تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار نكا:بازديدهاي عملياتي مانع ركود كارها مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار نكا:بازديدهاي عملياتي مانع ركود كارها مي‌شود
فرماندار نكا گفت: بازديدهاي فاتنزي آفت كار مديريتي و مانع پيشرفت است كه بايد با عملياتي كردن بازديدها از ركود كارها جلوگيري شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از نكا،علي رجبي ظهر امروز در جمع مديران شهرستان نكا در شوراي اداري اين شهرستان اظهار داشت: برخي از مديران تنها به بازديدهاي روزانه و روتين بسنده كرده‌اند و از ارائه گزارش‌ها غافل شده‌اند كه بايد اين مسئله در اولويت‌كاري باشد.

وي افزود: ما سران مملكتي نيستيم كه تنها بازديد كنيم و از كنار پروژه‌ها و عملكردها بگذريم بلكه بايد بازديدها عملياتي و براي رفع مشكلات مردم باشد.

رجبي با بيان اينكه مديران جلسات و بازديدها را براي بعد از ظهر خود برنامه‌ريزي كنند، يادآور شد: مديران در ساعات اداري صبح موظف به حضور در اداره و پاسخ به ارباب رجوع هستند و از خروج‌هاي غيراضطراري جلوگيري كنند.

فرماندار نكا با تاكيد بر دوگانه‌سوز كردن انرژي ادارات خاطرنشان كرد: ادارات براي دوگانه‌سوز كردن سيستم‌هاي انرژي و وسايل گرمايشي با توجه به نزديك شدن به فصل زمستان در اسرع وقت اقدام كنند.

وي با بيان اينكه مديران دستگاه‌ها موظف هستند برنامه خود را براي دهه فجر، پروژه‌هاي اين دهه و همچنين استقبال از نوروز آماده كنند،گفت: از هم‌اكنون تدابيري براي ساماندهي برنامه‌ها انجام شود تا از بروز بي‌برنامگي‌ها و هرج و مرج‌ها جلوگيري شود.

نماينده عالي دولت در شهرستان نكا افزود: همكاري بين دستگاه‌هاي مختلف بايد در راس برنامه‌ها باشد و هر اداره‌اي چه به هم ربط داشته يا نداشته باشند براي حل مشكلات گام بر دارند و اگر بين دو دستگاه اختلافي به وجود آيد براي رفع مشكل خود به فرماندار مراجعه كنند.

رجبي گفت: مشكلات بودجه‌اي در شهرستان وجود دارد و براي اين منظور بايد همه دستگاه‌ها متحد و يك سيستم شويم تا به رشد و تعالي برسيم.

وي ادامه داد: تكريم ارباب رجوع در راس برنامه همه مديران باشد و نبايد در شهرستان نكا خلاف اين مسئله اتفاق بيفتد و بايد با اتحاد و برادري با هم براي رفع مشكلات مردم به عنوان ولي نعمتان خود گام برداريم.

به گزارش فارس، در اين جلسه محمدعلي باقري به عنوان رئيس شوراي شهرستان، محمد علي صفرپور به عنوان رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نكا و سيد ميرزا اسدي به عنوان شهردار جديد نكا به اعضاي شوراي اداري شهرستان معرفي شدند.

انتهاي پيام/86002/ح30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن