تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اكبر ذوالمجيديان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز:بارش برف به ضرر تراكتورسازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اكبر ذوالمجيديان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز:بارش برف به ضرر تراكتورسازي شد
بازيكن سابق تيم‌هاي تراكتورسازي تبريز و ذوب آهن اصفهان گفت: بهترين بازي تيم ذوب‌آهن اصفهان در اين فصل برابر تيم تراكتورسازي تبريز بود.
اكبر ذوالمجيديان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار كرد: تيم ذوب‌آهن بهترين بازي فصل اخير خود مقابل تراكتورسازي را ارائه كرد و موفق شد يك امتياز شيرين را از اين تيم بگيرد و حدادي‌فر و سپهر حيدري در اين بازي فوق‌العاده كار كردند.

وي افزود: تراكتورسازي نيز بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشت، از شانس بد اين تيم بود كه در لحظات پاياني توپ وارد دروازه شده و شايد در صد توپ هم يكي چنين وارد گل نشود.

بازيكن سابق تراكتورسازي افزود: در نيمه نخست دو بازيكن جوان تراكتورسازي مهرآزما و احمدزاده بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشتند، اما در نيمه دوم اين دو بازيكن افت كرده و جلالي به درستي هر دوي آنها را تعويض كرد.

ذوالمجيديان در مورد خط هافبك تراكتورسازي تبريز نيز گفت: تراكتورسازي به دو بازيكن طراح خوب احتياج دارد و واقعيتش اين است كه علي كريمي حتي اگر هم مصدوم نباشد نمي‌تواند 90 دقيقه در تركيب تيم تراكتورسازي مثمر ثمر باشد و اصرار استفاده از مرتضي اسدي در خط هافبك نيز به تزلزل خط دفاعي تيم تراكتورسازي منجر شد.

وي افزود: البته بايد قبول كنيم كه دست جلالي به سبب مصدوميت بازيكنان بسته است و با داشته هايش تركيب تيم را مي‌چيند.

در نيمه دوم تراكتورسازي تحليل رفت

بازيكن سابق تيم ذوب‌آهن اصفهان بارش برف را به ضرر تيم ميزبان ذكر كرده و ابراز داشت: تيم تراكتورسازي بيشتر روي زمين بازي مي‌كند و طبيعتاً در زمين لغزنده و برفي نمي‌تواند تاكتيك‌هاي خود را پياده كند.

وي افزود: در بازي تراكتورسازي و ذوب‌آهن هر چه از زمان بازي پيش مي‌رفت تراكتورسازان تحليل مي‌رفتند و اين نشان مي‌داد كه اين تيم، پيش از مسابقات بدنسازي خوبي نكرده و در تعطيلات نيم فصل نيز روي اين نقص تراكتورسازان كار نشده است.

ذوالمجيديان در مورد تمرين تيم تراكتورسازي در سالن گفت: تمرين در سالن مزاياي همچون عدم مصدوميت بازيكنان را دارد، اما بايد تيم در شرايط چمن و برف هم قرار گيرد و تمرينات در سالن تيم را از شرايط مسابقه خارج مي‌كند.

پيشكسوت فوتبال تبريز در خاتمه ابراز اميدواري كرد كه تراكتورسازي در بازي‌هاي باقيمانده بتواند از به صدر جدول بازگشته و نخستين قهرماني خود در ليگ برتر را جشن گيرد.

انتهاي پيام/60002/ل30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن