تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798306270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان خواستار شدبرنامه‌ريزي در راستاي آغاز عمليات اجرايي رينگ حفاظتي اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان خواستار شدبرنامه‌ريزي در راستاي آغاز عمليات اجرايي رينگ حفاظتي اصفهان
عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: برنامه‌ريزي در راستاي آغاز عمليات اجراي رينگ حفاظتي اصفهان به ويژه در محور شمال و غرب اصفهان بايد انجام شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، نور‌الله صلواتي پيش از ظهر امروز در جلسه علني شوراي اسلامي شهر با بيان اينكه از زمان عضويت در شوراي اسلامي شهر، اعتلاي نصف جهان در تمام ابعاد به ويژه فرهنگي، اجتماعي، عمراني و اقتصادي به عنوان بيشترين دغدغه و نگراني‌ام بوده است، اظهار كرد: اين روز‌ها هنگام مواجه شدن با جوانان جوياي كار و داراي ظرفيت‌هاي بالا، شرمنده آنها مي‌‌شوم.

وي با اشاره به اينكه مديريت شهري اصفهان همچون گذشته مي‌تواند با اجراي سياست‌هاي مناسب و استراتژي توسعه پايدار، گام بلندي را در كاهش نرخ بيكاري در كلان‌شهر اصفهان بردارد، اضافه كرد: اجراي پروژه‌ها و طرح‌هاي كار‌آفرين و اشتغال‌زا در راستاي كاهش بيكاري و مشكلات شهروندان بايد در اولويت قرار بگيرد.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با تاكيد بر اينكه تسريع در تكميل و راه‌اندازي خط يك قطار شهري اصفهان و برنامه‌ريزي و آغاز خط دوم اين پروژه در سال جاري بايد مورد توجه قرار بگيرد، تصريح كرد: اميدواريم اين موضوع با يك برنامه‌ريزي مناسب عملياتي شود.

وي به يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي اجرايي اصفهان اشاره كرد و ادامه داد: برنامه‌ريزي و آغاز عمليات اجرايي رينگ حفاظتي شهر اصفهان به ويژه در محور شمال و غرب اصفهان بايد صورت بگيرد.

صلواتي با اشاره به تكميل هرچه سريع‌تر شهر رويا‌ها و سالن همايش‌هاي بين‌المللي شهر اصفهان تاكيد كرد: همچنين بهره‌‌برداري فعال از اين پروژه‌ها بايد در اولويت بودجه قرار بگيرد و طراحي پل هفتم بر روي زاينده‌رود در ادامه بزرگراه شهيد كشوري به ارغوانيه نيز بايد تسريع يابد.

وي به ضرورت برنامه‌ريزي جدي در راستاي تسهيل روان‌سازي در ترافيك محدوده مركزي شهر و حاشيه زاينده‌رود اشاره كرد و افزود: همچنين بايد برنامه‌ريزي در راستاي طراحي اجراي يادمان و نمادي ماندگار از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران براي شهر اصفهان بايد انجام شود.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با تاكيد بر اينكه برج مخابراتي اصفهان با همكاري نهاد‌هاي ذي‌ربط از جمله مخابرات و صدا و سيما بايد راه‌اندازي شود، گفت: بايد يك برنامه‌ريزي قوي و جدي در راستاي توسعه زمينه‌هاي گردشگري براي شهر اصفهان با فعال شدن واقعي امور بين‌الملل شهرداري و توسعه روابط با شهر‌هاي خواهر‌خوانده اصفهان در گام نخست و ديگر شهر‌هاي اسلامي صورت بگيرد.

وي با بيان اينكه اين روز‌ها شاهد ترافيك‌هاي سنگين و در برخي از موارد شاهد تصادفات منجر به جرح در بزرگراه‌هاي شمال و غرب اصفهان هستيم، اظهار كرد: تردد خودرو‌هاي سنگين و ترافيك‌هاي طولاني در بزرگراه شهيد چمران، عاشق اصفهاني، محور دولت‌آباد و بزرگراه شهيد خرازي به عنوان معضلي است كه شهروندان در تردد از اين معابر با اين معضل مواجه هستند.

صلواتي رينگ حفاظتي را يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي اصفهان دانست و ادامه داد: احداث رينگ حفاظتي سبب كاهش چشمگير آلودگي هوا در مركز شهر شده و اميدواريم كه عمليات اجرايي اين پروژه در سال آتي با همكاري با مديريت استان آغاز شود.

وي با اشاره به اينكه امروزه صنعت گردشگري يكي از پديده‌هاي بزرگ و تأثير‌گذار جوامع بشري و شهر‌هاي موفق دنيا است، تصريح كرد: از ديدگاه اقتصادي، گردشگري براي كشور‌هاي بسياري از اهميت بالايي برخوردار است.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينكه در گذشته صنعت گردشگري همواره رشد و توسعه روز‌افزوني را تجربه كرده و امروز به عنوان يكي از بزرگترين عوامل توسعه اقتصادي و درآمدي شناخته مي‌شود، اضافه كرد: در شرايط جاري كشور و پس از شكست پروژه ايران‌هراسي، افق‌هاي بزرگي براي جذب توريست به روي كشور ايران گشوده شده است.

وي با اشاره به اينكه با توجه به وضعيت كشور‌هاي مجاور، مي‌توان صنعت توريسم را به يكي از بازو‌هاي محركه رشد و توسعه همه‌جانبه كشور و رفع بحران بيكاري تبديل كرد، تاكيد كرد: اين رشد و توسعه، صادرات غير‌نفتي، اشتغال‌زايي، توسعه زير‌ساخت‌ها و انفجار سازندگي را با استفاده از سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي و داخلي به دنبال دارد.

صلواتي افزود: اشتغال مستقيم حاصل از گردشگري در جهان در سال 2011، شش برابر صنايع خودرو‌سازي، پنج برابر صنايع شيميايي، چهار برابر صنايع معدني و دو برابر صنايع ارتباطي بوده و با احتساب ميزان اشتغال غير‌مستقيم حاصل از گردشگري 9 درصد كل اشتغال دنيا را ايجاد كرده است.

وي با بيان اينكه سرمايه‌گذاري در اين زمينه سود و منفعت بسياري براي سرمايه‌گذاران، افزايش درآمد‌هاي شهري و مردم محلي و افزايش سطح رفاه عمومي شهروندان به همراه دارد، گفت: اميدواريم در دوره چهارم شورا، با تشكيل كميسيون گردشگري در شورا و همت مديريت شهري و همكاري تمام نهاد‌هاي متولي امر كاهش جذب گردشگران به اصفهان باشيم.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با تاكيد بر اينكه در حال حاضر بودجه سال آتي شهرداري در حال تدوين است، اظهار كرد: مسئولان شهري بايد بودجه قابل توجهي را به مناطق محروم و محروميت‌زدايي از اين مناطق اختصاص بدهند.

انتهاي پيام/63004/ع30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن