‌ايم ضمن اينكه 30 درصد از سهام نيروي دريايي مثل گذشته پابرجاست و دست نخورده است.

انتهاي پيام/ي

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن