تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فيسبوك ابزار فساد است/ كاهش بودجه فرهنگي نتيجه كم لطفي دولت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فيسبوك ابزار فساد است/ كاهش بودجه فرهنگي نتيجه كم لطفي دولت
مشهد - خبرگزاري مهر: عضو مجلس خبرگان رهبري اظهار كرد: فيسبوك ابزار فساد است و ابزار فساد در كشور اسلامي بايد از بين برود و نمي شود در جنگ فرهنگي سنگر را رها كرد و پيروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله احمد علم الهدي ظهر شنبه در حاشيه بازديد از غرفه هاي دومين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و علمي حوزه علميه خراسان رضوي كه در محل مركز پژوهش هاي آستان قدس رضوي در مشهد برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه سال به سال پژوهش و كارهاي پژوهشي در حوزه علميه خراسان رضوي گسترش پيدا مي كند.

امام جمعه مشهد با اشاره به دو ويژگي در پژوهش هاي سال هاي اخير حوزه علميه بيان كرد: پژوهش هاي حوزه از يك حركت جهشي برخوردار شده اند ضمن اينكه اغلب اين پزوهش ها نيز بر مبناي پاسخگويي به نيازهاي روز نوشته مي شوند و اين دو ويژگي پزوهش هاي حوزه را در جايگاه و سطح مطلوبي قرار داده است.

وي همچنين در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه نظر آيت الله علم الهدي را در مورد فيسبوك پرسيد اظهار كرد: فيسبوك ابزار فساد است و ابزار فساد در كشور اسلامي بايد از بين برود و نمي شود در جنگ فرهنگي سنگر را رها كرد و پيروز شد.

عضو مجلس خبرگان رهبري همچنين با اشاره به كاهش بودجه حوزه هاي عليمه خواهران ابراز كرد: حوزه در طول هزار سال گذشته هيچ وقت متكي به پول نبوده و كاهش بودجه نمي تواند در توسعه حوزه موثر باشد.

وي افزود: هر چند كه اين كاهش بودجه باعث ايجاد مشكل در برخي جاها خواهد شد اما ما مجبور مي شويم با چنگ و دندان براي انجام فعاليتهاي حوزه پول تهيه كنيم.

آيت الله علم الهدي در ادامه به كاهش بودجه زيارت و همچنين كاهش بودجه فرهنگي كشور اشاره كرد و گفت: كاهش بودجه فرهنگي كم لطفي دستگاه ها و دولت است و سزاوار نيست بودجه فرهنگي كاهش پيدا كند.

دومين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و علمي حوزه علميه خراسان رضوي با حضور امام جمعه مشهد و حجت الاسلام علي اكبر الهي خراساني مسئول مركز بنياد پژوهش هاي آستان قدس رضوي و جمعي از مديران حوزه علميه خراسان رضوي از امروز در محل مركز بنياد پژوهش هاي آستان قدس افتتاح و تا 28 آذر ماه جاري داير خواهد بود.

در اين نمايشگاه كه در دو بخش آقايان و بانوان طراحي شده است كه 35 مجموعه در 21 غرفه با شركت مدارس علميه و مراكز و موسسات پژوهشي و علمي حوزوي خراسان رضوي و با شركت اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي برگزار شده است.

كد خبر: 2195209

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۴:۱۶

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن