تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803995730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادرساني به گرفتارشدگان در برف


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: امدادرساني به گرفتارشدگان در برف
استانها / واحدمركزي خبر/ اجتماعي

امدادگران جمعيت هلال احمر در برخي از استانها به گرفتارشدگان در برف امداد رساني كردند .
مديرراهداري راه و شهرسازي استان قزوين گفت:سرنشينان 2 هزار دستگاه خودروي گرفتار در برف در اين استان ديشب از سرما نجات يافتند.
حق لطفي افزود : اين تعداد خودرو ، بدون هيچگونه تجهيزات زمستاني ، در گردنه بهرام آباد منطقه الموت قزوين در برف و كولاك گرفتار شده بودند
وي گفت:با وجود هشدارهاي متعدد به رانندگان مبني بر همراه داشتن و استفاده از زنجير چرخ ، متاسفانه 95 درصد خودروها زنجير چرخ نداشتند.
مدير راهداري راه و شهرسازي استان قزوين گفت :هم اكنون همه راههاي اين استان باز است و رفت و آمد در آن جريان دارد.
وي با اشاره به اينكه طبق اعلام اداره كل هواشناسي استان قزوين فــعاليت ايــن سامانه بارش زا تا پايان امروز ادامه دارد از رانندگان خواست قبل از حركت ضمن آگاهي از آخرين وضعيت راههاي اين استان ، تجهيزات زمستاني و به خصوص زنجير چرخ همراه داشته باشند.
بارش برف و لغزندگي معابر ، مدارس مقاطع مختلف تحصيلي شهرستان آوج را در نوبت صبح هم تعطيل كرد .
بنا به اعلام اداره كل هواشناسي بارش برف و باران از بعد از ظهر امروز دوباره در مناطق مختلف استان آغاز خواهد شد .
براساس اين اعلام ، اين سامانه بارش تا نيمه شب فعال است و از فردا صبح با گذراين موج ، دماي هوا به صورت محسوسي كاهش خواهد يافت .
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان هم همدان گفت : امدادگران هلال احمر اين استان ديشب به 50 نفر از مسافران مانده در برف و كولاك امداد رساني كردند.
آقاي اشرفي افزود : در سه عمليات امدادي ، امدادگران هلال احمر همدان اين تعداد مسافر در راه مانده گرفتار در برف و كولاك را در مسيرهاي گردنه آوج به رزن - گردنه نورآباد - نهاوند و پايگاه گل تپه پس از ارائه خدمات امداد و كمك هاي اوليه - اسكان اضطراري دادند .
وي گفت : امداد گران 20 خودرو را كه به صورت زنجير وار در گردنه آوج بهم برخورد كرده بودند خدمات امدادي ارائه كرده و سرنشينان آنها را اسكان موقت دادند.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان همدان افزود: امدادگران در 16 پايگاه ثابت و 2پايگاه سيار در گردنه اسد آباد - تجرك صالح آباد - محور ملاير و ديگر پايگاه ها آماده امداد رساني به مسافران هستند.
آقاي اشرفي گفت: با توجه به بارش برف در روز هاي اخير تعداد امدادگران در پايگاه ها و محورهاي مواصلاتي استان به 2 برابر افزايش يافته و با آمادگي هر چه تمام در حال ارائه خدمات و امداد و نجات به مردم است .
وي تاكيدكرد: مسافران قبل از حركت از وضعيت راه ها مطلع باشند و در صورت بروز حادثه و يا گرفتار شدن در برف و كولاك با شماره 112 تماس برقرار كنند.
وي افزود همچنين با تلاش امداد گران ، مادر باردار اسدآبادي كه دركولاك گرفتار شده بود نجات يافت.
اين زن به همراه يك بيمار در گردنه كليايي روستاهاي كمك و قوچ تپه بعد از گذشت 5 ساعت سرانجام از سرما نجات يافتند.
وضعيت عمومي اين زن باردار و بيمار همراه رضايت بخش است.

مدير كل جمعيت هلال احمر چهار محال و بختياري هم گفت : امدادگران اين جمعيت سرنشينان 82خودرو گرفتار در برف محورهاي ارتباطي چهار محال و بختياري را نجات دادند .
آقاي فروغي : تعداد سرنشينان اين خودروها را 211 نفر اعلام كرد و گفت: اين خانوارها در 24 ساعت گذشته به دليل نداشتن زنجير چرخ در گردنه هاي چري / شاه منصوري و سفيد دانه گرفتاربرف شده بودند .
گردنه هاي چري و شاه منصوري جزء برفگيرترين محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري است . اين محورها شهركرد را از طريق كوهرنگ و بازفت به مسجد سليمان درخوزستان متصل مي كند .
مدير جمعيت هلال احمر شهرستان گرمي در استان اردبيل نيز گفت:
امدادگران بخش موران اين شهرستان گرمي يك زن باردار روستائي را نجات دادند.
اين زن باردار كه به علت بسته بودن راه روستاي مهره امكان انتقال به زايشگاه را نداشت با استفاده از آمبولانس كمك دار و تلاش امدادگران به موقع به زايشگاه منتقل شد.
عبدالحسين نجفي افزود :حال عمومي اين زن وبچه اش خوب است .
روستاي مهره در بخش مرزي موران به لحاظ كوهستاني و سردسير بودن از نقاط صعب العبور اين بخش است.
سرنشينان 60 خودروي گرفتار دربرف وكولاك دراستان مركزي هم با كمك امدادگران جمعيت هلال احمر اين استان نجات يافتند
محمد محمدي معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان مركزي گفت: سرنشينان اين خودروها بر اثر بارش برف و كولاك در48 گذشته در محورهاي اراك- ازنا، شازند - هندودر و محور قديم ساوه - همدان گرفتار شده بودند كه با امداد رساني به موقع نجات پيدا كردند.
وي با بيان اينكه37 نفر از مسافران در راه مانده نيز اسكان اضطراري يافتند افزود: در اين مدت13 مورد حادثه رانندگي در محورهاي مختلف استان رخ داده و325 نفردچار حادثه شده اند كه امدادگران اين جمعيت در 48 ساعت گذشته شش نفر از مجروحين اين حوادث را به بيمارستان منتقل و24 نفر را نيز به صورت سرپايي مداوا كردند.
طرح زمستانه جمعيت هلال احمر استان مركزي از 20 آذر ماه جاري با همكاري ساير دستگاه ها و با فعاليت10 پايگاه ثابت، هفت پايگاه سيار و يك پايگاه كوهستان آغاز شده و تا20 اسفند امسال ادامه دارد.
در راستاي اجراي اين طرح 100 نفر روز نيرو نيز فعاليت دارند كه همه تلاش خود را براي ارائه خدمات مطلوب به مردم به كار گرفته اند

رييس هلال احمر خوزستان از امداد رساني به 115 فرد گرفتا ر در محور انديكا به (بازفت) در استان چهارمحال و بختياري خبر داد.
علي عسكر ظاهري امروز گفت: گروه هاي امداد رساني هلال احمربه همكاري ديگر نيروهاي امداد رسان در 4 مرحله به 115 نفر گرفتار در برف وكولاك امداد رساني كردند.
وي با اشاره به بارش 2 روزه سنگين برف در محور چلو - بازفت افزود: در مرحله نخست در شامگاه ديروز 6 خودرو گرفتاردربرف كه تعداد سرنشينان آن 30 نفر بودند از كولا ك و برف نجات و در ايستگاه هلال احمر مواد غذايي ولوازم گرمايشي داده شد.
رييس هلال احمر خوزستان گفت : در عمليات دوم به 77 نفر كه 30 نفر آنان يك گروه كوه نوردي بودند امداد رساني شدند.
ظاهري افزود: دريك عمليات سوم با توجه به مه شديد يك خودرو سواري پرايد از جاده انحراف و واژگون شد كه گروه امداد و نجات هلال احمرآنان را نجات دادند و به بيمارستان اعزام كردند.

وي گفت در عمليات چهارم در صبحگاه امروز براثر مه گرفتگي ويخ زدگي در جاده 4 خودرو كه شامل 15 نفر بودند گرفتار برف و سرما شدند كه گروه امدادي آنها را نجات و به ايستگاه هلال واقع در محل انتقال دادند.
مديركل هلال احمرخوزستان با اشاره به وضعيت برف وكولاك در اين محوراز رانندگاني كه در اين محور تردد مي كنند خواست كه علاوه برزنجير چرخ ،مواد غذايي و لوازم گرمايشي همراه خود بياورند
0002

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن