تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفتافتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي منطقه شمال خوزستان در دزفول


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفتافتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي منطقه شمال خوزستان در دزفول
نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي منطقه شمال خوزستان به مناسبت هفته پژوهش در دزفول افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از دزفول، ظهر امروز نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي منطقه شمال خوزستان به ميزباني دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول افتتاح شد.

محمد ذاكر مشفق، مدير پژوهشي دانشگاه صنعتي جندي‌شاپور شهرستان دزفول در حاشيه اين افتتاحيه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: اين نمايشگاه با شعار زيست محيطي «پژوهش و فناوري كليد توسعه پايدار» متشكل از 27 غرفه بوده كه دانشگاه‌هاي منطقه شمال خوزستان شامل شهرهاي دزفول، شوش و انديمشك آثار پژوهشي و دستاوردهاي علمي خود را در اين نمايشگاه در معرض ديد علاقمندان قرار داده‌اند.

وي افزود: اين نمايشگاه‌ها هرساله درهفته آخر آذرماه به صورت متمركز در سراسر كشور برقرار شده كه به صورت منطقه‌اي بوده و امتياز به يكي از شهرهاي شامل هر منطقه تعلق گرفته كه امسال اين امتياز در منطقه شمال خوزستان به دانشگاه صنعتي جندي‌شاپور شهرستان دزفول داده شده است.

ذاكرمشفق ابراز داشت: اين غرفه‌ها شامل سايت خورشيدي دانشگاه صنعتي جندي‌شاپور، دانشگاه علمي كاربردي شهرستان دزفول، مركز تحقيقات صفي‌آباد، نمايشگاه خلاقيت اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول، معاونت پژوهشي و فناوري دانشگاه علوم پزشكي شهرستان دزفول، دانشگاه پيام نور شهرستان انديمشك، مؤسسه دزفول‌شناسي، دانشگاه فرهنگيان شهرستان دزفول، شركت شير پگاه خوزستان، دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوش، دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول و كليه انجمن‌هاي علمي دانشگاه صنعتي جندي شاپور مي‌باشد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: بازديد از نمايشگاه براي عموم آزاد بوده كه ساعت بازديد 9 صبح تا 16 عصر است و مدارس مناطق شمال خوزستان مي‌توانند از طريق هماهنگي با فرمانداري ويژه شهرستان دزفول مجوز بازديد دريافت كرده و دانش‌آموزان را براي ديدن آثار پژوهشي و ترغيب آنان به انجام چنين كارهايي آماده كنند.

مدير پژوهشي دانشگاه جندي‌شاپور دزفول در خصوص ديگر برنامه‌هاي اين دانشگاه در هفته پژوهش عنوان كرد: در طول هفته پژوهش علاوه بر برپايي آثار پژوهشي سخنراني‌هاي علمي متعددي با موضوعات مروري بر سيستم‌هاي انتقال برپايه نانوامولسيون براي فرآورده‌هاي غذايي، از انجمن آثار ملي تا يونسكو، بررسي نكات اجرايي در اتصالات ساختمان‌هاي فلزي، آناليز تكنيك اولتراسونيكي در اندازه‌گيري دقيق دبي سيالات، معرفي تكنولوژي (بيوچيپ‌ها) براي تشخيص زودهنگام برخي بيماري‌ها، سيستم‌هاي فازي عصبي و كاربردهاي آن در مهندسي و كاربرد روش‌هاي تنش مجاز و مقاومت نهايي در طراحي سازه‌هاي بنايي و... در سالن آمفي تئا‌تر اين مركز دانشگاهي برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/2329/ع30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن